|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Samovolné zhasnutí motoru při jízdě, Rada prosím.
Autor |
Zpráva |
beerserk
Tydýt
Příspěvky: 94
|
Samovolné zhasnutí motoru při jízdě, Rada prosím.
Chtěl bych se zeptat, nebo spíš, nechat si poradit od vás,,zkušených škodovkářů.
mám rapida, s motorem z favorita 136ky s karburátorem Pierburg.
Jezdil jsem teď asi měsíc po dloooouhé přestávce přes zimu, a všechno fungovalo v pořádku. Dnes jsem vyjel a asi po 500 metrech zkrátka motor zhasl. Zkusil jsem nastartovat,,,,nic....tak jsem počkal a asi po 3 minutách se mi podařilo znovu nastarovat. Po dalších 300 metrech znovu to samé.
Nakonec jsem to vzdal, a opět po několikaminutové pauze nastartoval a jel domů. to už jsem dojel v pořádku.
(Benzínu je dost, karburátor čištěn na podzim, vystříkané všechny elektrické spoje Kontoxem, protože to nastartuje, tak tuším, že v elektrice by problém být neměl)
Prosím o radu.
|
20.6.10, 20:19 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
udrzi to volnobeh?
palia ti vsetky valce?
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
20.6.10, 20:28 |
|
|
kikineek
Příspěvky: 98 Bydliště: su z moravy
|
co svicky a jejich jiskra? jsou mokre, hazou jiskru? a co vzduch . filtr. ac pumpa ti podava benzin normalne?
_________________ nejlepsi auto je skoda 130.
|
20.6.10, 20:29 |
|
|
beerserk
Tydýt
Příspěvky: 94
|
kikineek píše: co svicky a jejich jiskra? jsou mokre, hazou jiskru? a co vzduch . filtr. ac pumpa ti podava benzin normalne?
Vše zkontroluju zítra, hned pak dám vědět co a jak...
Zatím díky
|
20.6.10, 20:48 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Koukni kdyžtak taky do sítka na benzinovém čerpadle, případně i v karburátoru - tipoval bych to na nějaký sajrajt (vodu) v benzinu..
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
20.6.10, 22:04 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
mas otacomer?? pokud jo, co dela kdyz to chcipe? jaky mas zapalovani ? kladivkovy nebo favo? mas prehled o napeti v siti? nezkratuje se ti nekde neco?
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
20.6.10, 22:55 |
|
|
beerserk
Tydýt
Příspěvky: 94
|
Kachnis píše: mas otacomer?? pokud jo, co dela kdyz to chcipe? jaky mas zapalovani ? kladivkovy nebo favo? mas prehled o napeti v siti? nezkratuje se ti nekde neco?
Když to chcípe :..takže, nejdřív příjde škubnutí a motor zůstane viset na nějakých 2-2,5 tis otáčkách. Po nějakých 3, nebo 5 sekundách spadne na 0 a konec.
Zapalování je přes tlačítko, klíčkem na 2jku a stisk tlačítka. Je tam zapalování Favo..
Těžko říct,,napětí nemám jak poměřit
|
21.6.10, 07:59 |
|
|
Desperado
Příspěvky: 87 Bydliště: Vysoké Mýto
|
Problém bude, podle mě, v zapalovací cívce nebo cívce rozdělovače. Mě osobně to dělalo to samé a byla to zapalovací cívka, jiným zase cívka v rozdělovači. Cívka může být na první pohled v pořádku, dokonce i hodnoty naměřené multimetrem se mohou zdát správné, avšak multimetr nezměří mezizávitový zkrat (odpor).
|
21.6.10, 08:17 |
|
|
beerserk
Tydýt
Příspěvky: 94
|
Desperado píše: Problém bude, podle mě, v zapalovací cívce nebo cívce rozdělovače. Mě osobně to dělalo to samé a byla to zapalovací cívka, jiným zase cívka v rozdělovači. Cívka může být na první pohled v pořádku, dokonce i hodnoty naměřené multimetrem se mohou zdát správné, avšak multimetr nezměří mezizávitový zkrat (odpor).
Děkuju, to by mohlo být ono, je tam totiž hodně stará cívka..Zkusím vyměnit, a napíšu co a jak ..T
A kdyby to byla náhodou ta voda v benzínu...je to fest staré auto, takže se tam při tomhle dešťovém počasí může dostat jakkoli,,
Tak co s tím ? nějakým lihem , nebo něčím podobným ?
|
21.6.10, 08:29 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Bude to ta malá cívka v rozdělovači. Jednomu chlápkovi, když jsem ještě pracoval v jiné firmě, to dělalo taky. Vyměnil tu cívku v rozdělovači a bylo po problému. Taky mu to kolikrát chcíplo na křižovatce nebo nešlo natočit.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
21.6.10, 16:15 |
|
|
beerserk
Tydýt
Příspěvky: 94
|
varok píše: Bude to ta malá cívka v rozdělovači. Jednomu chlápkovi, když jsem ještě pracoval v jiné firmě, to dělalo taky. Vyměnil tu cívku v rozdělovači a bylo po problému. Taky mu to kolikrát chcíplo na křižovatce nebo nešlo natočit.
Dnes jsem to znovu zkontroloval, a prohlídl všechny dráty a kontakty.
Vypadá to, že jeden nebyl dostatečně přidělán(jeden z těch co vedou od rozdělovače), protože jsem dneska zkušebně najezdil dost, a žádné problémy nebyly.
|
22.6.10, 10:28 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Občas jsou už vychechlané ty fastony na stíněném káblíku, který vede právě od té cívky rozdělovače. Ty, které jsou zapojené do ETZ. Jeden je velký 6.3 a jeden malý 3,2mm.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
22.6.10, 14:06 |
|
|
john-the-roxor
Příspěvky: 521
|
ja som teraz riešil zhorenú cievku, ktorej predchádzali presne hentie príznaky. ja som mal (polo)skrat v rozdelovači.
|
22.6.10, 14:27 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|