Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 29.11.24, 06:52



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1957 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 131  Další
 gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
U mě to taky není ideál. Hlavně přední čelo. Tam je to úplně všechno křivé... :? Holt nejsem žádný profík autoklempíř no... ale sral to pes, jezdit to jezdí a stydět se za to nemusím.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


17.6.10, 22:02
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6811
Bydliště: Slezsko
Příspěvek 
já to taky beru tak, že jsem rád, že mám čím jezdit.
akorát ten různobarevný vzhled a opět počínající koroze :(


17.6.10, 22:10
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Tak jsem dneska vyměnil chladící kapalinu. Předtím prohnal systémem několik desítek litrů čisté vody. Dokud vytékající voda nepřipomínala aspoň vzdáleně vodu. Předtím to byla jen rezatá sračka. Ale divné je, že stará kapalina je pěkně modrá, průzračná a až když jsem proplachoval vodou, tak to byla rezatá sračka. No nic, mám na čtyři roky zase pokoj.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


21.6.10, 19:11
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9916
Příspěvek 
To jsem u sebe taky sledoval. Prostě ten humus leží na dně trubek...


21.6.10, 19:14
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6811
Bydliště: Slezsko
Příspěvek 
jak si to prohnal ? hadice z vodou do expanzky a na druhe strane za motorem povolena hadice u chladice?
taky tam mam doslova rtezatou sracku a to hlavně, když je to zahřáte nebo přehřáté


21.6.10, 19:28
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Nastartoval, vypouštěcí šroubky dal pryč a do expanzky jsem to lil.

Teď po 15km, když už se to odvzdušnilo to vypadá líp. Kapalina pěkně modrá a čistá. :) Ještě jsem trochu zubním kartáčkem pročistil expanzku od toho humusu (ale všude jsem se nedostal), tak to zas trochu prokouklo.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


21.6.10, 20:36
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
dneska sem jezdil s 135LS fáčkem a je to slaboučký :)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


21.6.10, 20:44
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
No jo, není to žádná sláva. :) Ale znáš to, každý motor je jedinečný a i lepší 135ka může jet lépe než horší 136ka... :wink:

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


21.6.10, 21:12
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
:) mě by se líbila převodovka ze 135 na 136tku, na tom našem fáčku udělat černej introš, udělat přední nápravu, motor, snížit a mohlo by to bejt dobrý auto :) :lol:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


21.6.10, 21:19
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Každé Fáčko je dobré auto. :P :)

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


21.6.10, 23:19
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Ondras83 píše:
:) mě by se líbila převodovka ze 135 na 136tku, na tom našem fáčku udělat černej introš, udělat přední nápravu, motor, snížit a mohlo by to bejt dobrý auto :) :lol:

ak myslis prevod 3,89 namiesto 4,16 tak to by si to auto akurat spomalil :) (inak po dlhodobom skumani som prisiel na to, ze neexistuje vseobecne platne pravidlo, aka prevodovka je v akom modeli :D )

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


21.6.10, 23:56
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Ondra spíš myslel novější 135 za starší 136. Tak by to jedině dávalo smysl. Ale jinak stojím za DK. Taky mi přijde, že to flákali jak jim to přišlo pod ruku.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


22.6.10, 09:09
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Tak dneska vyměněn chladič. Nejprve jsem jel na vrakoviště, kdyby náhodou. Chlápek mi povídal, že občas jim tam skončí i úplně nový chladič, že prý to třeba majitelé opraví a posere se motor nebo je to bouračka na zadek, ale zrovna tam měl jenom jeden jediný a ještě k tomu úplně rezatý. Tak jsem teda vzal novou čínu no. Překvapivě všechno sedělo a krom jednoho plastového otřepu na nálitku bylo všechno OK. Tak snad vydrží. Ale trochu mě to sere, ten původní zas nebyl úplně shnilý, jen to tam prostě někde teklo, jen když byl okruh pod tlakem. Zas na druhou stranu mě sralo neustále dolívat vodu.

ObrázekObrázekObrázek

V tom skladu na vrakáči (někdy to tam musím vyfotit, to je pro škodovkáře orgasmus) jsem zahlédl pěkné mlhovky a týpek mi je dal za dvě stovky. :) Byl to naštěstí záskok, protože by je určitě tak levno nedal a až přijde ten pravý skladník, tak mu dá pěstí. :) Ale i když on je taky týpek, vždycky mi dal i slevu. Akorát nechápu, proč musí ty kabely cvakat. Vždyť je tam přece svorkovnice na odpojení. Teď aby se s tím člověk zas sral.

Obrázek

Jo a teď jsem jezdil jako prase, takže spotřeba už nebude 7,6. :( Ale zas jsem si užil ten pocit při předjíždění mnohem modernějších vozů korejské produkce. :)

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


23.6.10, 18:14
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
gokralik píše:
Akorát nechápu, proč musí ty kabely cvakat. Vždyť je tam přece svorkovnice na odpojení


Vžij se do jeho role. Prvních pět aut Tě bude bavit rozebírat pečlivě, respektovat svorkovnice a tak. Pak Tě to začne neskutečně srát a se štipkama uděláš tři auta za dobu, co bys potřeboval na jedno předtím.

navíc myslím že kabeláž nikdo moc nechce, takže prostě nejrychlejší cesta vyhrává.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


23.6.10, 18:32
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
deekay píše:
Ondras83 píše:
:) mě by se líbila převodovka ze 135 na 136tku, na tom našem fáčku udělat černej introš, udělat přední nápravu, motor, snížit a mohlo by to bejt dobrý auto :) :lol:

ak myslis prevod 3,89 namiesto 4,16 tak to by si to auto akurat spomalil :) (inak po dlhodobom skumani som prisiel na to, ze neexistuje vseobecne platne pravidlo, aka prevodovka je v akom modeli :D )

ne, myslim 3,9 za 4,16

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


23.6.10, 18:56
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 1957 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 131  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: jansjans a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz