Autor |
Zpráva |
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Mě právě říkal Čepek z Excelu, že motor byl jen převrtán na vrtání 77mm, to je obsah 1340ccm. Hlava byla líznutá jen o asi 0,3-0,4mm, že už přesně neví. Jinak prý nic nebylo s motorem dělané. Písty prý ale museli trošku líznout, protože to mělo moc velkou kompresi, ale to mi nějak hlava nabere. Vždyť tady kluci mají kolikrát více lízlou hlavu na motoru 136B a nepíší problémy s detonacemi. Jsou tam ale větší písty, tak nevím.
Motor ale taky do asi 3000 moc netáhne. Jak se dostane asi okolo 2500-3000ot./min, tak mě to najednou zarazí do sedačky a letím. Má to špatné přechody z volnoběhu na rozjezd, ale to pořád nevím, čím by to mohlo být. Volnoběh si řídí ŘJ na asi 800ot. Když se chci rychleji rozjet, musím přidat plynu na asi těch 1500-2000ot. a pak to opravdu rve asfalt. Jinak když se rozjíždím normálně, tak se to při jemném přidání plynu jakoby začne dusit a potom to až začne táhnout. Výfuk mám pořád černý jak sviňa, tak je to z nějakého důvodu moc bohaté. Lambda i čidlo teploty je nové, tak nevím.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
23.6.10, 09:37 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
či namáš problém s tým že lambda ti meria iba dva valce...
a môže ti ukapávať vstrekovač preto je to bohaté
RJ nemáš prispôsobenú
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
23.6.10, 16:26 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
URU píše: pak se nechávala srovnat hlava (fouklý těsnění pod hlavou, hlava šla -0.2mm -> KP 10,31. Podľa tohto pri znížení hlavy o 0,3-0,4 mm sa dosiahne KP práve 10,5...a isto ti tam nedali inú vačku, Varok? Totiž keď píšeš, že do 3000 oz to príliš neťahá....
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
23.6.10, 17:37 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
no máš to nějaký divný...
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
23.6.10, 18:34 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Já jsem právě původně myslel, že je motor celý překopaný. Jako první mi zdělil Čepek, že byl motor u nich upravován. Jen ale o úpravách ohledně převrtání, jinak zbytek napsal jen všeobecně. Až teď nedávno mi po telefonu zdělil podrobnější informace. Motor je tedy:
Jen převrtán na 77mm
Upravená ŘJ pro tuto úpravu
Jemně lízlá hlava 0,3-0,4mm
Jinak asi nic jiného
Ten tah by mohl být tím, že mám Lambdu jen na dva válce? Vždyť mi minule psal Sádra, že by to nemělo vadit. A jak ukapávat vstřikovač? Ten je ve vstřikovací jednotce a palivo vstřikuje do sání, ne? Nebo jako že už není těsný? Myslel jsem, že je tam i ostřejší vačka od fy Excel, ale asi ne. Teda pokud někdo nevyměnil. Ale nezdá se mi to s tím krouťákem. Prostě jedu a zastavím třeba na světelné křižovatce. Když se rozjíždím, tak musím hoodně přidat plynu, třeba na 1500-2000 ot./min. aby to trošku zabralo. Když už normálně jedu, tak od asi 1000 do 3000ot. přibližně to moc netáhne a výše to najednou zabere a prostě to jede. Nebo mohl by to dělat netěsný výfuk? Dal jsem nohavice ze starého typu fáčka, střední díl taky a zadek mám laděný. Výfuk má ale zvuk, takový jakoby zvonivý. Nevím proč.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
24.6.10, 13:01 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
zvoní, protože není kat
ty vole, to je uplně normální, jestli chceš, aby to od 1500 zatáhlo jak v 5 tis, tak si kup fábku v Rychlejch Sazích
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
24.6.10, 14:12 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Kup ford focus ST, ten tahne od 1500 otacek az k 6000 bez jedineho zavahani.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
24.6.10, 14:21 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Kdybych na něho měl, tak bych si ho stejně nekoupil. Fáčko i přes všechny starosti mám rád. Při velkém množství peněz bych si koupil lepší než fávo, ale jinou značku
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
24.6.10, 15:08 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Aha, takže od těch kolem 2500-3000 ot./min. je to u fáček normální? tak to řešit nebudu. Že tam není katalizátor, tak to zvoní? A proč nezvoní výfuk starším typům fáček? Teda alespoň jsem si nevšiml.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
24.6.10, 15:10 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
vstrekovač namusí byť dosť tesný, dosadacia plocha ihly už môže byť vyžratá a palivo tadiaľ jednoducho stále slzí, ak zapneš zapaľovanie ( zapne čerpadlo ) nesmie zo vstrekovača kvapkať až kým sa nepretočí motor...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
24.6.10, 18:33 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
to je jedno, že zvoní, prostě to tak je...
vykašli se na to, nech 1340ccm, dej kompresi tak 10,5:1 (na lpg může bejt i víc) a dej tam čepkovu vačku s čipem (já testuju, nebo spíš budu, bez čipu)...a bude ti to chodit podobně jako romanoj
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
24.6.10, 19:50 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Takže kdybych to nějakým způsobem rozebral aby šlo vidět na vstřikovač, zapnul klíček a po zapnutí čerpadla nesí prosakovat? Jestli to zvládnu, zkusím zkontrolovat.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
24.6.10, 19:51 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
keď dáš dole dekel filtra a pozrieš sa na klapku tak vidíš či na ňu niečo zhora kvapká
nezabudni že čerpadlo beží asi iba 1sek po zapnutí zapaľovania, ale to stačí na natlakovanie systému...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
24.6.10, 19:53 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Však po zapnutí klíčku jede čerpadlo asi tu sekundu, ale tlak v potrubí je pořád ne? A kdyby to už kapalo, tak jde to nějak jednoduše opravit? Vyměnit jen nějaké těsnění, nebo tak něco?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
24.6.10, 20:08 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
vstrekovač, alebo celú klapku, tam tesnenie nieje, je to kov na kov...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
24.6.10, 20:14 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|