Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 19:41



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 111 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další
 Jaký motor do fáčka? 
Autor Zpráva

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Mě právě říkal Čepek z Excelu, že motor byl jen převrtán na vrtání 77mm, to je obsah 1340ccm. Hlava byla líznutá jen o asi 0,3-0,4mm, že už přesně neví. Jinak prý nic nebylo s motorem dělané. Písty prý ale museli trošku líznout, protože to mělo moc velkou kompresi, ale to mi nějak hlava nabere. Vždyť tady kluci mají kolikrát více lízlou hlavu na motoru 136B a nepíší problémy s detonacemi. Jsou tam ale větší písty, tak nevím.
Motor ale taky do asi 3000 moc netáhne. Jak se dostane asi okolo 2500-3000ot./min, tak mě to najednou zarazí do sedačky a letím. Má to špatné přechody z volnoběhu na rozjezd, ale to pořád nevím, čím by to mohlo být. Volnoběh si řídí ŘJ na asi 800ot. Když se chci rychleji rozjet, musím přidat plynu na asi těch 1500-2000ot. a pak to opravdu rve asfalt. Jinak když se rozjíždím normálně, tak se to při jemném přidání plynu jakoby začne dusit a potom to až začne táhnout. Výfuk mám pořád černý jak sviňa, tak je to z nějakého důvodu moc bohaté. Lambda i čidlo teploty je nové, tak nevím.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


23.6.10, 09:37
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
či namáš problém s tým že lambda ti meria iba dva valce...

a môže ti ukapávať vstrekovač :idea: preto je to bohaté

RJ nemáš prispôsobenú :?:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


23.6.10, 16:26
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
URU píše:
pak se nechávala srovnat hlava (fouklý těsnění pod hlavou, hlava šla -0.2mm -> KP 10,31.
Podľa tohto pri znížení hlavy o 0,3-0,4 mm sa dosiahne KP práve 10,5...a isto ti tam nedali inú vačku, Varok? Totiž keď píšeš, že do 3000 oz to príliš neťahá....

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


23.6.10, 17:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
no máš to nějaký divný...

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


23.6.10, 18:34
Profil ICQ

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Já jsem právě původně myslel, že je motor celý překopaný. Jako první mi zdělil Čepek, že byl motor u nich upravován. Jen ale o úpravách ohledně převrtání, jinak zbytek napsal jen všeobecně. Až teď nedávno mi po telefonu zdělil podrobnější informace. Motor je tedy:
Jen převrtán na 77mm
Upravená ŘJ pro tuto úpravu
Jemně lízlá hlava 0,3-0,4mm
Jinak asi nic jiného

Ten tah by mohl být tím, že mám Lambdu jen na dva válce? Vždyť mi minule psal Sádra, že by to nemělo vadit. A jak ukapávat vstřikovač? Ten je ve vstřikovací jednotce a palivo vstřikuje do sání, ne? Nebo jako že už není těsný? Myslel jsem, že je tam i ostřejší vačka od fy Excel, ale asi ne. Teda pokud někdo nevyměnil. Ale nezdá se mi to s tím krouťákem. Prostě jedu a zastavím třeba na světelné křižovatce. Když se rozjíždím, tak musím hoodně přidat plynu, třeba na 1500-2000 ot./min. aby to trošku zabralo. Když už normálně jedu, tak od asi 1000 do 3000ot. přibližně to moc netáhne a výše to najednou zabere a prostě to jede. Nebo mohl by to dělat netěsný výfuk? Dal jsem nohavice ze starého typu fáčka, střední díl taky a zadek mám laděný. Výfuk má ale zvuk, takový jakoby zvonivý. Nevím proč.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


24.6.10, 13:01
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
zvoní, protože není kat

ty vole, to je uplně normální, jestli chceš, aby to od 1500 zatáhlo jak v 5 tis, tak si kup fábku v Rychlejch Sazích

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


24.6.10, 14:12
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Kup ford focus ST, ten tahne od 1500 otacek az k 6000 bez jedineho zavahani.

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


24.6.10, 14:21
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Kdybych na něho měl, tak bych si ho stejně nekoupil. Fáčko i přes všechny starosti mám rád. Při velkém množství peněz bych si koupil lepší než fávo, ale jinou značku :P

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


24.6.10, 15:08
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Aha, takže od těch kolem 2500-3000 ot./min. je to u fáček normální? tak to řešit nebudu. Že tam není katalizátor, tak to zvoní? A proč nezvoní výfuk starším typům fáček? Teda alespoň jsem si nevšiml.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


24.6.10, 15:10
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
vstrekovač namusí byť dosť tesný, dosadacia plocha ihly už môže byť vyžratá a palivo tadiaľ jednoducho stále slzí, ak zapneš zapaľovanie ( zapne čerpadlo ) nesmie zo vstrekovača kvapkať až kým sa nepretočí motor...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


24.6.10, 18:33
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
to je jedno, že zvoní, prostě to tak je...

vykašli se na to, nech 1340ccm, dej kompresi tak 10,5:1 (na lpg může bejt i víc) a dej tam čepkovu vačku s čipem (já testuju, nebo spíš budu, bez čipu)...a bude ti to chodit podobně jako romanoj ;)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


24.6.10, 19:50
Profil ICQ

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Takže kdybych to nějakým způsobem rozebral aby šlo vidět na vstřikovač, zapnul klíček a po zapnutí čerpadla nesí prosakovat? Jestli to zvládnu, zkusím zkontrolovat.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


24.6.10, 19:51
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
keď dáš dole dekel filtra a pozrieš sa na klapku tak vidíš či na ňu niečo zhora kvapká :oops:

nezabudni že čerpadlo beží asi iba 1sek po zapnutí zapaľovania, ale to stačí na natlakovanie systému...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


24.6.10, 19:53
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Však po zapnutí klíčku jede čerpadlo asi tu sekundu, ale tlak v potrubí je pořád ne? A kdyby to už kapalo, tak jde to nějak jednoduše opravit? Vyměnit jen nějaké těsnění, nebo tak něco?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


24.6.10, 20:08
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
vstrekovač, alebo celú klapku, tam tesnenie nieje, je to kov na kov...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


24.6.10, 20:14
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 111 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 54 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz