Autor |
Zpráva |
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Aha, tak to je blbé. Zkusím zkouknout ten vstřikovač a uvidím. Děkuji za radu.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
24.6.10, 20:18 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
jaka je zivotnost ty sady 77mm. to mas normalni pisty nebo T pisty?
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
24.6.10, 22:21 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Podle Čepka to jsou normální pýsty. Původnímu majiteli chtěli prý dát ty speciální T písty, ale on to nechtěl z důvodu vysoké ceny. Kolik stojí sada nevím. Jakou má motor po převrtání životnost nevím. Pan Čepek mi ale říkal, že motor nebude mít tak vysokou životnost jako sériový.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
25.6.10, 07:49 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Je zajímavé, že když se dívám na různé videa na youtube apod. tak se mi zdá, že fáčka na závodech nemají takový odpich jako třeba š100, nebo š120. Možná je to ale jen optický klam, ale ty starší typy škodovek mi přijdou živější.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
25.6.10, 09:03 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Pac mohou mit na kolech vetsi kroutak a nehrabou.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
25.6.10, 09:26 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Já jsem ale nemyslel hrabání. Když je záběr jak jede třeba závodní š100 a potom závodní Favorit, tak se mi zdá, že fáčko tak netáhne a nereaguje tak svižně jako š100, nebo š120. Na startu při rozjezdu je to jasné, š100 apod. se rozjedou téměř bez hrabání, zatímco fávo chvíli zahrabe a pak až jede.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
25.6.10, 11:21 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
No jo...prostě při rozjezdu jde váha dozadu. Je to setrvačnost (tlačí tě to do sedačky) auto zaklekne na zadní kola, přední se odlehčují a ztrácí se přilnavost předních kol k vozovce. Tím pádem se méně síly přenese na vozovku. Kvůli stejnému jevu máš na přední nápravě kotoučovky a vzadu bubnovky. Při brzdění jde zase síla dopředu a zadní kola pomalu ani nemusí brzdit. Právě proto mají všechna sportovní auta náhon na zadek (nebo na všechna kola).
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
25.6.10, 11:29 |
|
|
john simple
Příspěvky: 6811 Bydliště: Slezsko
|
však jo, vozy řady 742 a 743 jsou sportovní auta
|
25.6.10, 11:30 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Ne, to jenom škodovka nechtěla řešit hnanou přední nápravu.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
25.6.10, 11:31 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
gokralik: nemohla, ne nechtela
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
25.6.10, 11:33 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
http://www.youtube.com/watch?v=wqe6VXSA ... re=related
Nemáte prosím někdo recept na nervy? Pořád mě fascinuje tohle.
Škoda že jsem ho neznal. Takové fáčko je můj sen. A určitě né jenom můj.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
25.6.10, 16:35 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Nojo tahalo to jako svine, jednou jsem mel tu cest a svezl me. Ale tak furt nebrec a neco delej
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
25.6.10, 16:42 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Nejsou penízky a takový machr jako ten Roman nejsem. A za druhé, dostat se na takový výkon, to už chce jo zkušeného motoráře. Kdybych znal někoho, kdo trošku rozumí motorům, to by bylo něco jiného. Tady člověk akorád na dotaz dostane vyhubováno.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
25.6.10, 19:53 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
na tom vůbec nic není...postav motor, dej na něj webry, nějakej vejfuk, ať to dělá kravál, vačku 280 a vejš a kompresi kolem 11:1 a uvidíš, ja kto povalí
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
25.6.10, 20:07 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Ten kompresní poměr bych nějak zvládl. vačku mám v budoucnu v planu a na takové úpravy je asi lepší karbec, že? Vstřikování je na ho**o. To by se musela upravovat vstřikovací jednotka.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
25.6.10, 22:00 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 42 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|