gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
Autor |
Zpráva |
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Je to tak jak píšeš, pružinou směrem k motoru, tedy směrem k sání (musí na ní neustále jít horká voda z motoru)
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
6.7.10, 12:53 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
A jak to tak čtu víc nazpět, vezmu na sraz teploměr z 742 a oměříme to se stupnici
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
6.7.10, 12:58 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
a tým nitom smerom hore kôli odvzdušneniu....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
6.7.10, 12:58 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11886 Bydliště: Český Těšín
|
V tom případě nechápu, proč se ručička pořád drží tak vysoko. Už jsem zkoušel i starý budík a ten ukazuje stejně. Mimochodem po jízdě, jsem do díry po čidlu nacpal teploměr a vyjel na 86°C což by mělo být OK ne? Nato, že teploměr ukazoval stále nad půlku.
Jj, nýtkem nahoru to je.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
6.7.10, 12:58 |
|
|
john-the-roxor
Příspěvky: 521
|
keby to dáš opačne tak ti to asi vyvrie.
a pokiaľ ti to nevyvára tak by som to neriešil nejako. alebo skús zohnať druhé čidlo, druhý budík(overený funkčný) a zapoj to a pozoruj. nemusíš ani pôvodný vyberať, zapoj si ho len tak na pankaca v motore.
|
6.7.10, 13:00 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
máloktorý predajca to vie, ale čidlo aj budík pre BMM a karbec je iné...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
6.7.10, 13:01 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11886 Bydliště: Český Těšín
|
Pankáč v motoru byl, druhé čidlo jsem taky zkoušel. Ještě mě napadá kostra motoru, ale zas všechny ostatní věci jsou naprosto v pořádku (olejové čidlo, altík, karbec). Zkoušel jsem i jezdit chvíli na benzín, jestli to není tou vyšší výhřevností plynu, ale ručička se držela stejně vysoko.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
6.7.10, 13:02 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
na sraz ti prinesiem dobré čidlo... uvidíme čo to spraví....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
6.7.10, 13:06 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11886 Bydliště: Český Těšín
|
Jo, uvidíme. Zatím díky hoši, už z toho začínám být nešťastný.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
6.7.10, 13:08 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11886 Bydliště: Český Těšín
|
Ještě jsem se pustil do toho mého labilního centrálu. Když přikládám drátky dálkáče na kostru, všechno normálně cvaká jak má, ale když zamykám a odemykám manuálně, nic se neděje. No nic, tak jsem zase shodil řidičův tapec, motorek vytáhl, zkoušel jsem ho rozebrat, ale to nejde . Je to nějaké zalisované. No tak si s ním chvíli hraju a najednou cvak, odemklo se. Zatlačím čuráček a cvak, zamklo se... zkouším to zas a nic. Teď jsem dospěl do stádia, kdy spolujezdcovými dveřmi jde normálně zamykat i odemykat (zatím 100% úspěšnost). Ale řidičovými vůbec. Ach jo, už mě to přestává bavit. Jestli bude na sraze soutěž o nejrychleji sundaný tapec na Fáčku, tak ji určitě vyhraju.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
6.7.10, 18:57 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9436 Bydliště: Kolín
|
novy motorek vypada to na spatny kablik nekde u motorku - nebo v pruchodce dveri
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
6.7.10, 19:01 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
jestli chceš tak můžu nabídnout motorek z UNI centrálu
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
6.7.10, 19:02 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11886 Bydliště: Český Těšín
|
Mě se dokonce válí uni motorek někde doma, jen ho nemůžu najít. Kabely jsem měřil, ty jsou v pořádku. Leda by byl porušený až někde v motorku a tam já se právě nedostanu, to mě sere. Sakra co já už se s tím centrálem natrápil, proč já nezvednu prdel a nekoupím si za pětikilo nový i s dálkáčem?
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
6.7.10, 19:15 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
niekedy je chyba v tom že tiahlo nedovolí motorčeku dôjsť úplne do krajnej polohy a spínač v serve nieje zopnutý, niekedy sa mi to stane a zblbne to RJ, treba to nastaviť... platí v prípade ak nemáš origo, ale uni centrál...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
6.7.10, 19:20 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11886 Bydliště: Český Těšín
|
Jj, tenhle problém už jsem taky jednou řešil. No nakonec měl pravdu 21lucas... Fakt je asi přerušené vedení v motorku. Prohodil jsem motorky mezi spolujezdcem a řidičem a zatím to funguje jak má. Akorát, že to reaguje jen na řidičovy dveře, což je škoda. Ale pořád mi vrtá hlavou, proč to předtím nefungovalo ani na ty spolujezdcovy dveře.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
6.7.10, 21:47 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 4 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|