Ahoj kluci,
takže hotovo
Částečně. Dnes ráno jsem odmontoval ten plastový kryt klapky s nápisem MPI
Nouzově jsem pročistil namotnovanou klapku pouze shora bez jakékoliv demontáže. Byly nánosy hlavně v tom uchycení klapky po stranách, tak jsem to hadříkem namočeným v tech. benzínu pěkne vyčistil. Pak jsem dal na plynový pedál cihlu
a vatovými tyčinkami (zase namočeno v benzínu) vyčistil klapku i zevnitř, hlavně ty dosedací plošky a tam kam jsem se dostal. Všechno jemně bez násilí samozřejmě
Šlo to krásně dolů ty usazeniny. No a světě div se, je to ok! Dal jsem 20 km testovací jízdu. Už nechcípe, volběh má cca 900 otáček "jenom" a při puštění plynu to klesá krásně pomale (už to nespadne rychle na nulu jako dřív), takže nic hrozného. Tak fajn. Aspoň mám 100% jistotu, že to opravdu bylo klapkou. Jakmile to začne zase zlobit (předpokládám že po takto jemném vyčištění bez demontáže to dlouho nevydrží) tak to demontuju a vyčistím důkladně i zevnitř. Do té doby si seženu nově těsnění, nějaké ty čistící přípravky, ať je to pak se vším všudy. Mám docela radost, že to bylo opravdu pouze zanešením klapky
Jinak díval jsem se i po nové, ale ty ceny jsou strašně vysoké (cca 5000kč). Takže dokud to půjde tak budu čistit
Ještě jsem objednal ten diag. kabel, tak to pak případně doladím přes počítač.
Díky všem za pomoc a drahocenné rady