Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 12:28



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 120 cuká 
Autor Zpráva

Příspěvky: 326
Bydliště: Nový Jičín
Příspěvek 120 cuká
Ahoj chlapi! Jsem tu nový a prošel jsem si vaše fórum, ale nikde jsem nenašel zřejmě můj problém. Mám 120 M 86 r.v. která je krásně zachovalá - má najeto 35000 od výroby. Mám s ní ale problém, protože mi cuká. Projevuje se to tak, že při lehkém plynu, třeba rovinka, nebo mírný kopec - otáčky od 2200 do 2800 a auto úplně "skáče". na jedničku to znatelné není, páč to pásmo otáček jen tak přeletí, na dvojku too zahoupe, trojka a čtverka v těchto otáčkách úplně skáče - pulsuje, houpe.. otáčkoměr je stabilní.. Co jsem doposud řešil: karburátor čistil - nic, dal jsem druhý karb - seštelovaný, vyčištěný -nic. Dále filtr, víčko, palec, svíčky, kabely, indukční cívku, reglér (napětí), kondenzátor - nic. Jsem z toho už celkem dost zoufalý, nevím čím to může být. třeba v 80 km/h kdybych na zadní sedačce nechal mlíko, tak po delší jízdě bude máslo:)) Moc děkuji za rady. někdy mám i pocit, že by to mohla dělat převodovka, diferák, nebo poloosy, ale nevím... Zkušeným dík!


24.3.07, 09:19
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
mhm, mě to dělal rozdělovač, ne tak asi razantně, ale cukalo to taky :arrow: dal jsem jinej a klid, ten drhej mám rozebranej, jinač díly se dají sehnat www.hanhart.cz :arrow:

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


24.3.07, 11:44
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
A co kontakt přerušovače? Jestli si dával nový kondenzátor, tak může stát za prd, lepší je starší ale funkční "komunistický". Co předstih? Nemáš velké vůle v rozdělovači?

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


24.3.07, 12:28
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 326
Bydliště: Nový Jičín
Příspěvek 
takže je to rozdělovač, lépe řečeno zapalování - zkusil jsem ladit během jízdy předstih podle ucha - a byly tam změny... čili jiný rozdělovač.. mám doma jeden, ale mám pocit, že je ze stopětky...nejsem si jistý...bude to problém?


24.3.07, 14:28
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Nebude to ideální. Taky jsem asi rok nevědomky jezdil se 105-kovým rozdělovačem. Potom když jsem tam dal z Favorita (s pružinkami ze 120), tak jsem žádný nárůst výkonu nezaznamenal. Jen to líp šlo do otáček a mělo to klidnější volnoběh. Takže, jestli je ten rozdělovač ze 105-ky dobrý, tak ho tam dej, alespoň budeš vědět, jestli to je opravdu tím. Potom si můžeš nechat ten 120 zrepasovat a dát ho zpátky.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


24.3.07, 14:55
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 326
Bydliště: Nový Jičín
Příspěvek 
tak jsem si tím předstihem trochu pomohl nicméně to zase začalo cukat..ale normálně to chvíli jelo krásně... může být problém v podtlakové regulaci nebo tak něco?


27.3.07, 18:08
Profil ICQ

Příspěvky: 326
Bydliště: Nový Jičín
Příspěvek 
jinak ještě btw, je nějaký spešl postup při výměně rozdělovače, nebo je to v poho?


27.3.07, 18:10
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Marra píše:
jinak ještě btw, je nějaký spešl postup při výměně rozdělovače, nebo je to v poho?


No hlavně ho musíš dát do tej samej polohy jako když jsi ho vytáhl takže klíč 30, sundat víčko a natočit palec proti rysce, potom povolit rozdělovač a začít vytahovat a sledovat palec mám dojem že se otočí asi o 10 minut zpět proti směru otáčení a takhlke ho musíš dát zpět je to pr**čka ale jde jen o cvik protože ten rozdělovač pohání olejový čerpadlo takže se musíš trefit v podstatě na tři věci, hřídelku olej. čerpadla, zuby pohonu rozdělovače a ještě aby to bylo tak nějak přibližně na tu rysku , na ni si to pak už eventuálně dorovnáš natáčením rozdělovače tak jako když seřizuješ předstih.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


27.3.07, 18:32
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Proč i s náhonem? Stačí povolit tu šestku šroubek výš, co svírá trubku náhonu a vyhnat samotnej rozdělovač ven, při montáži to nelze přehodit, zářez je excentrickej.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


27.3.07, 18:35
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Drak píše:
Proč i s náhonem? Stačí povolit tu šestku šroubek výš, co svírá trubku náhonu a vyhnat samotnej rozdělovač ven, při montáži to nelze přehodit, zářez je excentrickej.


Jo za předpokladu že se v tom někdo nevrtal protože ten excentrickej unašeč jde na hřídelku nasadit obráceně a když si toho nevšimneš tak jsemš v pr**ly a když tomu třeba trochu nerozumí tak nad tím bude laborovat a nenapadne ho že to nějakej blbec otočil, dokonce i z výroby to chodí rozdílný

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


27.3.07, 21:13
Profil

Příspěvky: 15097
Bydliště: Praha
Příspěvek 
No, ale to je jedno, ne? Když se vytáhne rozdělovač z držáku tak ten nový tam jde dát jen v jedné (stejné) pozici jako tam byl ten původní, ne? Hřídel se o 180° otočit nedá díky těm excentrickejm zoubkům a stačí pak dát jen stejně kabely a nastavit předstih..

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


29.3.07, 08:48
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Existuje možnost, že někdo měl vytáhnutý celý rozdělovač, při montáži toho unašeče ho otočil o 180° a když to dával do auta, tak to namontoval tak, aby mu správně seděl palec na 1. válec. To znamená, že když to otočil o 180° na unašeči, tak aby mu to sedělo, tak to o 180° otočil i dole na tom ozubeném kole. A teď když tam někdo dá správný rozdělovač, tak to bude jinde.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


29.3.07, 09:28
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15097
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Já se do toho zamotávám... Co se tady vlastně řeší :?: Že po vyndání rozdělovače i s držákem ho tam pak lze dát ve dvou polohách z nichž je jen jedna ta správná? Ano, to je pravda. Ale pokud vyndáš jen rozdělovač Z držáku, nejde tam dát jinak než v jedné (správné) poloze. :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


29.3.07, 09:50
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Ale on tam chce dávat jiný rozdělovač, než vyndá a tam už ta jistota není... :)

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


29.3.07, 22:32
Profil ICQ

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Tak to potom musí sundat i ventildekl a dastavit si motor 1 a 4 do HÚ a 1 pálí 4 střihá, jinak to nepozná, jak ten rozdělovač i s držákem přijde.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


30.3.07, 05:31
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz