Autor |
Zpráva |
Marra
Příspěvky: 326 Bydliště: Nový Jičín
|
120 cuká
Ahoj chlapi! Jsem tu nový a prošel jsem si vaše fórum, ale nikde jsem nenašel zřejmě můj problém. Mám 120 M 86 r.v. která je krásně zachovalá - má najeto 35000 od výroby. Mám s ní ale problém, protože mi cuká. Projevuje se to tak, že při lehkém plynu, třeba rovinka, nebo mírný kopec - otáčky od 2200 do 2800 a auto úplně "skáče". na jedničku to znatelné není, páč to pásmo otáček jen tak přeletí, na dvojku too zahoupe, trojka a čtverka v těchto otáčkách úplně skáče - pulsuje, houpe.. otáčkoměr je stabilní.. Co jsem doposud řešil: karburátor čistil - nic, dal jsem druhý karb - seštelovaný, vyčištěný -nic. Dále filtr, víčko, palec, svíčky, kabely, indukční cívku, reglér (napětí), kondenzátor - nic. Jsem z toho už celkem dost zoufalý, nevím čím to může být. třeba v 80 km/h kdybych na zadní sedačce nechal mlíko, tak po delší jízdě bude máslo:)) Moc děkuji za rady. někdy mám i pocit, že by to mohla dělat převodovka, diferák, nebo poloosy, ale nevím... Zkušeným dík!
|
24.3.07, 09:19 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
mhm, mě to dělal rozdělovač, ne tak asi razantně, ale cukalo to taky dal jsem jinej a klid, ten drhej mám rozebranej, jinač díly se dají sehnat www.hanhart.cz
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
24.3.07, 11:44 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
A co kontakt přerušovače? Jestli si dával nový kondenzátor, tak může stát za prd, lepší je starší ale funkční "komunistický". Co předstih? Nemáš velké vůle v rozdělovači?
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
24.3.07, 12:28 |
|
|
Marra
Příspěvky: 326 Bydliště: Nový Jičín
|
takže je to rozdělovač, lépe řečeno zapalování - zkusil jsem ladit během jízdy předstih podle ucha - a byly tam změny... čili jiný rozdělovač.. mám doma jeden, ale mám pocit, že je ze stopětky...nejsem si jistý...bude to problém?
|
24.3.07, 14:28 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Nebude to ideální. Taky jsem asi rok nevědomky jezdil se 105-kovým rozdělovačem. Potom když jsem tam dal z Favorita (s pružinkami ze 120), tak jsem žádný nárůst výkonu nezaznamenal. Jen to líp šlo do otáček a mělo to klidnější volnoběh. Takže, jestli je ten rozdělovač ze 105-ky dobrý, tak ho tam dej, alespoň budeš vědět, jestli to je opravdu tím. Potom si můžeš nechat ten 120 zrepasovat a dát ho zpátky.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
24.3.07, 14:55 |
|
|
Marra
Příspěvky: 326 Bydliště: Nový Jičín
|
tak jsem si tím předstihem trochu pomohl nicméně to zase začalo cukat..ale normálně to chvíli jelo krásně... může být problém v podtlakové regulaci nebo tak něco?
|
27.3.07, 18:08 |
|
|
Marra
Příspěvky: 326 Bydliště: Nový Jičín
|
jinak ještě btw, je nějaký spešl postup při výměně rozdělovače, nebo je to v poho?
|
27.3.07, 18:10 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Marra píše: jinak ještě btw, je nějaký spešl postup při výměně rozdělovače, nebo je to v poho?
No hlavně ho musíš dát do tej samej polohy jako když jsi ho vytáhl takže klíč 30, sundat víčko a natočit palec proti rysce, potom povolit rozdělovač a začít vytahovat a sledovat palec mám dojem že se otočí asi o 10 minut zpět proti směru otáčení a takhlke ho musíš dát zpět je to pr**čka ale jde jen o cvik protože ten rozdělovač pohání olejový čerpadlo takže se musíš trefit v podstatě na tři věci, hřídelku olej. čerpadla, zuby pohonu rozdělovače a ještě aby to bylo tak nějak přibližně na tu rysku , na ni si to pak už eventuálně dorovnáš natáčením rozdělovače tak jako když seřizuješ předstih.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
27.3.07, 18:32 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Proč i s náhonem? Stačí povolit tu šestku šroubek výš, co svírá trubku náhonu a vyhnat samotnej rozdělovač ven, při montáži to nelze přehodit, zářez je excentrickej.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
27.3.07, 18:35 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Drak píše: Proč i s náhonem? Stačí povolit tu šestku šroubek výš, co svírá trubku náhonu a vyhnat samotnej rozdělovač ven, při montáži to nelze přehodit, zářez je excentrickej.
Jo za předpokladu že se v tom někdo nevrtal protože ten excentrickej unašeč jde na hřídelku nasadit obráceně a když si toho nevšimneš tak jsemš v pr**ly a když tomu třeba trochu nerozumí tak nad tím bude laborovat a nenapadne ho že to nějakej blbec otočil, dokonce i z výroby to chodí rozdílný
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
27.3.07, 21:13 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
No, ale to je jedno, ne? Když se vytáhne rozdělovač z držáku tak ten nový tam jde dát jen v jedné (stejné) pozici jako tam byl ten původní, ne? Hřídel se o 180° otočit nedá díky těm excentrickejm zoubkům a stačí pak dát jen stejně kabely a nastavit předstih..
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
29.3.07, 08:48 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Existuje možnost, že někdo měl vytáhnutý celý rozdělovač, při montáži toho unašeče ho otočil o 180° a když to dával do auta, tak to namontoval tak, aby mu správně seděl palec na 1. válec. To znamená, že když to otočil o 180° na unašeči, tak aby mu to sedělo, tak to o 180° otočil i dole na tom ozubeném kole. A teď když tam někdo dá správný rozdělovač, tak to bude jinde.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
29.3.07, 09:28 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Já se do toho zamotávám... Co se tady vlastně řeší Že po vyndání rozdělovače i s držákem ho tam pak lze dát ve dvou polohách z nichž je jen jedna ta správná? Ano, to je pravda. Ale pokud vyndáš jen rozdělovač Z držáku, nejde tam dát jinak než v jedné (správné) poloze.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
29.3.07, 09:50 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Ale on tam chce dávat jiný rozdělovač, než vyndá a tam už ta jistota není...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
29.3.07, 22:32 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Tak to potom musí sundat i ventildekl a dastavit si motor 1 a 4 do HÚ a 1 pálí 4 střihá, jinak to nepozná, jak ten rozdělovač i s držákem přijde.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
30.3.07, 05:31 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|