Autor |
Zpráva |
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
Olejová měrka
Má prosím někdo přehled o délkách olejových měrek v závislosti na použité vaně u 742? Už mi přijde podezřelé, že je hladina stále na minimu... Resp. mám starý blok, ale nejspíše hlubokou žebrovanou vanu. (případně jestli někdo neví, jak změřit i tu, jestli je to opravdu ta větší?) Dík
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
6.8.10, 12:57 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
Pls, to opravdu nikdo netuší? Kdysi se to tu řešilo...
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
6.8.10, 18:00 |
|
|
john-the-roxor
Příspěvky: 521
|
mam 105 motor z uzovky s nerebrovanou vanou a 120 s rebrovanou, mozem ti to skusit porovnat...
edit: obe mam rovnake... ale ved vypusti olej a nalej tam 4L a nemozes nic pokazit
|
6.8.10, 18:04 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
ja co viem tak jedna mierka bola z plechoveho pasiku a jedna z drotu (plechova stara, drot nova)
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
6.8.10, 18:11 |
|
|
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
Já myslel, že byly ty starší typy dva - delší a kratší. Podle toho, jaká byla vana. Existuje totiž hlubší a mělčí, což?
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
6.8.10, 18:14 |
|
|
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
john-the-roxor píše: obe mam rovnake... ale ved vypusti olej a nalej tam 4L a nemozes nic pokazit
To je mi jasný. Jde mi jen o to, zjistit kolik ho tam je teď. Vypouštět ho nebudu, takový škody...
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
6.8.10, 18:16 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Hele, kouknul jsem do andrta, a ten píše toto:
Citace: Motoru s vrtáním 68mm přísluší plechové spodní víko s pryžovým těsněním; od 8/1983 se montuje korkové těsnění. Motoru s vrtáním 72mm přísluší hliníkové žebrované spodní víko motoru s korkovým těsněním. Nad dnem víka musí být namontována plechová přepážka - upevní se šrouby s pružnými příložkami. Od 8/1981 je spodní víko motoru škoda 120LS a 120GLS nižší; od 8/1983 je zavedeno i na motoru 120 a 120L. Souvislost měrky oleje a olejového čerpadla Plechovému spodnímu víku přísluší kratší držák čerpadla a měrka oleje délky 305 mm (včetně držadla). Od 8/1979 je délka měrky oleje 300 mm (včetně držadla). Od 8/1981 přísluší této měrce spodní víko motoru škoda 120LS a 120 GLS - spodní víko nižší. Hliníkovému, žebrovanému spodnímu víku přísluší delší držák čerpadla a měrka oleje délky 330 mm včetně držadla. Od 8/1979 je délka měrky 325 mm (včetně držadla). Délka držáku čerpadla viz kap. 2.16
Chceš sem hodit ješttě tu stať o délce držáku čerpadla?
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
6.8.10, 18:51 |
|
|
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
Ježiš díky moc, tak to přeměřím a uvidím Jen by mě ještě zajímalo, jak poměřit tu vanu, jestli jde o mělkou nebo hlubokou?
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
6.8.10, 20:08 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
To mistr nepíše, ale zdá se, že hloubka vany je svázána s délkou držáku čerpadla, a tam zmiňuje akorát, že motory 105 s plechovou vanou mají délku držáku sacího koše 72mm a motory 120 (hliník se žebry) má délku cca 105mm... jinak zvenku těžko určit, leda by měl někdo hlubokou i mělkou a mohl poměřit...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
6.8.10, 20:16 |
|
|
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
Leda tak Zkusím poměřit tu měrku. Jinak kde se vám pohybuje hladina na měrce při čerstvě nalitých 4 litrech?
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
6.8.10, 20:28 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
já kdybych tam nalil 4 litry, tak je to moc, vždycky zbyde na dolívání... rok 4/87 tak jak je z fabriky...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
6.8.10, 20:31 |
|
|
john-the-roxor
Příspěvky: 521
|
u mna presne po max. nechal som poriadne odtiect naposledy
|
7.8.10, 01:33 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Ja som si tiež tak urobil mierku na Favo motor - nalial som 4l a kde bola hladina, tam som označil max...a potom cca cm podtým (čo je už koniec mierky) mám min...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
7.8.10, 08:34 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Vany rozlišíš na první pohled zvenku , hluboká užovková je skutečně VELMI hluboká Emková je tak poloviční.
Myslím si, že máš eMkovou, ale jistě to nevím, nepodařilo se mi najít žádnou fotku ze které by to bylo opravdu dobře vidět
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
7.8.10, 09:25 |
|
|
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
7.8.10, 11:12 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|