Autor |
Zpráva |
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
11.7.10, 09:52 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
varok
Příspěvky: 14800 Bydliště: Havířov
|
Takže nejlepší by asi bylo, abych z toho mého motoru ještě navíc něco vyždímal, tak ještě poupravit hlavu, obsah je větší, to je dobře , ostřejší vačku a mělo by to přidat pár koníků? Když mi ale p. Čepek říkal, že tu hlavu už moc upravovat nelze, co by šlo ještě udělat? Vyleštit kanálky? Jak jste psali v jiném tématu, jak poznám, o kolik je doopravdy hlava snížená?
A když psal Gemini, že ten slavný Roman to měl přehnané, že pro ten samý výkon nejsou potřeba tak razantní změny, proč to ten Roman tedy tak celé překopal?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
1.8.10, 18:52 |
|
|
varok
Příspěvky: 14800 Bydliště: Havířov
|
Neví prosím nějaký šikovný motorář (kromě Ondráše) , jak by mohla být upravená hlava na mém fáčku, když je motor převrtávaný na obsah 1340, tedy vrtání 77mm? Čepek z excelu mi říkal, že je hlava kvůli tomu upravovaná, ale když tam jsou původní vložky válců, jen přebroušené, nebo co se s tím dělá, tak by se teroreticky nemuselo s hlavou nic drsného dělat, ne? Jestli budu mít hlavu od jednoho hodného člena, tak bych si začal pomalu hrát. Jen nevím, jestli by se nemusela nějak razantněji upravovat. Dávat panu Čepkovi za hlavu nějaký 7-10 000,- kč za úpravu se mi fakt nechce. Rád bych ale penízky nejsou.
A když bych dal sportovnější vačku, dalo by to motoru něco? Co jsem už četl tady spousty příspěvků, tak by se měl posunout krouťák nahoru, stejně to točím do nekonečných výšin a rád, tak by to bylo super.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
13.8.10, 22:32 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
varoku zkus kontaktovat člena s nickem Dedla na Felda klubu. Ten v Motor excelu pracuje. Na hlavě bys měl mít z boku vyražené číslo úpravy od ME a podle toho se to dá zjistit co všechno tam u nich bylo na motoru dělané. Tady o tom právě Dedla psal.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
13.8.10, 22:38 |
|
|
varok
Příspěvky: 14800 Bydliště: Havířov
|
Já vím co je s motorem dělané. O čísle vím, už jsem volal panu Čepkovi. Myslel jsem že je motor více upraven, ale prý je jen převrtán a jemně snížená hlava, asi o 0,3-0,4mm. Jinak nic, což mě moooc zklamalo. Myslel jsem původně, že když jsou všude po autě samolepky Motor excel tuning, tak je motor celý překopaný, ale ho**o. Chtěl bych si ho ale upravit ještě více, pokud by to šlo. Kdyby nebyla firma Excel tak drahá a navíc až v praze, motor bych jim svěřil. Je to asi nejlepší firma na motory v ČR, podle mě.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
13.8.10, 22:51 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
podle mě budou roztažený spalováky a klasicky kanály
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
14.8.10, 08:37 |
|
|
varok
Příspěvky: 14800 Bydliště: Havířov
|
Takže sací a výfukové kanálky jsou nějak vyleštěné, nebo něco a spalováky jsou taky upravené? Takže klasickou hlavu bez úprav tam dát nepůjde? Hm, to je na hovínko.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
14.8.10, 16:40 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
dát jo ale jestli to bude fungovat ti nikdo neřekne kanály budou zvětšený a slícovaný
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
14.8.10, 20:13 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
varoku :D
myslim, že ti ten motor akorát zkurvili, protože se nikdo nedopočítá, co to má za kompresi, jestli to má hlavu sníženou a pak stočený písty...
patrik-hp přijel na sraz s favem 136 s vrtáním 77, který mělo v kempu najeto cca 150km a chodí to jak hodiny...
vyhoď ty zprasený písty, dej tam klasický, udělej k tomu hlavu (gemini dělá hlavu za 4 tisíce, ne za 7-10 tis kč), nějakou pěknou vačku a soft a jezdi...
ale stejně to nebude jako 2há komora u LEKRu
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
15.8.10, 11:43 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
anebo tam dej písty, nech tuhle hlavu, tu ještě sniž, nebo spočítej, aby to mělo kompresi 10,6 nebo ještě vyšší (kvůli LPG), k tomu vačku třeba ten motor-excel se softem a bude to...
akorát že s tim plynem a čipováním jednotky to není tak valný...ale znát to bude
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
15.8.10, 11:46 |
|
|
varok
Příspěvky: 14800 Bydliště: Havířov
|
Jde vidět, že si vždycky přečteš taky jen poslední větu Ondráši. Vždyť jsem tady na foru už hodněkrát psal, že to nedělali mě, v té době mi fáčko ještě nepatřilo. Já ho mám až od konce roku 2005 a ty úpravy dělali už v roce 1999. Ten původní majitel byl asi magor, to já za to nemůžu. Raději bych si já osobně přišetřil pár korun navíc a nechal si udělat motor celý. Ta úprava co tam je teď prý stála okolo 10 000,- kč, podle p. Čepka z Excelu a celý motor dát do sportovní verze by stálo okolo 15-18 000,- kč. Záleželo by prý, co by se z motorem všechno dělalo. Oni jsou schopni udělat celou hlavu, dát sportovní T písty, ostřejší vačku Excel a ještě pár drobností.
Já mám jen převrtán motor na 77mm místo 75,5mm, jemně snížená hlava a to je vše. Nenadávej ale na fu Excel-Motor Oni jako každá taková firma jen plní přání zákazníka. Já bych chtěl zachovat ten vyšší objem, když už to tak zprznili. Ale potřeboval bych vědět, od některých tady členů, kteří mají taky podobné úpravy, jestli bych mohl použít normál hlavu, kdybych si ji upravil, jestli tam není potřeba nějakých větších úprav. Ale asi nechám tu co tam je. Kdyžtak ji ještě nechám o nějakou desetinku líznout, dám ostřejší vačku a bude. Patrik- Hp si ale asi motor dělal sám, ne? Tak ví co přesně na motoru dělal, jaké tam jsou díly a úpravy. Zatím co já jsem dostal jen pár informací od p. Čepka z Excelu a to ještě po telefonu, což není ono.
Proč nejdříve snížili hlavu a pak teprve stáhli písty nevím. Podle mě se ale dá i s takovým obsahem motor udělat slušněji.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
15.8.10, 15:21 |
|
|
varok
Příspěvky: 14800 Bydliště: Havířov
|
Navíc chipnutou jednotku mám. Je to sice načipované asi kvůli tomu, aby to stačilo krmit ten vyšší obsah motoru, ale to je v podstatě ono. I kdybych dal jiný motor BMM, s klasickými písty a vložkami válců, upravenou hlavou a ostřejší vačkou, ta jednotka to utáhne. Kdyby se použila obyčejná, je to o hovnu, ale tahle od excelu, to možná je o něčem jiném. Na felicia clubu prý bývá chlápek, který dělá u excelu, tak ho zkusím kontaktovat, jestli by mi nenapsal k mému motoru něco bližšího.
Jen mě zarazilo, proč mi Čepek nejprve odpověděl na mail že jsou použity písty a vložky válců 77mm, potom čipnutá ŘJ, upravená hlava a vačka. Ale když jsem mu nedávno volal, tak mi říkal, že hlava není upravovaná, jen jemně líznutá, vačka je sériová, tu prý neměnili a jednotka je čipnutá kvůli tomu zvýšenému obsahu.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
15.8.10, 15:28 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
když ty píšeš furt dokola to samý, najdi si tvoje příspěvky a v 70% v nich bude, že to máš 77 vrtání, bez hlavy, jen čip...
jak řikám, nech 77 vložky, dej do toho klasický nezkurvený písty, dej na to tu hlavu, co tam je, nebo udělej resp. nech udělat jinou, dej tam vačku a k ní udělanej soft a bude to jezdit...na benzín
co víc řešit?
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
15.8.10, 20:35 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
já bych stejně šel do 1.4 fábky
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
15.8.10, 20:38 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
kvuli vetsimu vrtani se hlava upravovat nemusi. Pokud zvetsis vrtani a nechas hlavu tak jak je, zvetsi se ti kompresni pomer, to je cely.Fungovat to bude, pojede to taky lip. Ty kdyz budes mit hlavu jednu navic, nemusis platit nikomu nic, udelas si sam. Slicujes vsechny kanaly podle tesneni na svody, pak podle toho tesneni udelas i saci a vyfukove potrubi a v hlave vylestis jen vyfukove kanaly, saci muzes nechat matne. Tohle ti zabere max 10 hodin. jeste kdyz budes mit hlavu venku, vyndas ventily, odbrousis z nich prebytecny material, nasadis nova gufera, ventily zabrousis a mas hlavu jak fik.
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
15.8.10, 21:14 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 54 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|