Po úpravě potrubí špatně jede
Autor |
Zpráva |
jindra
Příspěvky: 478 Bydliště: hodonínsko,zarazice
|
_________________ ŠKODA octavia => ŠKODA octavia super => ŠKODA 110L => ŠKODA 105L =>ŠKODA 120LS
=>ŠKODA 125L šedá r.v. 1989
Škoda 742 Forever Team
Ford Focus - 1,8 TDDi - 66kW - 1/2001 - Hatchback - Gold http://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?t=9450
|
26.3.07, 19:47 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
No, nějak takhle jsem se to pokusil udělat, jenom jsem se nedostal až dolů, takže se to směrem dolů zužuje. To je divný, že to dělá takový bordel. Třeba to ale není potrubím ale něčím jiným. No nevím.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
26.3.07, 19:58 |
|
|
kajaka
Příspěvky: 4 Bydliště: Martin
|
Kristensen píše: Martin píše: Potrubí jsem určitě neprobrousil, karburátor jsem rovnal pilníkem a všude to těsnilo dobře. Drak píše: Tvar toho potrubí se docela složitě vypočítává, kvůli správné turbulenci směsi, tím, že ho změníš se směs kroutí úplně jinak a může třeba dělat víry sama proti sobě, takže se v sání motá jak cigán v hospodě a motor se plní hůř. Leštění a slícování tomu pomáhá, změna tvaru ne. To chápu, ale spíše bych očekával, že to bude špatně proudit v neupraveném potrubí, však všichni víme, jak to tam vypadá. Ale beru, že možná ty dvě komory a uzký kanálek mei nimi nějakou funkci má. Aspoň se nebudu snažit příště nic vylepšovat. Počkej počkej, ty jsi ubrousil to zúžení v sání? To je velká chyba, jediný co tam můžeš udělat tak je odstranit otřepy po odlejvání ale to zúžení tam musí zůstat, jediný kde není tak u čtyřkanálovýho sání na Rapida ale na stodvácovím sání s dvouma větvema musí jednoznačně zůstat.
To si kde vyčítal taku vtakovinu ze to uzke miesto tam musi zostat Mal si niekady Skodovicu a robil si na nej niejake upravy?!?Kolega nech si klikne na moju stranku htt://www.skodamototuning.szm.sk a ozve sa mailom.Chyba je v uplne ničom inom-chlapci
_________________ ŠKODE ZDAR!
|
28.3.07, 05:22 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
kajaka píše: Kristensen píše: Martin píše: Potrubí jsem určitě neprobrousil, karburátor jsem rovnal pilníkem a všude to těsnilo dobře. Drak píše: Tvar toho potrubí se docela složitě vypočítává, kvůli správné turbulenci směsi, tím, že ho změníš se směs kroutí úplně jinak a může třeba dělat víry sama proti sobě, takže se v sání motá jak cigán v hospodě a motor se plní hůř. Leštění a slícování tomu pomáhá, změna tvaru ne. To chápu, ale spíše bych očekával, že to bude špatně proudit v neupraveném potrubí, však všichni víme, jak to tam vypadá. Ale beru, že možná ty dvě komory a uzký kanálek mei nimi nějakou funkci má. Aspoň se nebudu snažit příště nic vylepšovat. Počkej počkej, ty jsi ubrousil to zúžení v sání? To je velká chyba, jediný co tam můžeš udělat tak je odstranit otřepy po odlejvání ale to zúžení tam musí zůstat, jediný kde není tak u čtyřkanálovýho sání na Rapida ale na stodvácovím sání s dvouma větvema musí jednoznačně zůstat. To si kde vyčítal taku vtakovinu ze to uzke miesto tam musi zostat Mal si niekady Skodovicu a robil si na nej niejake upravy?!?Kolega nech si klikne na moju stranku htt://www.skodamototuning.szm.sk a ozve sa mailom.Chyba je v uplne ničom inom-chlapci
Udělal jsem víc uprav než si myslíš, dokonce jsem měl protokoly z motorovejch brzd, stodvácovej motor s 62kW na kolech a favoritovej motor s 70kW na kolech vždy na škodováckej karbec a na tom fávu v rapidu oficiální rychlost 208km/h bez úprav převodovky.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
28.3.07, 17:50 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
A jinak pro všechny pro zasmání, ta rychlost je oficiální protože byla změřena Policií ČR a stálo mě to 3000,- bokem a ještě půl hodiny přesvědčování, ale aspoň jsem se pak nasmál jak nevěřícně kroutili hlavou. Za trojku neberte to
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
28.3.07, 21:08 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
A tak ty teda tvrdíš, že ten kanálek tam je důležitý a bez něj to špatně jede?
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
28.3.07, 21:27 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Martin píše: A tak ty teda tvrdíš, že ten kanálek tam je důležitý a bez něj to špatně jede?
Já jsem to měl taky odfrézovaný uplně pryč takže ten otvor vypadal jako na sacím potrubí z Rapida 136 a prostě to dělalo neplechu, na obě klapky to jelo pěkně ale na malou a nebo v přechodu z jedný na dvě a ještě při jakým koliv přidání to prostě škubalo a občas jako by to prásklo do sání, ale vše ostatní bylo v pořádku tak jsem to nakonec vyřešil tím že jsem tam dal původní jen jsem ho zaleštil a odstranil otřepy a dal jsem na něj dlouhý štefty a mýsto všech těsnění a plechů jsem na to posadil dvoucentimetrovou pertinaxovou podložku, mám doje m že Rapid 136 má od výroby cca 8-10mm silnou tudíž vyšší než stodvácová ale já jsem rovnou udělal 2cm silnou dal jsem to tam a bylo to jednak lepší na výkonu než stím odfrézovaným a hlavně to neskákalo jak koza
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
28.3.07, 21:46 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Tak jsem dnes přijel domů a začal přehazovat karburátory a potrubí z druhého auta a bylo to pořád stejné. Navíc jsem zjistil, že to při vyšších otáčkách střílí do sání. Tak jsem zkontroloval předstih, vyměnil favo rozdělovač za 120 a pořád to střílelo. Tak jsem sundal hlavu, že prohlídnu ventily. Hlavu mám dole a na první pohled nevypadá nijak zle. Zítra prohlédnu ventily. Nevíte, čím by to mohlo být? Mě už potom napadly jenom ty špatný sací ventily, jinak nevidím důvod, proč by to mělo střílet.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
30.3.07, 21:19 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
To je zahadne Me treba napadnul vytahanej rozvodak, tolik ze by se zmenilo casovani, ale to je ptakovina, obzvlast u tupouna vacky. Nedovirajici ventily jsou mozny, jak si to brousil, nemohlo v tom potrubi neco zustat (naky spony) ktery by se pak nasaly do valcu, popripade se zasekly na ventilech? Spatny vule bys poznal ... tezko rict, no zkontroluj tesnost benzinen a uvidis
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
30.3.07, 21:27 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Jak poznám hlavu 120 od 105? Ventily jsou 28,2mm a 32,2mm.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
31.3.07, 17:22 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Martin píše: Jak poznám hlavu 120 od 105? Ventily jsou 28,2mm a 32,2mm.
Podle barvy okridlenyho sipu ne? Semik to tu nekde popisuje
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
31.3.07, 17:38 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Jenže ta barva je oloupaná. Možná jsou tam zbytky černý (to by znamenalo hlavu 105), ale byla na motoru 120. Jak se změní chování motoru 120 s hlavou 105? Má větší kompresi? Zkuste někdo přeměřit ty ventily.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
31.3.07, 17:40 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
105 na motoru 120 prej dela vetsi kompresi, takze OK
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
31.3.07, 17:43 |
|
|
jindra
Příspěvky: 478 Bydliště: hodonínsko,zarazice
|
Martin píše: Jak poznám hlavu 120 od 105? Ventily jsou 28,2mm a 32,2mm.
změř si oválný prostor pro ventily kolem 68mm=105, kolem 72mm=120
_________________ ŠKODA octavia => ŠKODA octavia super => ŠKODA 110L => ŠKODA 105L =>ŠKODA 120LS
=>ŠKODA 125L šedá r.v. 1989
Škoda 742 Forever Team
Ford Focus - 1,8 TDDi - 66kW - 1/2001 - Hatchback - Gold http://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?t=9450
|
31.3.07, 19:38 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Tak jsem cvičně dal pod karbec na Pastelce (mámina š 120L) takovej ten mosaznej plíšek s "vrtulkama", neboť od léta, kdy jsem vyleštil sání stejným způsobem, jak je popsáno výše (ďoura jako vrata ) měla Pastelka strašnou díru v plynu za studena.
Po montáži často sklońované vrtulky auto jede za studena krásně, tím se potvrdila má domněnka, že se palivo usazovalo na studeném potrubí a tím vznikla ta díra v plynu...
...ty vrtulky to rozvíří tak, že směs neulpívá na stěnách potrubí.
Jen už není tolik znát otevření druhé komory karbu, neboť ty vrtulky omezují průtok vzduchu karbem...
...ale stejně tohle auto je skoro jako diesel - jede tak do 3000 ot/ min.
Sice se dá vytočit cca na 6000 ot./min., ale nad 3000otáček už nemá správný tah a víc žere, než jede
Takže to tam nechám.
(Dnes jsme jeli v pěti s plnou polní a Pastelka se držela, ani v kopci u Cukráku nešla rychlost pod 110Km/h )
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
1.4.07, 21:40 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 34 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|