|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
Autor |
Zpráva |
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Mám doma ještě nějaký levný centrál po tatíkovi, který chtěl dávat do fáčka a pak do feliny a nějak se toho nedožil. V manuálu je napsané, problémy a řešení. To co máš ty je napsáno:
1. Po stisku tlačítka ovladače se rozsvítí LED, ale odemykání nebo zamykání nepracuje. Ruční stisk tlačítka u řidiče nebo souseda zamkne nebo odemkne všechny dveře současně.
ZÁVADA: Nesouhlasí kody ovladače a ŘJ. Vadný ovladač nebo ŘJ.
2. Po stisku tlačítka ovladače se rozsvítí LED, ale odemykání nebo zamykání nepracuje. Ruční stisk/vytažení tlačítka u řidiče nebo souseda nezamkne nebo neodemkne všechny dveře současně.
ZÁVADA: vadná ŘJ nebo vadné servo.
Je tam více závad, ale té tvé se nejvíce podobají tyhle dvě. Zkus vytáhnout nebo zamáčknout ten čudl na dveřích řidiče a uvidíš. U těchhle levných centrálů často odcházejí serva. Ty kontakty uvnitř se odehnou a nespínají.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
25.8.10, 16:49 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
M nšfunguje dálka.
To že klíčem zamknu i odemknu všechy 4 dveře zaplať pán bůh maká.
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
25.8.10, 17:00 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Je myšleno, že se má zamáčknout nebo vytáhnout ten čudlík na horní straně čalounění dveří. Ale to je vlastně jedno. Jestli zamkneš jen např. řidičovy dveře klíčkem a zamknou se všechny, tak serva by měly být v pohodě. Tak se opravdu nejspíše rozladila klíčenka. A nemáš dvě, že by jsi vyzkoušel tu druhou? Nebo nefunguje ani jedna? Mě to dělalo kdysy u původního centrálu u mého fáčka. Byl to italský systém Scarico a měl hoodně funkcí, nerad jsem ho vyndával. Ale občas mi taky blbla klíčenka. Jak naschvál jsem přijel třeba odpoledne z práce, zamknul auto a fungovala. Když jsem jel brzy ráno do práce, tak nefungovala. Tak otevřít auto klíčkem, začala řvát siréna a musel jsem otevřít kapotu a vypnout klíčkem. Dvakrát jsem propájel klíčenku, pokaždé to zabralo. Po třetí už ne. Oprava klíčenky nebo nová, měl jsem jen jednu, by mě stála asi 1000,- kč, tak jsem si raději koupil nový systém od Jablotronu. Je to sice dost drahé, ale české a spolehlivé. Už jsem viděl párkrát, že někomu došla baterka a musel to znovu spárovávat. Myslím, že se musí zapnout klíček v zapalování, zmáčknout některé tlačítko a zase vypnout klíček. Nejsem si ale jistý, musel bych se podívat do manuálu.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
25.8.10, 19:07 |
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|