Autor |
Zpráva |
xhafan
Příspěvky: 34
|
chip octavia 85kw/115k
Ma smysl precipovat octavia I 2.0 85kw/115k, nasel jsem tohle: http://www.chiptuner.cz/cenik/skoda/#ch ... da-Octavia
slo by to na 94kw/127k, cena 6 tacu.
Jde mi o to jak dlouho ten vyssi vykon vydrzi. Znamy opravar mi rikal ze se na to mam vykaslat, ze po 2 letech se to zase ztrati, neboli uz ten narust vykonu nebude az tak poznat. Jake mate zkusenosti s vykonem po nejake dobe (rok, dva) ? Mam najeto 144tis. Diiik.
_________________ Octavia I 2.0 možná 85kW (možná 115k)
|
12.8.10, 01:09 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Akože ako dlho ten výkon vydrží? Raz keď sa urobí zásah, tak predpokladám, že natrvalo...no a či sa ti to oplatí? Ak je pravda 10 kW a 20 Nm, tak prečo nie? Stejnak si myslím, že 2,0 a 85 kW je značne poddimenzované...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
12.8.10, 04:53 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Po blbom chiptuningu to vydrzi tak rok alebo dva http://www.cimbu.cz/index.php?page=whole&lng=cze&item=3
Moj nazor je, ze inzinieri u VW niesu blbci.
|
12.8.10, 18:42 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Peter50kw: pravdu mas, ale tieto konkretne fotky su z tudlidadli, to je na chipnutie haklivejsie
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
12.8.10, 21:47 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
V kazdom pripade - ked chiptuning, tak jedine od renomovanej firmy. U benzinu je potom potrebne tankovat lepsi benzin (viac oktanov), inak je prinos diskutabilny.
|
15.8.10, 19:25 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
jednodušší bude koupit jiný auto, protože tohle je líná svině...
ten výkon tam bude pořád, ale po půl roce si budeš myslet, že ne, ne po roce nebo dvou...akorát už ti to příde normální a budeš chtít zase víc...
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
15.8.10, 20:39 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
na tenhle motor pasuje 20V hlava z 1.8Turbo
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
15.8.10, 20:41 |
|
|
glider
Příspěvky: 133 Bydliště: BA/NR
|
cipovat atmosferu? a dokonca 2.0 8V ? heh
a ten narast vykonu hmm uveril by som az po brzde pred a po..mozno max upravia krivku krut. momentu ale inak pochybujem ze cipom tam nazenu tych 9kW
_________________ Skoda Favorit 135LS r.v.92 "komfort"
|
15.8.10, 21:16 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
glider: uplně v pohodě...
než začneš polemizovat, najdi si o tom něco a přečti...
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
15.8.10, 23:08 |
|
|
xhafan
Příspěvky: 34
|
No nevim zda do toho jit, je fakt ze i pres ten maly narust vykonu to bude asi jen o neco min linejsi S kamosem ale budem davat na slusovicke "dalnici" zavod, ma prechipovanou octu 1 TDI 81kw, takze asi do toho budu muset jit, to bohda nebude aby diesel porazil benal
_________________ Octavia I 2.0 možná 85kW (možná 115k)
|
24.8.10, 23:56 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
ale porazí a sebelepší čip ti nepomůže
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
25.8.10, 11:06 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
No, je ale otázka, či je to 81kW pred CHipom, alebo po ...ale hej, na 8V atmosférickom benzíne nečakaj zázraky...s turbom, to je iná káva...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
25.8.10, 20:15 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
xhafan píše: No nevim zda do toho jit, je fakt ze i pres ten maly narust vykonu to bude asi jen o neco min linejsi S kamosem ale budem davat na slusovicke "dalnici" zavod, ma prechipovanou octu 1 TDI 81kw, takze asi do toho budu muset jit, to bohda nebude aby diesel porazil benal
dobrej důvod, proč čipovat auto...hlavně si nerozbite držku
a ten disl tě stejně porazí...dyk 2,0 oktu sem předjel s 1,6SR golfem IV
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
26.8.10, 16:30 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Vy jste blázni. Vždyť diesel má tak obrovský krouťák od spodu, že ho ani 2.0 litrem neporazíš. Ještě nedávno chtěl típek, kteří si hrajou na těžké frajery, nyní mají passaty 1,9 TDI kdysy golfy III. porazit kámoše, který má taky Golfa III. Jenže kámoš má 1,9 TD a oni měli jeden 1,6 benzín a druhý 1,8 benzín. Jednou jsem byl někde s kámošem a potkali jsme je. Chtěli pofrajeřit a i když má kámoš starou svini, ještě staré TD bez ŘJ a výkon 55kW natrhl jim v pohodě prdel.
Octávkou benzínem bys dieselu dal na prdel možná tou 1,8T, to už jede slušně, ale 8V podle mě si ani neuprdneš. Ty 2 litry jsou zdechlé jak prase. Akorát to žere a výkon nikde.
S tím chiptuningem tomu osobně nevěřím, ale jsem na tohle laik. Ve firmě, kde jsem ještě nedávno dělal, si šéf koupil nějakého Seata XL, ale typ nevím, myslím altea. Taková velká obluda jako xsara picaso. Prý si ho nechal načipovat a výkon stoupl o 15kW což se mi moc nechce věřit. A to mu prý jen někdo přidal na tlaku turba, to je vše. Tohle vůbec nechápu. Turbo dokáže hodně, ale že by i tohle?
Teď k otázce: o těch pár kW to podle mě namá cenu. Jak psal myslím Ondráš83, tak za pár měsíců se to bude zdát jako nyní. Prostě si člověk na to zvykne a zbytečné prachy. Kdyby se šlo o třídu výše, to je něco jiného. Třeba kdyby jsi měl Octávku 1,6 55kW a chtěl by jsi koupit 1,8T, tam už by byl rozdíl znát.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
Naposledy upravil varok dne 5.9.10, 14:37, celkově upraveno 1
|
26.8.10, 17:05 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
nechci se do toho míchat, ale kdo stejným objemem benzínu neporazí naftu, tak s ním neumí jezdit. Jó bez turba proti turbu, to je jiná...ale ty kilowatty tam jsou a je jenom otázka je umět využít...
jinak čiptunink zvýšením plnícího tlaku turba je skvělá věc, oni totiž všichni konstruktéři byli neskuteční srabi a kokoti, že ho nedali vyšší, ono to totiž normálně zvládá tlačit víc jako, viš? Ještě přidáme délku vstřiku aby tam jako šlo vic nafty a ono to pojede jako raketa... do kovošrotu...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
26.8.10, 17:15 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|