Viky píše:
No.... kdyz mne tohle dela Eda, tak to znamena podpaleny ventilovy sedla, coz je vyhradne prace LPG. Na novym motoru bych to sice nepredpokladal, ale za podivani nic nedas - zkontroluj vule na ventilech, za studena muze bejt vule 0 a pak to takhle blbne.
Tak ventily byly jedni z prvních věcí co jsem dělal, ale nezkoušel jsem měřit tlaky tak je jenom pro zajímavost změřím...
Pro shrnutí co jsem dělal - zkouška nové škrtící klapky
- výmaz adaptačních hodnot respektive vymaz a znovu nahrátí ŘJ motoru ("pouze přestaly vyset otáčky")
- seřízení ventilové vůle pokud vim tak výfuk 0,20, sání 0,25
- výměna teplotního čidla + kontrola funkce v bloku naměřených hodnot (tváří se ok)
- přetěsnění sacího potrubí
- oprava/výměna zaoxidovného konektoru senzoru tlaku a následná zkouška v bloku naměřených( hodnot tváří se ok) chod motoru se zlepšil za tepla hlavně volnoběch a přechody.
- proměření tlaku paliva v inkriminovaný okamžik tlak dobrý tedy 2,5 bar, ale motor klopítal.
- záměna jiné zap. lišty neúspěšně
- jiná lambda sonda
A teď jsem zkusil nově dát jinej hallův snímač tak uvidim...
PS: kde na obrazovce se mačká na odpověď bez citace?