Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 16:38



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
 Favorit problem 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27
Příspěvek Favorit problem
Zdravim. Mam tento problem no mam favorita a dal som do neho otackomer z druheho favorita v ktorom siel bez problemov. Problem sa javi tak ze ked pripojim otackomer tak mi zacne ako by zle spalovat motor lebo ked ho vytocim poriadne tak sa mi zanesu sviecky a ide ciernava z vyfuku a po case straca otacky az nakoniec uplne zhasne. Ked odpojim otackomer tak je setko ok ovsem az po ocisteni sviecok naajprv som myslel ze je nejako poskodeny otackomer skusil som vymienat mal som 2 dalsie + skusal som aj LED-kovy a nic stale ten isty problem tak som si myslel potom ze je zla indukcka kupil som aj tu a nic, potom som skusal vymenit aj bezkontaktne zapalovanie a zasa nic , kde moze byt chyba ??? mam favorit r.v.89


26.8.10, 16:57
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 14800
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Závad může být více. Buď klasicky studené spoje v pojistkovém panelu. Na tohle trpěly ty první typy fáček. Spíše bych to ale viděl, že buď máte špatně zapojený ten signálový káblík na cívku. Máte ho v dobrém fastonu? Má být na fastonu označeném 1. Nebo je někde prodřený ten káblík od cívky k otáčkoměru na kostru a chytá to zkrat. Zkuste některý otáčkoměr zapojit jen nouzově hned k motoru. Plus a mínus dejte na akumulátor a sígnálový vstup otáčkoměru zapojte na cívku, vývod číslo 1. Pokud to bude fungovat, je špatný ten káblík, jak jsem psal. Pokud ne, tak je někde zrada, ale nevím kde. Může být i něco na přístrojovce, málo pravděpodobné.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


26.8.10, 18:02
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27
Příspěvek 
skusal som to davat napriamo skusal som prepipovat kablik co ide z indukcky, ten je dobry neviem nemam tusenia co s tym moze byt ono to chvilu ide napriklad teraz mi to tyzden islo bez problemov a jedneho dna idem si a z nicoho nic ciernava z vyfuku a otacky sa stracali az pokial nezhasol motor musel som odpojit otackomer aby to islo neviem fakt uz co s tym moze byt asi sa budem muset zmierit s hodinami vedla rychlomeru :?


3.9.10, 15:21
Profil

Příspěvky: 14800
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Tak to podle mě nebude otáčkoměrem ale bude to asi náhoda. Že spadne rafička otáčkoměru je spíše následek toho špatného chodu motoru, podle mě. Něco podobného dělalo chlápkovi, ve firmě kde jsem kdysy dělal. Taky jel a najedou škytlo a konec. Nešlo to ani natočit, až po nějaké době. Chyba byla v té malé cívce, co je v rozdělovači. Asi je tam mezizávitový zkrat a občast to neposílá signál ETZ a tím pádem se nemá co zapalovat. To je ale jen můj názor.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


4.9.10, 19:19
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 4 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 57 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz