Autor |
Zpráva |
mach164
Příspěvky: 98 Bydliště: Praha-Děčín
|
Ale já vím ... je to bez něj lepší .teda alespon ja to tak mam.jinak ty motory golf/felicie maj zaklad mechaniky motoru stejnej felicie ma "lepsi" cerpadlo ...
Vim ze to neni zavodnik ale proti 1.3 je to proste lepsi mluvim z vlastnich skusenosti a ne kamarad povidal ...
|
4.9.10, 19:03 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
já též nemam katalyzátor a je to lepší
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
4.9.10, 19:18 |
|
|
mach164
Příspěvky: 98 Bydliště: Praha-Děčín
|
To je Fajn
|
4.9.10, 19:21 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
jenže já nemam ani středovej tlumič
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
4.9.10, 19:48 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Sadra, jenže ty máš benzín, ne? Tam je to něco jiného. Já zkoušel na fáčku BMM taky střed bez katu a tlumiče a řve to jak prase. Zdálo se mi, že to lépe táhne, ale jestli to doopravdy lépe jede, nevím, nemám změřeno.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
5.9.10, 14:46 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
se seriovým koncovým dílem ani moc ne
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
5.9.10, 14:52 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
no ja z vas nemuzu, na aute nic neudelam, ale jenom sundam tlumic vyfuku a katalyzator a jsem tuner.. u 1,9D ti nic jinyho nez turbo nepomuze. jeste MilosSlovacek zna nejakej figl s ochcavanim teploty motoru na 1,9SDi, ale nevim jesli to jde i na feldu
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
5.9.10, 21:17 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
vyhodit kat na díslu je dobrá rada, na emisích nic nepoznaj, protože se neměří, měří se kouřivost a to s katem neovlivníš...
EGR zaslepit je další dobrá rada...pak pořádně seřídit předvstřik a to je asi tak všechno...pak jedině přestavět na TD, ale to v dnešních cená felicie vyjde dost draho (jen předělat čerpadlo na 1,9 stojí asi 9 tisíc)....teda když sem to tenkrát studoval já
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
5.9.10, 21:44 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
mach164 píše: Vim ze to neni zavodnik ale proti 1.3 je to proste lepsi mluvim z vlastnich skusenosti Toto si tu veľa ľudí asik nevšimlo, bo som očakával väčšie ohlasy...ja by osobne 1,9D nebral, radšej 1,3 50 kW...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
10.9.10, 18:48 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 59 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|