Autor |
Zpráva |
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Pravda.
Inak, by ma zaujímalo, aký vplyv majú rozne víka sýtiča...totiž, kedysi som to menil lárom-fárom a teraz už ani neviem, či tam mám to správne víko...ale štartuje to (aj keď doooosť smrdí výfuk) a to je hlavné...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
11.9.10, 16:30 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
tomvm
Příspěvky: 459 Bydliště: Vel Mez
|
Mel sem to stejně. Jak píšete, chytl, klesly otáčky a pak bud drzel nebo zdechl. S novým karbem to chytí a drží otáčky pořád stejný, beží, jak se motor ohřívá, tak se otáčky trochu zvyšují, uberu trochu sytič a motor se začne tak jako hádat, ale moc neubírám. A na sytič to vubec nevylítne do toček ale drží max 2500. bez přidání plynu víc ne. A jak motor nastartuju, tak můžu hned vyrazit i s plným plynem a jede.
_________________ Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40
|
12.9.10, 20:22 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Tak všetko čo píšeš vyznieva tak, že je to naozaj veľmi bohaté...ale to môže byť aj nastavením voľnobehu Ako máš nastavený voľnobeh (bohatosť)?
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
12.9.10, 20:30 |
|
|
tomvm
Příspěvky: 459 Bydliště: Vel Mez
|
Volnobeh nastavuju vždy tak, vždy na prohřátým motoru, dám 2 otočky o 180° na malým a 4 na velkým a pokud je malý, tak přidávám na velkým.
Volnobeh beží dobře a bez sytiče vypadá dobře nastavený, když je moc benzínu proti vzduchu , tak to z výfuku tak voní
_________________ Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40
|
12.9.10, 21:11 |
|
|
KuBiSaK
Příspěvky: 147 Bydliště: Moravskoslezsky kraj - Havířov
|
Ja sem snad nikdy nestartoval na vis jak pul sitice vetsinou tak na tretinu i v minus 20 takze lepsi je se naucit ovladat turbo packu nez menit trysku
_________________ Skoda Rapid 136 rv.89
|
13.9.10, 01:25 |
|
|
tomvm
Příspěvky: 459 Bydliště: Vel Mez
|
turbo páčku jo, trysku nechám být, vono to na studeno zase krásně jezdí
_________________ Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40
|
13.9.10, 20:47 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
no ja neviem, ja vzdy startujem na plny sytic (ak je nutny sytic k nastartovaniu) a hned ho davam dolu, na polku (nie plny) mi to nikda nechytilo
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
13.9.10, 21:04 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Podobne, ako DL
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
14.9.10, 19:51 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 60 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|