Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 21:31



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 Zvýšení výkonu u elektromotoru 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek Zvýšení výkonu u elektromotoru
Téma dávám sem, protože téma do spalovacích motorů nějak tam nepatří, žádné takové problémy nemám. A ted k dotazu. Pohrávám si s myšlenkou, motor nechat přemotat na vyšší výkon, firmy na takové předělávky existují, jen nevím, jestli půjde o dobrý nápad.

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


18.9.10, 12:49
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 133
Bydliště: BA/NR
Příspěvek 
a co na to bateria co to pohana?

_________________
Skoda Favorit 135LS r.v.92 "komfort" :)


18.9.10, 15:30
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Bateriím je to jedno, s tím bych se nezabýval.

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


18.9.10, 17:45
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
elektromotor je o niečom inom, s toho čo máš sa dá určite dostať cca o 20% viac, bežne sa motory motajú s rezervou....

dôležité je ako je navrhnutý magnetický obvod, ide o plochu a medzeru medzi rotorom a statorom, počet pólov atď, tie výpočty sú dosť zložité, či sú ako manetický obvod použité plechy, ferit a ešte veľa ďaľčích parametrov...

predpokladám že tam máš klacický jednosmerný trakčný motor, synchónne trojfázové sú na tom trocha lepšie - v konečnom výsledku majú väčšiu účinnosť, ale potrebujú zložitejšiu reguláciu a menič...

osobne si myslím že toto ti nikto tak ľahko nespočíta...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


18.9.10, 18:00
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Motor je konstruovaný na 220A, regulace dává max. 350A, takže by stačilo zvýšit výkon, zjistil jsem, že se dělali motory a byly výkonnější o 3kW. U nás by měla existovat nějaká firma, co by tohle dokázala.

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


18.9.10, 18:34
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
ale či by to stálo za tie peniaze :?:

keby ti motor zhorel, a musel si ho dať prevíjať nanovo tak áno, ale tie 3kW zasa niesú taký prínos...

aj tak máš parádny krútiaci moment....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


18.9.10, 18:39
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
3 kW je dost, možná by šlo zvýšit i 5 kW a určitě by to bylo znát. A peníze? Vůbec nemám představu, kolik by převinutí stálo, někde v Plzni údajně taková firma existuje.

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


18.9.10, 18:47
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
tak motoráreň mám tu aj my, ale ceny neviem, viem že komplet asynchrónny motor 2,8kW stál pred pár rokmi okolo 3000skk, ale tam sa pevíjal iba stator, ani neviem či mal komutátor, alebo kotvu "nakrátko"....

previnúť by možno nebol taký problém ale spočítať to, a či je ten tym motora na to stavaný....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


18.9.10, 18:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Ještě nevím o jaký motor jde, co tam je, akorát vím, že mě někdy bude čekat výměna uhlíků. 4 + 4 kusya nejdříve musím zjistit, co mám za motor a podle ceny se rozhodnu.

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


18.9.10, 19:24
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
to máš klasický trakčný jednoserný motor, s komutátorom....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


18.9.10, 19:27
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Mán také takové tušení, převinutí by nemělo být tak drahé a složité. Jakmile k tomu dojde, udělám si k tomu fotky.

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


18.9.10, 19:31
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
aby si nebol prekvapený...

to nieje iba previnutie, používa sa na to špeciálny lakovaný drôt, ten nieje najlacnejší, potom sa to ešte lakuje a vypaluje, izolácie sa lakujú tiež, ak je to neajký špeciálny tvar tak s obyčajnou navíjačkou to nespravia...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


18.9.10, 19:36
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Převinutí dělat sám nebudu, na to jsou jiní s vybavením. Já bych tomu uškodil. :D

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


18.9.10, 19:39
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
však sa popýtaj a uvidíš...


ale pokiaľ nevieš presné špecifikácie tak sa nepohneš...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


18.9.10, 19:43
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
V nejhorším bych motor vymontoval a odvezl do té firmy. Zde je štítek.
Obrázek

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


18.9.10, 19:48
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz