Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 11:38



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 84 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 LPG moc žere 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 120
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
škoda 105 na 120 píše:
TY TAM BUDOU DESET LET....Já mám spíš podezření na falešný vzduch nebo mi to prostě někde utiká....dotahnu dneska hadice a bude....


za deset let máš membrány tvrdé jak podrážky, musíš mít novou membránu druhého stupně, jestli tam jsou dvě tak obě, ty mají na spotřebu velký vliv a pak kdo máte velkou spotřebu plynu, musíte mít změřenou spotřebu na benál, pokud je v háji rozdělovač, pabely VN, co filtr taky jak bota, pokud vyřadíš a máš hlavu na čelním skle ( tím myslím že auto se neodbezduje) v pneumatikách 0.5 atm, díru ve výfuku , dobrá spotřeba LPG je závislá na bezvadném chodu motoru, tak si změřte spotřeby na benál a LPG je o 10% víc zda to odpovídá a pak se dá něco hledat miloš

říkám na benoš 7-8 , na lpg 11-12,5 .....to rozhodně není 10% ..... to je tak 40-50% navíc !!!

_________________
Škoda Favorit "93 GLX 43kW LPG Tartarini - najeto 120000km ...4/2011


3.4.07, 12:05
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
No takze svicky Bosh hod rovno do smeti, jedine Brisk a zatial mi idu najlepsie DR15YS teda silver na plyn. Skrtenim klesa vykon, akceleracia, na vianoce som isiel BA - Tornala - BA 660km cca a po dialnici aj 155, no to som mal spaleny palec a hlavu rozdelovaca, po vymene isiel BA - Nitra 160 ale trochu stupanie a 140 - 120, proste je to slabsie na max, inak akcel mam v poho do tych 110.
Startujem cely rok na plyn aj pri -10°.
Predstih na nudzovu jazdu benzinu v poho, len pri pridani to vzdy silne zaklepe, ale ide v poho, ak som nieco zabudol tak sa spytaj znova, som zabudlivy... :roll:
Zdar :wink:

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


3.4.07, 18:56
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
pepakvatropolis píše:
slovacek.milos píše:
škoda 105 na 120 píše:
TY TAM BUDOU DESET LET....Já mám spíš podezření na falešný vzduch nebo mi to prostě někde utiká....dotahnu dneska hadice a bude....


za deset let máš membrány tvrdé jak podrážky, musíš mít novou membránu druhého stupně, jestli tam jsou dvě tak obě, ty mají na spotřebu velký vliv a pak kdo máte velkou spotřebu plynu, musíte mít změřenou spotřebu na benál, pokud je v háji rozdělovač, pabely VN, co filtr taky jak bota, pokud vyřadíš a máš hlavu na čelním skle ( tím myslím že auto se neodbezduje) v pneumatikách 0.5 atm, díru ve výfuku , dobrá spotřeba LPG je závislá na bezvadném chodu motoru, tak si změřte spotřeby na benál a LPG je o 10% víc zda to odpovídá a pak se dá něco hledat miloš

říkám na benoš 7-8 , na lpg 11-12,5 .....to rozhodně není 10% ..... to je tak 40-50% navíc !!!


tak bych šel po těch membránách za deset let budou jak překližky, poznat to jde na emisích při měření a taky při výměně musí být sprváně seřízena páčka pístku druhého stupně, pokud bude vysoko, tak ti to bude moc žrát a nizko zas chcípat, třeba máš ten pístek rozpadlý a s tou tvrdou membránou ti to už nereaguje, pak to můžeš seřizovat jak chceš v pátek jsem dělal destu membrány asi šest let a se seřízením jsem se nemohl domluvit nakonec celá revize reduktoru a je to v pohodě miloš


3.4.07, 19:17
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 120
Příspěvek 
septim píše:
No takze svicky Bosh hod rovno do smeti, jedine Brisk a zatial mi idu najlepsie DR15YS teda silver na plyn. Skrtenim klesa vykon, akceleracia, na vianoce som isiel BA - Tornala - BA 660km cca a po dialnici aj 155, no to som mal spaleny palec a hlavu rozdelovaca, po vymene isiel BA - Nitra 160 ale trochu stupanie a 140 - 120, proste je to slabsie na max, inak akcel mam v poho do tych 110.
Startujem cely rok na plyn aj pri -10°.
Predstih na nudzovu jazdu benzinu v poho, len pri pridani to vzdy silne zaklepe, ale ide v poho, ak som nieco zabudol tak sa spytaj znova, som zabudlivy... :roll:
Zdar :wink:

tak to teda nevim , všichni brisk silver zavrhují , špatná kvalita .... a ty je chválíš .... a tu spotřeba jsi asi nemyslel vážně při takových rychlostech , viď ? 8) :wink: .... u nás tu nikdo nechce laborovat s tím předstihem , prostě se to nechává jak na benoš a tím to možná je ....

_________________
Škoda Favorit "93 GLX 43kW LPG Tartarini - najeto 120000km ...4/2011


4.4.07, 14:08
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
Jaj tu spotebu na dialnici som ti nenapisal :oops: Som vedel ze som nieco zabudol...
Tak tam a spat BA - Tornala dialnica - okresky - mesto vysla na, presne podla papierov tam okresky 6,48L, spät dialnica a plny plyn(priemerna ryx120) to bolo 8,4L :lol: :lol:

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


4.4.07, 18:42
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
Inak viem to celkom presne lebo tankujem stale doplna a vediem si zaznamy uz druhy rok kazde tankovanie. Priemer za oba smery tam aj spat bol 7,44L.
Viem ze mnohy nadavaju na sviecky ale riskol som to. Inak je pravda ze plyn potrebuje velmi dobru kompresiu inak je to bieda, preto len 136ky maju najnizsiu spotrebu. Ja som skusal sviecky Bosh Iridium - drahe a zle..., Denso Iridium - nic extra - mooooc draheee. Potom vsetky druhy Brisk a najviac drzia tieto. Mne to robilo to, ze po 1000km mi kazde sviecky odisli - teda stale brutalne trhal a vynexaval motor. Slilverky mi toto zacali robit po 3000km. Vybral som ix ocistil, nastavil odtrh(0,55mm) a idu dalej ako nove :wink:
Tak neviem, treba skusat.

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


4.4.07, 18:48
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
Jo este som si spomenul preco ten vysoky predstih :!:
Ked skrtis motor na xudobnu zmes klesa vykon aj preto, lebo xudobna zmes pomalsie horí. Preto ked pridas predstih aby ho skor zapalilo, skor zacne horiet a stiha zhoriet zmes kym ide von z motora.(A stupne aj vykon trochu spravnejsim casovanim horenia). Aj preto niektorí "machri" tvrdia ze na xudobnu zmes a nizke otacky si podpalis ventily a znicis motor a podobne sprostosti. Samozrejme vsetko v rozumnej miere. A spotreba nie je len o tom ze otocim ventil a idem za 5litrof. Velky rozdiel (najvacsi) robi medzikus medzi volantom a pedalmi :twisted:

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


4.4.07, 18:56
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 120
Příspěvek 
septim píše:
Jo este som si spomenul preco ten vysoky predstih :!:
Ked skrtis motor na xudobnu zmes klesa vykon aj preto, lebo xudobna zmes pomalsie horí. Preto ked pridas predstih aby ho skor zapalilo, skor zacne horiet a stiha zhoriet zmes kym ide von z motora.(A stupne aj vykon trochu spravnejsim casovanim horenia). Aj preto niektorí "machri" tvrdia ze na xudobnu zmes a nizke otacky si podpalis ventily a znicis motor a podobne sprostosti. Samozrejme vsetko v rozumnej miere. A spotreba nie je len o tom ze otocim ventil a idem za 5litrof. Velky rozdiel (najvacsi) robi medzikus medzi volantom a pedalmi :twisted:

jej jej je to na mě nějak složitý....... zkrátka až půjdu na emise (za měsíc) , řeknu jim přenasatavit předstih na vyšší, a zregulovat spotřebu .... za kolik myslíš by to mohlo jezdit ten 135 ??? já bych byl nadmíru spokojen s 9 l/100 km....bohatě by mi to stačilo .....ale jak říkám, když bylůo zařízení úplně nové - první km s lpg - tak jsem jel i s přívěsem za 9,5 dálkově ....a pak neustálým vrtáním firmou agw to rostlo a rostlo .... co tak čtu různě po netu , všichni píší , že to agw neumí .... škoda , že jsi až tak daleko ... klidně bych ti zaplatil , abys mi to dal do pořádku ....

_________________
Škoda Favorit "93 GLX 43kW LPG Tartarini - najeto 120000km ...4/2011


4.4.07, 20:20
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
nu chlapče, 135 ve 105 jela i za 7 l lpg, dokáže i 12 vzít

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


4.4.07, 20:43
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 326
Bydliště: Praha
Příspěvek 
mám Rapida s motorem z Favorita 135ky a když jezdím po městě žere mi to asi 13l... je to po městě moc? nebo je to normální? naberu za 200kč a ujdeu cca 100 km...

_________________
Škoda 130 Rapid r.v. 1987 - motor 136 Favo + LPG ===> Už je prodaný.... a nový majitel ho už stihnul zrušit :-/
Honda Civic 1.4i 16V r.v. 1995 - 55kW
Škoda Fabia I 1.2 HTP r.v. 2004 - 47kW ===> mámy kára ;-)


4.4.07, 21:56
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
poslední měřená 8,7l lpg dopráce a zpět cca 50km

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


6.4.07, 17:48
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
No brat mal Fa 135 a nevedeli sme to znizit trvale pod 8L. Ja mam 136, ale aj sportovi filter a vyfuk. Ked sa mi podarilo skombinovat sp filter so splynovacom a nove sviecky, VN kable, palec a hlava rozdelovaca, nastavenia, potom som uspornym jazdenim dosiahol dlhodoby priemer 7,2, ale ked beham vela v meste a taham prives potom to ide na 8-9L...
Ja som tiez musel dlho stelovat a jazdit kym som nasiel optimalne nastavenie a potom nikoho k tomu nepustim aby sa to nezmenilo :P
Brat ma teraz feldu 50kw ale nie je taka usporna ako moj Fa... :x

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


6.4.07, 18:07
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
UP??

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


5.9.08, 16:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
Co up? Mas dotaz?

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


6.9.08, 07:47
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
Kurec,jak to tak pročítám se divím,že mají škodárny a fáčka mají takovou spotřebu na lpg.Já mám sice Audi 80 1.8 karbec,jezdím jen na plyn-i starty a spotřebu mám 8-9 l dle stylu jízdy,no vlastně rychlostní limity moc nedodržuju;-)..
Tak mi nějak nejde do hlavy,že objemy 1.3 žerou více než 1.8??

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


7.9.08, 08:16
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 84 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz