Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 18:07



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Palubní deska z Favorita r.v.94 do Favorita r.v.89 
Autor Zpráva

Příspěvky: 25
Bydliště: Mirošov
Příspěvek 
Takze plovak funguje jak ma (skousel sem ho na stare pristrojovce a ukazuje spravne), budik na nove pristrojovce ukazuje taky spravne (ve druhym Favu). Takze si asi nerozumi stary plovak s novym typem palivomeru :-(

_________________
Favorit r.v.89 MOTOR-EXCEL 60kW - prozatím vypadá jak vrak :-( , ale už se na tom pečlivě pracuje :-)


3.10.10, 18:14
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 25
Bydliště: Mirošov
Příspěvek 
Jeste mne napadlo prehodit tedy i ten plovak z novejsiho typu Facka ktery je celkem zachovaly, ale to se bude muset asi prehodit i nadrz ne ? Jinak pocet kabelu souhlasi s tim starsim (4 kabely 1 zluty, 1 modry , 1 cerveny a 1 bily ). Ted ale nevim jestli to neni jeste nejak propojeny s ridici jednotkou co mely polostriky. Pokud ne tak bych mel na pul vyhrano.

_________________
Favorit r.v.89 MOTOR-EXCEL 60kW - prozatím vypadá jak vrak :-( , ale už se na tom pečlivě pracuje :-)


6.10.10, 22:57
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
S řídící jednotkou nic propojeného není a není to polostřik. :) Kdyžtak jednobod. Měnit nádrž kvůli takové blbosti mi přijde dost pracné. Zkusil bych sehnat na vrakáči budíky z karburátoru '93.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


7.10.10, 00:59
Profil

Příspěvky: 25
Bydliště: Mirošov
Příspěvek 
No to je taky jedna moznost :D , ja jen ze tu mam ted celyho Favorita se vsim vsudy (nez ho dam sesrotovat) tak to tedy skusim prehodit (a doufam ze tam bude pasovat). Aspon vycistim nadrz a nebude se mi dostavat do karburatoru bordel (prozatim).

_________________
Favorit r.v.89 MOTOR-EXCEL 60kW - prozatím vypadá jak vrak :-( , ale už se na tom pečlivě pracuje :-)


7.10.10, 22:20
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Nádrže jsou rozměrově stejné... ale nejsem si jistý, jestli není rozdíl v otvoru kvůli elektrickému čerpadlu. Pak bys musel nějak upravit uchycení nebo rovnou použít elektrické čerpadlo a vyhodit to mechanické...

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


7.10.10, 23:01
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
áno a elektrické čerpadlo dáva 3Bar a mechanické 0,3Bar, čo by to asi urobilo :?:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


8.10.10, 08:09
Profil

Příspěvky: 14804
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Já bych všechno nechal jak je a ty budíky se určitě dají nějak ošidit. V nejhorším bych nechal staré budíky a na ně dal jen ty podklady s čísly, nebo jak se tomu nadává. Pak by nikdo nic nepoznal a vypadalo by to jako budíky z nového typu. :) Jen je to asi dost pracné.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


8.10.10, 10:44
Profil

Příspěvky: 25
Bydliště: Mirošov
Příspěvek 
Budíky sem rozebral oba dva, koukal sem jak je to zapojeny (sundal sem i plošný spoj a rovnou zkontroloval i žárovky :D ) , ten novejjsi uz ma vic elektroniky. Jen sem nevedel jak sundat ty rucicky. Asi sou prilepeny tak sem za ne moc nebral nechtel sem je nejak ponicit.

_________________
Favorit r.v.89 MOTOR-EXCEL 60kW - prozatím vypadá jak vrak :-( , ale už se na tom pečlivě pracuje :-)


8.10.10, 23:49
Profil

Příspěvky: 14804
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Přilepené by neměly být. Já to sice ještě nedělal, ale někteří mění podlepy budíků za různé tjuning, tak by to mělo jít. nevím co tam je za více elektroniky, možná točkoměr pro stříkačku je jiný, to nevím. Jinak deska s plošnými spoji je stejná. Jen odpory u budíků mají jiné hodnoty. To vím, kamarádovi jsem kdysy dělal na starém fáčku něco podobné, ale na staré fáčko jsem mu dával novější černý typ interiéru.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


10.10.10, 14:12
Profil

Příspěvky: 25
Bydliště: Mirošov
Příspěvek 
No na starém palivoměru je jen jeden odpor a na novém je malý plošný spoj a na něm cca 7 odporů ( teď přesně nevím ).

_________________
Favorit r.v.89 MOTOR-EXCEL 60kW - prozatím vypadá jak vrak :-( , ale už se na tom pečlivě pracuje :-)


10.10.10, 23:34
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
pokiaľ ma pamäť neklame tak na starých typoch ( karburátorových ) je dynamická brzda ručičky robená mechanicky, ale na nových BMM je už elektricky, tak preto palivomer pre BMM tam má tých súčiastok podstatne viac...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


11.10.10, 19:48
Profil

Příspěvky: 14804
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Aha, tak to se omlouvám. Já si kdysy opravoval budík teploměru na starém fáčku, byl to r.v. 91. Byl tam jeden odpor, který byl spálený. Vyměnil jsem ho a v pohodě. Nyní mám fávo 94, tam nevím, doma mám náhradní přístrojovku s budíky a tam je normální i palivoměr i teploměr. Je to z fáčka r.v. 93, tak jsem myslel, že je to stejné, jen otáčkoměr je jiný, to vím.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


12.10.10, 14:39
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 52 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz