Autor |
Zpráva |
on.drs
Příspěvky: 6
|
Škoda Fabia problém s topením
Dobrý den.
Mám dotaz na který jsem nenašel na foru odpověd.
Mám Fabii 1,4 16V r.v. 2001 a občas se mi stává že i když mám nastavení topení na foukání studeného vzduchu tak mi fouká teplý,
můj opravář si s tím neví rady, zkoušel nějaké náhradní díly z vrakoviště ale diagnostika ukazovala stejné závady.
Někdy se taky stáva že tlačítko pro vnitřní cirkulaci se samo od sebe rozsvítí a jde vypnout až po několikátém zmáčknutí.
Díky za případné rady
|
4.10.10, 09:38 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
musí rozkochat ovládání, a pčipojení kolem ventilátoru, všechny konekoty rozebrat, postříkat sprejem na kontakty postahovat piny a efekt zmizí, celkový revize je časově méně náročná než najít příčinu miloš
|
4.10.10, 17:39 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
mam uplne stejny problem neprisel jsem na to zatim ale tipuju ridici jednotku....coz je ten panel kterym to cele ovladas....mas urcite klimatizaci....predpokladam tam mas mechanicky udelane prepinani kam to fouka ventilator je zvlast ale regulace teploty je plne elektronicky, serva nataci klapky v topeni....ja osobne byhc tam neradeji natahl lanko a byl bych spokojen
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
4.10.10, 21:44 |
|
|
on.drs
Příspěvky: 6
|
Zdravím takže koupě nového tohoto dílu to vyřeší?
[img http://img07.allegroimg.pl/photos/orygi ... 1252241262 /img]
Naposledy upravil on.drs dne 7.10.10, 07:59, celkově upraveno 1
|
5.10.10, 08:02 |
|
|
petr petr
Příspěvky: 547 Bydliště: Ostrava
|
V prvním případě diagnostika!
V paměti bude nejspíš klapka V68 - to je mísící klapka teplého a studeného vzduchu.
Nachází se u pravého kolena za plastama. V DP píšou rozebrat palubovku
Já jsem ho vyměnil že jsem rozebral středový tunel jak je řadící páka.
Dá se prostříknout odporová dráha, ale nevím jestli to má dlouhou životnost a protože je tam přístup úplně na p...
doporučuji koupit nový cena myslím byla někde kolem 2000 Kč.
Po výměně udělat základní nastavení.
|
5.10.10, 17:21 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
petr petr píše: V prvním případě diagnostika! V paměti bude nejspíš klapka V68 - to je mísící klapka teplého a studeného vzduchu. Nachází se u pravého kolena za plastama. V DP píšou rozebrat palubovku Já jsem ho vyměnil že jsem rozebral středový tunel jak je řadící páka. Dá se prostříknout odporová dráha, ale nevím jestli to má dlouhou životnost a protože je tam přístup úplně na p... doporučuji koupit nový cena myslím byla někde kolem 2000 Kč. Po výměně udělat základní nastavení.
třeba je taky v kontrole akčních členů před výměnou prověřit miloš
|
5.10.10, 18:22 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
ja mel v pameti nejake cidlo jenom jinak nic uz si to nepamatuju ale muzu se mrknout znova taky bych na to rad prisel pak napis co a jak
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
6.10.10, 18:14 |
|
|
on.drs
Příspěvky: 6
|
Myslite teda ze ten dil co je na obrazku o 3 prispevky výše to vyřeší (odkaz konecně funguje)
na aukru ho maj za 300 do toho bych docela šel, jinak ja autum nerozumim vim akorat kde se
lije bemzin a voda do ostřikovačů sám si nic nespravím jsem na to levej.
Dikes za informace
|
7.10.10, 08:02 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
on.drs píše: Myslite teda ze ten dil co je na obrazku o 3 prispevky výše to vyřeší (odkaz konecně funguje) na aukru ho maj za 300 do toho bych docela šel, jinak ja autum nerozumim vim akorat kde se lije bemzin a voda do ostřikovačů sám si nic nespravím jsem na to levej.
Dikes za informace
mám ten díl doma jestli jsi někde kolem strážnice můžeš se stavit miloš
|
7.10.10, 08:06 |
|
|
on.drs
Příspěvky: 6
|
slovacek.milos píše: on.drs píše: Myslite teda ze ten dil co je na obrazku o 3 prispevky výše to vyřeší (odkaz konecně funguje) na aukru ho maj za 300 do toho bych docela šel, jinak ja autum nerozumim vim akorat kde se lije bemzin a voda do ostřikovačů sám si nic nespravím jsem na to levej.
Dikes za informace mám ten díl doma jestli jsi někde kolem strážnice můžeš se stavit miloš
a pomůžemi to? jinak ja jsem od kolína k tobě to mám 250 km ale popřípadě by sme se mohly
domluvit na zaslání poštou
|
7.10.10, 08:14 |
|
|
petr petr
Příspěvky: 547 Bydliště: Ostrava
|
psal jsem že nejdřív diagnostiku
Jinak jestli chceš začít měnit díly po jednom , tak klidně můžeš začít i tímhle .
|
7.10.10, 08:26 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
no to je presne ono ten panel ja mam taky na mysli ale ja sem ho v CR nesehnal na vrakaci kdyz sem byl a tady taky ne ale ted uz sem dlouho neshanel a nejsem si jisty cim to je dnes sem na tu diagnostiku nemel cas snad zitra a napisu vam co jsem zjistil...mam uplne stejny problem topi to jak chce vetsinou porad teplo a vnitrni cirkulace se taky zapina a vypina jak chce taky bych to rad vyresil dela me to od te doby co sem auto koupil...a klima ta me taky nejde ale to nevim jestli je tim a nebo vlastni klimou..prazdna neni
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
7.10.10, 19:08 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Tak sem udelal diagnostiku a mel jsem tam 4zavady no v podstate tri a vsechny tri skacou hned zpet po vymazani
00818 sensor vor evaporator outlet temperature..G263.. open/shor circuit takze nejaky teplotni senzir nevim ktery to je a kde je..pise bud odpojen nebo zkrat
01271 temperature regulation flap motor V68 open/short circuit klapka ktera ovlada teplotu odpojena nebo zkrat
01596 motor vor out/in air circulation V154 open/short circuit klapka vnitrni/vnejsi cirkulace vzduchu odpojena nebo zkrat
posledni cislo kodu tam bylo dvakrat s tim ze psalo ze ta klapka je jeste zablokovana
pamatuju si ze pred tim kdyz sem to scanoval co jsem to koupil asi pred rokem tak tam byly taky tady nejaky ty klapky ale sly vymazat a akakalo tam zpet jen to prvni cidlo ale topeni stejne nejelo....nesla regulace teploty
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
8.10.10, 17:53 |
|
|
petr petr
Příspěvky: 547 Bydliště: Ostrava
|
Klima ti nejde kvůli vadnému G263
Recirkulace kvůli vadnému V154
A topení kvůli V68 mísící klapka
|
8.10.10, 20:20 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
pokud jsem to pochopil spravne dneska z topho co jsem vydiagnostikoval a ted z toho co si mi napsal ty petre tak potrebuju vymenit obe serva klapek to jest misici teplo a zima i to servo pro vnitrni cirkulaci a teplotni cidlo nevim kde je....je tam jen jedno v topeni nekde ....pripadne kde aspon pro predstavu ta klapka pro vnitrni cirkulaci to je ok ale na tu se mozna vyprdnu hlavne ta misici....ta je blbe pristupna mas nejaky recept jak se na ni nejak slusne dostat bez demontaze palubky....podotykam ze mam pravostranne rizeni takze cele topeni je jakoby zrcadlove...asi....ale klapka toho michani vzduchu je videt v mem pripade po odmontovani kastliku takze z leve strany....jakoby na prave strane topeni jestli tomu rozumis......po pravde docela rad bych rozjel aspon to aby mi fungovalo to regulovani teploty vzduchu...klima by taky nebyla spatna uvidime kolik bude stat cidlo
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
8.10.10, 22:54 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|