Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 26.11.24, 00:01



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 Vytápění garáže 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
ja bych neco vzal pres vanoce budu v CR kdlidne bych si nekam prijel ale ne moc daleko aby nevyslo levneji koupit to same mnozstvi treba nafty :lol: jinak pracuji na zlepsovaku chtel bych postavit nova kamna dle novych emisnich norem :D a mely by uz pracovat samostatne a ohrivat i vodu

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


3.10.10, 21:52
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
tak pár kanystrů vyjeťáku bych snad taky našel, 10l tam bude určitě...ale do kamen je to tak flusanec...Já totiž v létě jezdím na strojích, co motorový olej rovnou spalujou :)

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


3.10.10, 21:57
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 615
Bydliště: Úpice(Trutnov)
Příspěvek 
včera mě jeden známej říkal, že bude vyrábět olejový kamna ze starý LPG nádrže, tak jsem zvědavej, co to bude

_________________
120 LS 81´ dovoz NDR
OI 1.8T 99´ dovoz SRN


3.10.10, 22:50
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
Ja mam ted tohle, ale je tam problem s regulaci hladiny v kotli, proste bud tam tece malo nebo zase moc je docela problem to nastavit..ale kdyz se povede tak to hori krasne, nove kamna by mely byt taky z LPG nadrze a mely by uz tohle odstranovat a budou mit ventilator, nadrz zatim nemam nejkou propadlou treba z auta bych od nekoho vzal

http://www.youtube.com/watch?v=bKLMN_vq0Ms

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


3.10.10, 23:34
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
mám plonkovní válec ze škodovky, tak kdyžtak o těch vánocích pořešíme :)

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


3.10.10, 23:38
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 615
Bydliště: Úpice(Trutnov)
Příspěvek 
pekný:
http://www.youtube.com/watch#!v=UrBV0Bo ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=8jeSkKEsT-Q&NR=1

_________________
120 LS 81´ dovoz NDR
OI 1.8T 99´ dovoz SRN


4.10.10, 05:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 


tohle jsem videl a prave neco takoveho chci stavet akorat bych tam udelal par zmen nechci tam ten jekl ale dole bych udelal jakousi sprchu takze vzduch by proudil od spodu nahoru a pekne v kruhu a stabilizaci hladiny oleje bych zaridil principem spojenych nadob, v druhe nadobe by vyska prepadu urcovala vysku hladiny v kotli takze hlavni nadry bude pod urovni kotle a cerpadlo bude cerpat olej porad dokola.....nehrozi tedy porucha jakohokoliv ventilu ci cehokoliv a vyteceni oleje

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


4.10.10, 21:02
Profil ICQ
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
kdyz laborujete s olejem, chce to maly ventilator na vzduch a cerpadlo s tryskou na olej..olejove cerpadlo je vetsinou na hrideli ventilatoru..

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


4.10.10, 21:15
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
Když na to tak koukám, tak to vypadá pěkně a jednoduše, ale, jak tam jde regulovat intenzita hoření? Množstvím dmýchaného vzduchu? Nebo snížením hladiny a tím i aktivního povrchu oleje?

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


4.10.10, 21:23
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
CROWACK píše:
Když na to tak koukám, tak to vypadá pěkně a jednoduše, ale, jak tam jde regulovat intenzita hoření? Množstvím dmýchaného vzduchu? Nebo snížením hladiny a tím i aktivního povrchu oleje?


ja bych to prave reguloval vzduchem, hladina se mi bude drzet na stale stejne hodnote a regulaci otacek ventilatoru bych ridil vzduch...pripadne hladina by se taky dala regulovat ale to chce asi vyzkouset v praxi to co mam ted tak tam reguluji v podstate jen prutok oleje do kotle ale to je problem protoze bud to co tam tece nestaci horet a nebo toho tam zase tece malo vzdcuhc tam jde sam bez ventilatoru otvory ve stenach kotle

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


4.10.10, 21:40
Profil ICQ

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Jako nápad to vypadá super. Jen bych asi dal méně těch děr a menší množství vzduchu, jak psal Jiri. Dělá to docela kravál a plamen jak na tavení asfaltu. Na vytápění garáže by podle mě stačilo mnohem menší plamen.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


5.10.10, 13:57
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
vykon muzes vzdycky stahnout.....regulace otacek ventilatoru..........radeji mit vykonovou rezervu...navic bych chtel vnitrkem kotle mit trubky a tim ohrivat i vodu ....co si myslite o medi...kolik to vydrzi teplotu? budou ochlazovany proudici vodou ktera se bude pohybovat do 80stupnu jako v klasickem topeni doma....med se mi libi diky snadne manipulaci

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


6.10.10, 20:05
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
u mědí bych viděl problém ve spojích :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


6.10.10, 20:12
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
Sadra17 píše:
u mědí bych viděl problém ve spojích :wink:


spoje zadne nebudou budou az venku mimo kotel uvnitr bude jen smotana medena spirala pripadne by se dala napojit na ocel a ta by se zavarila....sou takovy ty objimky co se do toho strci medena trubka a stahne prevlecnou matkou

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


6.10.10, 20:18
Profil ICQ

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Taky bych dal raději delší trubku a spoj udělal mimo ten kotel až třeba 1m od něho. Tam už by něměla být taková hrozná teplota. Tu spirálu bych ale určitě nedával přímo do toho plamenu, nebo ti to tu měděnou trubku roztaví.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


7.10.10, 10:27
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz