Autor |
Zpráva |
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
ja bych neco vzal pres vanoce budu v CR kdlidne bych si nekam prijel ale ne moc daleko aby nevyslo levneji koupit to same mnozstvi treba nafty jinak pracuji na zlepsovaku chtel bych postavit nova kamna dle novych emisnich norem a mely by uz pracovat samostatne a ohrivat i vodu
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
3.10.10, 21:52 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
tak pár kanystrů vyjeťáku bych snad taky našel, 10l tam bude určitě...ale do kamen je to tak flusanec...Já totiž v létě jezdím na strojích, co motorový olej rovnou spalujou
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
3.10.10, 21:57 |
|
|
žděba
Příspěvky: 615 Bydliště: Úpice(Trutnov)
|
včera mě jeden známej říkal, že bude vyrábět olejový kamna ze starý LPG nádrže, tak jsem zvědavej, co to bude
_________________ 120 LS 81´ dovoz NDR
OI 1.8T 99´ dovoz SRN
|
3.10.10, 22:50 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Ja mam ted tohle, ale je tam problem s regulaci hladiny v kotli, proste bud tam tece malo nebo zase moc je docela problem to nastavit..ale kdyz se povede tak to hori krasne, nove kamna by mely byt taky z LPG nadrze a mely by uz tohle odstranovat a budou mit ventilator, nadrz zatim nemam nejkou propadlou treba z auta bych od nekoho vzal
http://www.youtube.com/watch?v=bKLMN_vq0Ms
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
3.10.10, 23:34 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
mám plonkovní válec ze škodovky, tak kdyžtak o těch vánocích pořešíme
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
3.10.10, 23:38 |
|
|
žděba
Příspěvky: 615 Bydliště: Úpice(Trutnov)
|
_________________ 120 LS 81´ dovoz NDR
OI 1.8T 99´ dovoz SRN
|
4.10.10, 05:58 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
tohle jsem videl a prave neco takoveho chci stavet akorat bych tam udelal par zmen nechci tam ten jekl ale dole bych udelal jakousi sprchu takze vzduch by proudil od spodu nahoru a pekne v kruhu a stabilizaci hladiny oleje bych zaridil principem spojenych nadob, v druhe nadobe by vyska prepadu urcovala vysku hladiny v kotli takze hlavni nadry bude pod urovni kotle a cerpadlo bude cerpat olej porad dokola.....nehrozi tedy porucha jakohokoliv ventilu ci cehokoliv a vyteceni oleje
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
4.10.10, 21:02 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
kdyz laborujete s olejem, chce to maly ventilator na vzduch a cerpadlo s tryskou na olej..olejove cerpadlo je vetsinou na hrideli ventilatoru..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
4.10.10, 21:15 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Když na to tak koukám, tak to vypadá pěkně a jednoduše, ale, jak tam jde regulovat intenzita hoření? Množstvím dmýchaného vzduchu? Nebo snížením hladiny a tím i aktivního povrchu oleje?
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
4.10.10, 21:23 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
CROWACK píše: Když na to tak koukám, tak to vypadá pěkně a jednoduše, ale, jak tam jde regulovat intenzita hoření? Množstvím dmýchaného vzduchu? Nebo snížením hladiny a tím i aktivního povrchu oleje?
ja bych to prave reguloval vzduchem, hladina se mi bude drzet na stale stejne hodnote a regulaci otacek ventilatoru bych ridil vzduch...pripadne hladina by se taky dala regulovat ale to chce asi vyzkouset v praxi to co mam ted tak tam reguluji v podstate jen prutok oleje do kotle ale to je problem protoze bud to co tam tece nestaci horet a nebo toho tam zase tece malo vzdcuhc tam jde sam bez ventilatoru otvory ve stenach kotle
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
4.10.10, 21:40 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Jako nápad to vypadá super. Jen bych asi dal méně těch děr a menší množství vzduchu, jak psal Jiri. Dělá to docela kravál a plamen jak na tavení asfaltu. Na vytápění garáže by podle mě stačilo mnohem menší plamen.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
5.10.10, 13:57 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
vykon muzes vzdycky stahnout.....regulace otacek ventilatoru..........radeji mit vykonovou rezervu...navic bych chtel vnitrkem kotle mit trubky a tim ohrivat i vodu ....co si myslite o medi...kolik to vydrzi teplotu? budou ochlazovany proudici vodou ktera se bude pohybovat do 80stupnu jako v klasickem topeni doma....med se mi libi diky snadne manipulaci
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
6.10.10, 20:05 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
u mědí bych viděl problém ve spojích
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
6.10.10, 20:12 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Sadra17 píše: u mědí bych viděl problém ve spojích
spoje zadne nebudou budou az venku mimo kotel uvnitr bude jen smotana medena spirala pripadne by se dala napojit na ocel a ta by se zavarila....sou takovy ty objimky co se do toho strci medena trubka a stahne prevlecnou matkou
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
6.10.10, 20:18 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Taky bych dal raději delší trubku a spoj udělal mimo ten kotel až třeba 1m od něho. Tam už by něměla být taková hrozná teplota. Tu spirálu bych ale určitě nedával přímo do toho plamenu, nebo ti to tu měděnou trubku roztaví.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
7.10.10, 10:27 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|