Autor |
Zpráva |
petr petr
Příspěvky: 547 Bydliště: Ostrava
|
Tak přístup je teda rozhodně lepší než na levostraném řízení.
Jinak dobrá práce.
|
16.10.10, 14:47 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
A co tam vlastne vadi u levostrannyho...to ma kabinovy filtr z druhe strany ale motorek je na stejne strane jako to mam ja...co tam teda je misto toho filtru..a v tom plastovem drzaku je to taky nacvaknuto?
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
16.10.10, 14:51 |
|
|
petr petr
Příspěvky: 547 Bydliště: Ostrava
|
To sico jo ale nemáš tam tolik místa jako po demontáži kastlíku.
A nezapomeň až vyměníš čidlo výparníku že musí být venku aspoň + 10 stupňů jinak ti klima nesepne.
A udělal si základní nastavení těch motorků aby znaly svou dráhu.
|
16.10.10, 15:19 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Asi jo no ten kastlik udela hodne, motorky jsem nenastavoval nevim jak a asi ani nemam cim normalne jsem dal druhy motorek vymazal chyby vypnul zapnul klic a chodilo to, zkusim mrknout znova treba za tyden jestli se tam objevi nejaka chyba zatim to beha
cidlo klimy mam objednane ale dnes jsem ho nehledal kde je mrknu na to az prijde abych jej kdyz tak mohl vratit kdyby to nebylo ono
jinak diky za tohle tema kdyby to tu nekdo nezacal resit asi bych porad shanel panel v domeni ze je to tim..ale jak uz sem psal ten zacatek me zmatnul nenapadlo by me ze to bude KO vsechno co tam je
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
16.10.10, 18:18 |
|
|
petr petr
Příspěvky: 547 Bydliště: Ostrava
|
Ale dyť nějak to diagnostikovat musíš když píšeš čísla chyb? Takže jestli máš vag tak to nastavení se dělá přes vag.
Ale jestli ti to nebude psát chyby tak uvidíš sám jak dále.
Jinak ty motorky to je celkem klasika ono ta klapa vnitřní recirkulace se vždy přepíná když zařadíš zpátečku aby při couvání nenasával smrad z výfuku.
A ta mísící ta běhá skoro pořád pokud to není v krajní poloze.
A k tomu panelu tam se se ještě nesetkal že by byl vadný , ale vše je možný.
|
16.10.10, 19:02 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
ja mam scaner ale nevim co v tom je za verzi vagu a muzu jen cist a mazat chyby takze nejake nastaveni asi nee...ale jak rikam zatim to chodi uvidim jak dlouho, a s tou zpateckou to jsem vubec nevedel to schvalne vyzkousim..ale na panelu se to nerozsviti, kdyz sem byl v CR ptal jsem se na panel na vrakaci a nemeli ho ze prej se to sere vsehcno panel i ty motorky tak nevim...kazdopadne po dnesku mi tam zustal pouze jeden kod a to je to cidlo klimatizace uvidime az prijde nove co to udela a jeste jednou diky za pomoc..jak uz sem psal jizda je ted naprosty luxux...
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
16.10.10, 22:34 |
|
|
petr petr
Příspěvky: 547 Bydliště: Ostrava
|
Kdyby se to rosvěcovalo na panelu mate to akorát lidi a ti by nevěděli co se děje. Tak ať slouží.
|
17.10.10, 09:37 |
|
|
casy
Příspěvky: 1
|
Re: Škoda Fabia problém s topením
on.drs píše: Dobrý den. Mám dotaz na který jsem nenašel na foru odpověd.
Mám Fabii 1,4 16V r.v. 2001 a občas se mi stává že i když mám nastavení topení na foukání studeného vzduchu tak mi fouká teplý, můj opravář si s tím neví rady, zkoušel nějaké náhradní díly z vrakoviště ale diagnostika ukazovala stejné závady. Někdy se taky stáva že tlačítko pro vnitřní cirkulaci se samo od sebe rozsvítí a jde vypnout až po několikátém zmáčknutí.
Díky za případné rady
Kémo, tak ten tvůj problém je v servomotorcích klapky mísící a vnitřního okruhu, protože jsem měl ten stejnej problém a vyřešil jsem ho prostříknutím potenciometrů servomotorků ( contactoilem ), jede to 5-tý měsíc, a je všechno v pohodě, je s tím drobet práce při vyndavání servomotorů, hlavně ten mísící, ale když už jsem to dělal potřetí ( Vyndavání ) tak si to omakáš, je to lepší , než kupovat nový servomotory. Navíc oprava tě potěší. Toto je problém všech fabií. Když buděš hledat, tak na jiných forech ke škodovkám, jsem to už popisoval. Navíc jsem to zprovoznil i bez základního nastavení servomotorů, je pravda , že to nechá chybu v paměti závad, tu jsem dodatečně vymazal.
|
17.10.10, 12:50 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
mrknu v tydnu jestli tam neni neco v pameti ale zatim to funguje reguluje to teplotu podle toho kolik je v aute...zatim to chodi uvidime jak dloiuho...hlavne ze vim kde je problem ....tipuju ze autor tohohle tematu bude mit stejny problem co jsem mel ja...
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
17.10.10, 15:30 |
|
|
petr petr
Příspěvky: 547 Bydliště: Ostrava
|
Re: Škoda Fabia problém s topením
casy píše: on.drs píše: Dobrý den. Mám dotaz na který jsem nenašel na foru odpověd.
Mám Fabii 1,4 16V r.v. 2001 a občas se mi stává že i když mám nastavení topení na foukání studeného vzduchu tak mi fouká teplý, můj opravář si s tím neví rady, zkoušel nějaké náhradní díly z vrakoviště ale diagnostika ukazovala stejné závady. Někdy se taky stáva že tlačítko pro vnitřní cirkulaci se samo od sebe rozsvítí a jde vypnout až po několikátém zmáčknutí.
Díky za případné rady Kémo, tak ten tvůj problém je v servomotorcích klapky mísící a vnitřního okruhu, protože jsem měl ten stejnej problém a vyřešil jsem ho prostříknutím potenciometrů servomotorků ( contactoilem ), jede to 5-tý měsíc, a je všechno v pohodě, je s tím drobet práce při vyndavání servomotorů, hlavně ten mísící, ale když už jsem to dělal potřetí ( Vyndavání ) tak si to omakáš, je to lepší , než kupovat nový servomotory. Navíc oprava tě potěší. Toto je problém všech fabií. Když buděš hledat, tak na jiných forech ke škodovkám, jsem to už popisoval. Navíc jsem to zprovoznil i bez základního nastavení servomotorů, je pravda , že to nechá chybu v paměti závad, tu jsem dodatečně vymazal.
Když necháváš staré serva tak teoreticky ani nastavení dělat nemusíš protože jim asi těžko změníš polohu vůči hodnotě odporu.
|
18.10.10, 19:26 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Tak je to ono na tu klimu? a podle te prirucky je uplne nahore a vzadu
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
19.10.10, 22:51 |
|
|
petr petr
Příspěvky: 547 Bydliště: Ostrava
|
Měl by to být on. A dlouhý je proto aby se na něj dalo "dobře" dostat.
Ale jde to pokud to máš otočený tak snad zase od kastlíku ze spoda. No uvidíš.
Hodně štěstí.
|
20.10.10, 20:03 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
ja koukal do te priricky co si sem dal a tam byl nekde nahore z leve strany to je tak palubovku ven ale motorek mam na stejne strane jako vy tak ten snimac by mel byt taky...to topeni asi bude stejne jen je na jine strane kabinovy filtr a ventilator...takze rikas od kastliku zase....kdyz sem mel venku ten motorek tak tam vedli dva draty dozadu a nahoru ale nevidel jsem tam nic...nebo respektive nevidel tak uz sem to vic nezkoumal byla mi zima
a na diagnostiku jsem koukal a opravdu uz jen ten senzor tam je v zavadach takze to asi chodi jak ma diky za pomoc
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
20.10.10, 20:36 |
|
|
petr petr
Příspěvky: 547 Bydliště: Ostrava
|
|
21.10.10, 07:48 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
No to je ono pokud je to na stejne strane tak ty dva draty co jsem videl vedli k tomu G263..jenze ja tam mam ten filtr a nevim jak na to...ale jako budu mit cas pristi tydne tak vytahnu kastli a uvidim..pak dam vedet
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
21.10.10, 15:30 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|