Autor |
Zpráva |
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
A co tohle? To by šlo ne? (joke)
_________________ Favo 135 (G)LX '93
Naposledy upravil Capricorn dne 19.10.10, 19:04, celkově upraveno 1
|
19.10.10, 19:03 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
to bude asi nejlepsie riesenie problemu
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
19.10.10, 19:04 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Jednou jsem dokonce viděl někde na netu, jestli ne dokonce tady, nějakého típka, který dělal turbo z motorku ostřikovače, nebo tak něco. Dal tam plechovou vrtulku a byl frajer.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
19.10.10, 19:16 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
hmm alebo strasne zaujimave riesenie bolo na favorite niekde v madarsku, kde cely karburator pretlakovo uzavreli do takej nerezovej plechovky spojenej s turbom... to sa mi velmi pacilo ako funkcne, originalne nekonvencne prevedenie
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
19.10.10, 19:32 |
|
|
kikineek
Příspěvky: 98 Bydliště: su z moravy
|
ha ha tak jsme se vsichni zasmali. to by se clovek posral, sama kritika, clovek aby se bal zeptat ne?
_________________ nejlepsi auto je skoda 130.
|
20.10.10, 19:55 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Tak a ja to ukoncim....a mam neprekonatelny napad jak se vyspim du na to
inspiroval me motor co mam ve vrtulniku je tam trifazovy stridavy elektromotor a frekvencni menic jej ridi...toci desetitisice otacek...slo by tedy urcite vyrobit saci potrubi uz se zabudovanou torbinou a motor by ji roztacel...plus elektronika by to ridila...takze kdo chce experimentovat muze zacit
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
20.10.10, 20:20 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
to uz tady bylo viz ten motorek z ostrikovacu s vrtulkou
jediny rozumny reseni je vykašlat se na mechanicky preplnovani a pouzit nitrometan+metanol+hydrazin to je pak voheň
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
20.10.10, 20:22 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
kikineek píše: ha ha tak jsme se vsichni zasmali. to by se clovek posral, sama kritika, clovek aby se bal zeptat ne?
to turbo tam samozrejme dat jde ale musis vyresit spustu veci a vsechno neco stoji...turbo by melo byt z motoru odpovidajiciho obsahu, motor s turbem ma nizzi kompresni pomer takze je potreba uprava motoru...1000Mb je zastaraly motor s nizkym kompresnim pomerem uz sam o sobe....dale rizeni celeho systemu...jednotka by mela vedet kolik vzduchu jde do motoru..tudiz by system mel mit vahu vzduchu coz felicie nema.....dalo by se jeste pokracovat
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
20.10.10, 20:27 |
|
|
kikineek
Příspěvky: 98 Bydliště: su z moravy
|
jednou za mnou prisel znamej z dediny, mel 120 v dezolatnim stavu. ze chce aby mu to strilelo z vyfuku jak to dela wrc ckam. rikam mu. tak vem rozdelovac a polad si predstih. ten vul to fakt udelal, ale ty rany co mu to delalo sli slyset jeste pul kilometru. a hosik byl spokojenej.
_________________ nejlepsi auto je skoda 130.
|
20.10.10, 20:31 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
CROWACK píše: to uz tady bylo viz ten motorek z ostrikovacu s vrtulkou jediny rozumny reseni je vykašlat se na mechanicky preplnovani a pouzit nitrometan+metanol+hydrazin to je pak voheň
motorek z ostrikovacu by mohl foukat tak mozna na svicku na vanocnim stromecku aby lepe horela....ty modelarske alektromotory maji vykony nekolik set watu...ten muj roztoci vrtuli o prumeru 720mm klidne na 2500otacek a ta pak uzvedne skoro kilo tezky vrtulnik....ty vykony tam opravdu jsou asi by to chodilo ale stoji to penize a cas jako vsechno
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
20.10.10, 20:32 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
To je pravda, odbery okolo 120A su celkom bezne... skusil by som si zohnat mozno komplet turbinu na modely prudovych lietadiel... len aby ti to zvladala elektroinstalacia
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
20.10.10, 22:27 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
A jak tomu chcete efektivně regulovat otáčky?
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
20.10.10, 22:42 |
|
|
xXxTRA
Příspěvky: 189 Bydliště: Ostrava
|
muze bezet na staly vykon a prebytecny tlak (pokud bude ) muze upoustet BLOW-OFF ventil...
jinak regulace otacek na zaklade signalu z RJ (signal pro otackomer) by nemusel byt po elektro strance az tak velky problem
_________________ Felicia 1.?
|
21.10.10, 08:27 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
vymyslate hovadiny chlapci vrabci......neni nad odskusane veci , turboduchadlo alebo kompresor....... Turbo toci 200 000 otaciek, kompresor max 7000-8000 ale potrebuje 8-10kW.
ta nenavidena 3x ulozena kluka toho znesie naozaj dost.... musi byt vsak motor perfektne poskladany vykonova hranica je niekde okolo 200 PS, krutiaci moment mam vyskusany 230 Nm (seriova kluka, seriove ojnice, seriove piesty)
HLAVNE prestante fantazirovat a nejake to turbicko postavte !!!
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
21.10.10, 09:16 |
|
|
czechino
Tydýt
Příspěvky: 362 Bydliště: Praha 4
|
Jak praví gemini,vše de když se chce Kup turbínu z una 1.3,1.4,nebo punta GT 1.4, nech si na zakázku udělat silné těsnění pod hlavu,Filcku předělěj nejlíp na karbec-vyjde to 100x levněji,karbec uzavři do svařené pixli aby byl koplet utěsněn+ ho poladit(trysky atd...) Do vany udělej závit a přiveď mazání k turbu.Ten motor se musí něčím chladit... a krmit,nevím zda je to správně,ale myslím že tlak paliva musí být vyšší než tlak vzduchu o to se ti postarájí nějaká čerpadla např. Facet+regulátor paliva,a taky regulátor vzduchu,ať si to můžeš trochu dirigovat co se týče motoru tak je to vše,samozřejmě když se tohle vše udělá a pojede to,tak může motor nadále upravovat,osah,výfuk,hlava,vačiča atd... pak se to už bude jenom dolaďovat,ale důležitý je najít to základní nastavení Jo a ještě to turbo by nemělo tlačit více jak 0.4 baru,teda když to chceš mít na delší ježdění
Jinak tady je info obraz jak to myslim,sice je to fávo,ale motor je stejný
http://yfrog.com/g0skodafavoritturbointercj
|
26.10.10, 22:00 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|