Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 19.11.24, 14:24



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 filcka vs. turbo. 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek 
A co tohle? To by šlo ne? :D (joke)

_________________
Favo 135 (G)LX '93


Naposledy upravil Capricorn dne 19.10.10, 19:04, celkově upraveno 1



19.10.10, 19:03
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
to bude asi nejlepsie riesenie problemu 8)

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


19.10.10, 19:04
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Jednou jsem dokonce viděl někde na netu, jestli ne dokonce tady, nějakého típka, který dělal turbo z motorku ostřikovače, nebo tak něco. Dal tam plechovou vrtulku a byl frajer. :D

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


19.10.10, 19:16
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
hmm alebo strasne zaujimave riesenie bolo na favorite niekde v madarsku, kde cely karburator pretlakovo uzavreli do takej nerezovej plechovky spojenej s turbom... to sa mi velmi pacilo ako funkcne, originalne nekonvencne prevedenie :P

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


19.10.10, 19:32
Profil

Příspěvky: 98
Bydliště: su z moravy
Příspěvek 
ha ha tak jsme se vsichni zasmali. to by se clovek posral, sama kritika, clovek aby se bal zeptat ne?

_________________
nejlepsi auto je skoda 130.


20.10.10, 19:55
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
Tak a ja to ukoncim....a mam neprekonatelny napad :D jak se vyspim du na to :D

inspiroval me motor co mam ve vrtulniku je tam trifazovy stridavy elektromotor a frekvencni menic jej ridi...toci desetitisice otacek...slo by tedy urcite vyrobit saci potrubi uz se zabudovanou torbinou a motor by ji roztacel...plus elektronika by to ridila...takze kdo chce experimentovat muze zacit :D

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


20.10.10, 20:20
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
to uz tady bylo :D viz ten motorek z ostrikovacu s vrtulkou :D
jediny rozumny reseni je vykašlat se na mechanicky preplnovani a pouzit nitrometan+metanol+hydrazin :D to je pak voheň :D

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


20.10.10, 20:22
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
kikineek píše:
ha ha tak jsme se vsichni zasmali. to by se clovek posral, sama kritika, clovek aby se bal zeptat ne?



to turbo tam samozrejme dat jde ale musis vyresit spustu veci a vsechno neco stoji...turbo by melo byt z motoru odpovidajiciho obsahu, motor s turbem ma nizzi kompresni pomer takze je potreba uprava motoru...1000Mb je zastaraly motor s nizkym kompresnim pomerem uz sam o sobe....dale rizeni celeho systemu...jednotka by mela vedet kolik vzduchu jde do motoru..tudiz by system mel mit vahu vzduchu coz felicie nema.....dalo by se jeste pokracovat

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


20.10.10, 20:27
Profil ICQ

Příspěvky: 98
Bydliště: su z moravy
Příspěvek 
jednou za mnou prisel znamej z dediny, mel 120 v dezolatnim stavu. ze chce aby mu to strilelo z vyfuku jak to dela wrc ckam. rikam mu. tak vem rozdelovac a polad si predstih. ten vul to fakt udelal, ale ty rany co mu to delalo sli slyset jeste pul kilometru. a hosik byl spokojenej.

_________________
nejlepsi auto je skoda 130.


20.10.10, 20:31
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
CROWACK píše:
to uz tady bylo :D viz ten motorek z ostrikovacu s vrtulkou :D
jediny rozumny reseni je vykašlat se na mechanicky preplnovani a pouzit nitrometan+metanol+hydrazin :D to je pak voheň :D


motorek z ostrikovacu by mohl foukat tak mozna na svicku na vanocnim stromecku aby lepe horela....ty modelarske alektromotory maji vykony nekolik set watu...ten muj roztoci vrtuli o prumeru 720mm klidne na 2500otacek a ta pak uzvedne skoro kilo tezky vrtulnik....ty vykony tam opravdu jsou asi by to chodilo ale stoji to penize a cas jako vsechno

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


20.10.10, 20:32
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
To je pravda, odbery okolo 120A su celkom bezne... skusil by som si zohnat mozno komplet turbinu na modely prudovych lietadiel... len aby ti to zvladala elektroinstalacia 8)

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


20.10.10, 22:27
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
A jak tomu chcete efektivně regulovat otáčky?

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


20.10.10, 22:42
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 189
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
muze bezet na staly vykon a prebytecny tlak (pokud bude :D) muze upoustet BLOW-OFF ventil...

jinak regulace otacek na zaklade signalu z RJ (signal pro otackomer) by nemusel byt po elektro strance az tak velky problem

_________________
Felicia 1.? :)


21.10.10, 08:27
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
vymyslate hovadiny chlapci vrabci......neni nad odskusane veci , turboduchadlo alebo kompresor....... Turbo toci 200 000 otaciek, kompresor max 7000-8000 ale potrebuje 8-10kW.

ta nenavidena 3x ulozena kluka toho znesie naozaj dost.... musi byt vsak motor perfektne poskladany vykonova hranica je niekde okolo 200 PS, krutiaci moment mam vyskusany 230 Nm (seriova kluka, seriove ojnice, seriove piesty)

HLAVNE prestante fantazirovat a nejake to turbicko postavte !!!

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


21.10.10, 09:16
Profil Zobrazit autorovy stránky
Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 362
Bydliště: Praha 4
Příspěvek 
Jak praví gemini,vše de když se chce :) Kup turbínu z una 1.3,1.4,nebo punta GT 1.4, nech si na zakázku udělat silné těsnění pod hlavu,Filcku předělěj nejlíp na karbec-vyjde to 100x levněji,karbec uzavři do svařené pixli aby byl koplet utěsněn+ ho poladit(trysky atd...) Do vany udělej závit a přiveď mazání k turbu.Ten motor se musí něčím chladit... a krmit,nevím zda je to správně,ale myslím že tlak paliva musí být vyšší než tlak vzduchu o to se ti postarájí nějaká čerpadla např. Facet+regulátor paliva,a taky regulátor vzduchu,ať si to můžeš trochu dirigovat :wink: co se týče motoru tak je to vše,samozřejmě když se tohle vše udělá a pojede to,tak může motor nadále upravovat,osah,výfuk,hlava,vačiča atd... pak se to už bude jenom dolaďovat,ale důležitý je najít to základní nastavení :wink: Jo a ještě to turbo by nemělo tlačit více jak 0.4 baru,teda když to chceš mít na delší ježdění :evil:


Jinak tady je info obraz jak to myslim,sice je to fávo,ale motor je stejný :)
http://yfrog.com/g0skodafavoritturbointercj


26.10.10, 22:00
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz