I.n.s.o.m.n.i.a: V prvním odkazu jde o klasickou žhavící svíčku - tu snad popisovat nemusím. A v druhém o žhavící svíčku pro vyhřívání chladící kapaliny... tam jsou 3 (na spojovacím hrdle chladící kapaliny na hlavě) a jsou tam proto aby docházelo při nízkých teplotách k dostatečnému prohřání chladící kapaliny respektive dostatečnému a rychlému ohřevu prostoru pro cestující. Podle potřeby se buď napájí všechny tři tyto svíčky nebo jen dvě a nebo i jen jedna... záleží na aktuálním stavu a podmínkách.
_________________ Favorit 136X
23.10.10, 08:15
Reklama
Reklama
I.n.s.o.m.n.i.a
Příspěvky: 355 Bydliště: Pardubice
Ahaa, takze to není záměna za žhavící svíčky pro startování motoru, teda?..a to má ve výbavě i jedničková octavia?přijde mi, že než se topení roztopí, trvá to pekne dlouho..
23.10.10, 08:44
werty
Příspěvky: 376
Jistě že ne. Už i od pohledu je jasné, že záměnné nejsou... první je M10x1 a druhá M12x1,25 ...A ano má to i Octavia první řady tedy i ta tvá.
_________________ Favorit 136X
23.10.10, 08:49
I.n.s.o.m.n.i.a
Příspěvky: 355 Bydliště: Pardubice
aha, tak to moc dekuju za vysvetleni ..vis, ja se v naftakach moc nevyznam, respektive se jim ted ucim:o)..a takze kdyz mi to dlouho trva, nez to zatopi, mel bych je vymenit?nebo zapojit jich vic, jak ty rikas..?
23.10.10, 08:54
Jim
VYKOŘISŤOVATEL
Příspěvky: 4161 Bydliště: Štatl
dovolím si odporovat nemusí to mít všechny-je to dle země určení (dohřívání kapaliny)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru