|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Simon
Příspěvky: 42
|
Volnoběh nefunguje
Tak mám další problém. Dneska mi zničehonic přastal pracovat motor v běhu naprázdno. Do otáček jde normálně, ale při volnoběhu začnou z 600 klesat otáčky, chvíli to kolísá a nakonec VŽdycky zhasne motor. Nevím si s tím rady.
V září minulého roku měněny svíčky i kabely, v prosinci seřzován motor, vyč, vyčištěněj karburátor... apod. Nezdá se ani, že by to byl vadný kabel odpojovače běhu naprázdno.
Tak už opravdu nevím, co by to mohlo být....
Poraďte prosím...!
|
9.4.07, 16:34 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
vyčistit volnoběžný trysky
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
9.4.07, 16:36 |
|
|
Simon
Příspěvky: 42
|
Sadra17 píše: vyčistit volnoběžný trysky
Karburátor byl vyčištěnej, to se mi nezdá, spíš jestli to není v elektrice, ale už mě nenapadá, co by to mělo být.
|
9.4.07, 18:53 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Jestli jinak běží motor dobře, tak nejde elektrika do odpojovače volnoběhu, nebo nefunguje. Zapni zapalování a sundej a nandej konektor na tom odpojovači a uslyšíš, jestli cvaká.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
9.4.07, 18:55 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
a jaký to máš motor miloš
|
9.4.07, 18:58 |
|
|
Simon
Příspěvky: 42
|
slovacek.milos píše: a jaký to máš motor miloš
Mám rapida.
Studoval jsem chytré knížky a došel k názoru, že nic jiného, než vadný odpojovač běhu naprázdno by to být nemělo, snad, karbec byl vyčištěnej a svíčky ani kabely, nebo rozdělovač -to se mi taky nezdá.
|
9.4.07, 22:08 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Vycistit trysky volnobehu. Ak si ich cistil, tak znova.
|
10.4.07, 07:53 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
jj jak řikaj ostatní vyčistit, páč stačí nabrat někde u JZD nebo tak a nebo stačí mít nějakej bordel v nádrži (a že za ty roky se tam toho někdy najde) a budeš to čistit pořád, vyčisti taky skleničku na AC pumpě, a kup si za cca 25,- palivovej filtr, protože to sejtko co je ve skleničce a v horním víku karbce toho moc nepochytá.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
10.4.07, 10:29 |
|
|
hans
von GLEXR
Příspěvky: 1246 Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
|
Jj, můžu potvrdit - čistim trysky snad každý tři měsíce, pořád se zanáší znova a to tam mám ten přídavnej filtr. Už je to docela na palici....
_________________ 1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD 2) Sarah - Škoda 105 S 3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk
Škoda 742 Forever Team
|
10.4.07, 16:51 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 53 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|