Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 10.11.24, 11:54



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 Po GO motoru se zanáší svíčka 
Autor Zpráva

Příspěvky: 7
Příspěvek Po GO motoru se zanáší svíčka
Nechal jsem si udělat na favorita GO motoru. Od prvního dne se jeden válec chytá až chvilku po startu. Po ujetí 1500km jsem vytáhl svíčky a na svíčce třetího válce byla slušná vrstva karbonu. Vyměnil jsem svíčku. Po dalších 100km jsem ji vytáhl a byla mokrá od oleje. Relkamoval jsem to v servisu. Tam mi tři dny vyměnili kabely a svíčku a přiznali, že to dělá stále. Hlavu mi při GO nechali původní, protože byla repasovaná před pár měsíci. Tlaky jsou prý v pořádku. Může takhle rychle zasírat svíčku třeba vadné gufero ventilu? Nebo např prasklý stírací kroužek? V servisu mi tvrdí, že prasklý stírací kroužek by se na tlacích projevil (moc tomu nevěřím). Nějaký nápad?


12.4.07, 13:14
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Jestli jsou dobrý tlaky, tak by to mělo dělat zapalování, zkusil bych eště víčko a palec. Jak seš na tom s vodou a olejem, přibývá něco nebo ubývá, nebo je to OK? Byls u toho, když ty tlaky měřili?

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


12.4.07, 15:54
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Pokud se ti zanáší karbonem a je mokrá od oleje tak je to jednoznačně gufero na ventilu

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


12.4.07, 17:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
Ten valec urcite nema kompresiu. V servise sa vyhovaraju. Druha moznost (dost malo pravdepodobna) je vadny kabel k sviecke.


12.4.07, 18:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Změř si tlaky sám a pokud bude OK tak vyměň gufero alespoň na obou ventilech k danému válci, nejlépe ale na všech, při troše šikovnosti to jde bez problémů udělat bez sundání hlavy.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


12.4.07, 18:43
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 337
Bydliště: Kolárovo
Příspěvek 
Možem vedieť Ako bez sundání hlavy? Dakujem


12.4.07, 18:58
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Po GO motoru se zanáší svíčka
tomas.kk píše:
Nechal jsem si udělat na favorita GO motoru. Od prvního dne se jeden válec chytá až chvilku po startu. Po ujetí 1500km jsem vytáhl svíčky a na svíčce třetího válce byla slušná vrstva karbonu. Vyměnil jsem svíčku. Po dalších 100km jsem ji vytáhl a byla mokrá od oleje. Relkamoval jsem to v servisu. Tam mi tři dny vyměnili kabely a svíčku a přiznali, že to dělá stále. Hlavu mi při GO nechali původní, protože byla repasovaná před pár měsíci. Tlaky jsou prý v pořádku. Může takhle rychle zasírat svíčku třeba vadné gufero ventilu? Nebo např prasklý stírací kroužek? V servisu mi tvrdí, že prasklý stírací kroužek by se na tlacích projevil (moc tomu nevěřím). Nějaký nápad?


ještě bych vydržel dělal jsem pístní kroužky cords a ty to dělali také až čtyřikrát to zaházelo svíčku a pak to jelo OK miloč


12.4.07, 20:16
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
wordy píše:
Možem vedieť Ako bez sundání hlavy? Dakujem


Take budu menit gufirka kolem ventilu na facku (nejspis v sobotu) uz se mto parkrat delal a halvu sem nesundaval. Ovsem sam to asi neudelas - jeste k tomu nekoho potrebujes, vysrubujes svicky a necim ten ventil podrzis nahore (ohly stary sroubovak, kus dartu nebo proste cim to pujde) Chce to trpelivost ale jde to. Doporucuji ucpat vsechny diry v hlave a kolem ventilu hadrama at kdyz ti vystreli ten klinek at nespadne az do oleje nebo nekam k vacce ... :D


12.4.07, 20:51
Profil

Příspěvky: 7
Příspěvek 
U měření tlaků jsem nebyl a když jsem chtěl čísla, tak tam zrovna nebyla ta směna, co to dělala...
Oleje to vzalo 0,5L po najetí 1800km od GO. Tomu guferu moc nevěřím, to by muselo být
strašně vychozené i vodítko a to i když vyměním gufero, tak to asi dlouho nevydrží. Ale aspoň
se tam zkusím kouknout, popř. zamlet ventilem.


13.4.07, 05:42
Profil

Příspěvky: 7
Příspěvek 
Jo, a 3 ostatní svíčky jsou zcela čisté..


13.4.07, 05:59
Profil

Příspěvky: 7
Příspěvek 
Teď je vytáhl svíčku po 60km. Spodní polovina elektrod je černá (jako bych ji z jedné strany očoudil svíčkou) a horní polovina, směrem k ventilům je šedobílá.
Znamená to, že olej jde spíše od krožků, než od ventilů, nebo tam směs tak výří, že se z toho nedá nic usoudit?


13.4.07, 07:21
Profil

Příspěvky: 7
Příspěvek 
Pardon, "víří".


13.4.07, 09:50
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
z tohodle se moc usuzovat nedá. Na tu výměnu gufera nemusej bejt dva pokud máš stlačovák na ventilový pružiny a jinak prostě místo svíčky vrazíš šroubovák směrem k tomu ventilu kterej chceš sundat a pomalinku dojedeš s pístem nahoru aby jsi se o ten šroubovák ještě zapřel. Když budeš vše dělat pomalu, nic unáhlenýho nebo rychlýho tak nic nezkazíš. Jo a ještě jsem koukal znova na tvuj dotaz a já bych tohle řešil pokud by se to nesrovnalo po prvních cca 10 000 km.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


13.4.07, 12:38
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
Tazko povedat takto co tomu je. Skor by som sa zameral na zodpovednost servisu za opravu. Pripadne si daj niekde nezavisle skontrolovat motor aby si na nich mal paku. Ak je sviecka trocha to nevypoveda o tom z ktorej strany tam ide olej. Pripadne skus este nabehat 1000 km a uvidis. Mne kedysi davno pri GO na S110 nasadili 3 stieracie kruzky obratene a motor isiel dobre. Akurat ze bral 1l/1000 km hned po GO a po 20000 km to stuplo na 2 litre. Prekruzkovanie to spravilo. 0,5 l/1000 km je na favo asi dost.


13.4.07, 13:11
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
tomas.kk píše:
U měření tlaků jsem nebyl a když jsem chtěl čísla, tak tam zrovna nebyla ta směna, co to dělala...
Oleje to vzalo 0,5L po najetí 1800km od GO. Tomu guferu moc nevěřím, to by muselo být
strašně vychozené i vodítko a to i když vyměním gufero, tak to asi dlouho nevydrží. Ale aspoň
se tam zkusím kouknout, popř. zamlet ventilem.


0,5 l na 1800 km je docela dost, i když po opravě válců to chvilu trvá, než se to usadí a zaběhá, každopádně bych do toho nešpáral, ani na toho nepouštěl nikoho cizího, protože můžeš přijít o záruku a obrátil bych se na ten servis, kde to dělali a nechal bych si přeměřit tlaky za osobní účasti, pokud tam něco nenadrbali, tak by na válcích neměl být moc znatelnej rozdíl. Určitě je to nepříjemný jak pro zákazníka, tak pro servis, ale mělo by se to řešit, jednou sis to zaplatil, tak by to mělo být OK. Pokud u toho dělají mrtvýho brouka, tak bych jim vrazil vidle do zad.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


13.4.07, 16:52
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz