Autor |
Zpráva |
racer
Příspěvky: 67
|
něco tam možná bylo, ale už to netáhá. funkčního nic
|
24.11.10, 22:22 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Obsah fóra Škoda TechWeb » Užitečné odkazy » Knížky o 125/Rapid, felda a fávo ZDE » Dilenska prirucka Favorit
hned prvy a funkcny...
alebo.. Obsah fóra Škoda TechWeb » Užitečné odkazy » hodně o feldách
snad to zvladnes aspon prelistovat. tych funknych odkazov su vsade mraky, su tu aj clanky s hodnotami (ked niekto tunoval facko felicia pristrojovkou ta to musel riesit)
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
24.11.10, 22:44 |
|
|
racer
Příspěvky: 67
|
favorit tam je ale starej a tohle tam myslim ani neřešej. felicii jsem našel http://wrp.cz/clanky/felicia.html . ale tam to zas řešej moc vědecky přez vag. Náký hodnoty ve smyslu tolik a tolik stupnů náleží takovýmu a takovýmu odporu nikde nejsou. takže to už neřěšim
|
24.11.10, 23:08 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
No tě pic Já už raději neříkám nic.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
24.11.10, 23:19 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Mam taky dojem ze je to ajtak zbitocne... lebo ked ani citat nevies...snad nepotrebujes vymenit plienku
(hned ten prvy odkaz, elektricke zariadenia, strana 23 v pdf, ale to ti dal aj p.s linkom na deekayov prieskum )
capricorn dodal overene hodnoty pre BMM... preto som myslel ze chces pre ECU...
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
24.11.10, 23:37 |
|
|
racer
Příspěvky: 67
|
tuhle poslední tabulku jsem viděl. ta platí myslim právě pro ty starý fáva a s tou od capricorna se absolutně neslučuje. mý hodnoty by se vešly právě do tý od capricorna. jenže hodnoty pro 60°a 90° mě jsou celkem na nic . hodilo by se něco mezitim, což právě nikde není. no nic jdu na tý plínky
|
25.11.10, 08:38 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Ach jo... Buď máš teda vadné čidlo nebo samotný ukazatel teploty neboli teploměr... případě máš chybu někde na cestě mezi nimi. Pokud chci zkontrolovat a vyloučit čidlo tak jej vezmu a zahřeji na příslušnou teplotu podle tabulky zkontroluji jeho odpor nebo ještě líp udělám to tak pro více teplot ať je měření exaktnější. Naopak pokud chci vědět jestli je v pořádku teploměr tak vezmu příslušný odpor a zapojím jej mezi vodič k čidlu a kostru a podívám se jestli je ukazatel přibližně v oné teplotě (zase tak složité to odhadnout není že).
Tak co krucinál víc ještě potřebuješ? Ano v tabulce, kterou jsem sem dal já není uveden Favorit od 1.93 ani karburátor ani BMM ba dokonce ani Felda BMM, ale jak už jsem psal osobně mám vyzkoušeno že tyhle hodnoty sedí jelikož čidlo pro Favorit karburátor od 1.93 je stejné jak pro Fav. BMM tak i Fel. BMM.
A víc už ti k tomu opravdu nemám co říct.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
25.11.10, 09:17 |
|
|
racer
Příspěvky: 67
|
ne dobrý. v pohodě. to mě nemusíte vysvětlovat jak to mám měřit. jde o to že mě ty teploty nesouhlasej o cca 10° a když to budu všechno odhadovat tak se dotohodle rozptylu vejdu , takže závěr bude ten že přesnost měření bude plusminus 10°. měřil jsem to akorát při jedný teplotě, tak je možný že až toho naměřim víc tak se nákýho závěru doberu.
|
25.11.10, 09:35 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Musíš to brát tak, že tohle není přísně vědecký přístroj a je to jen informativní ukazatel o přibližné teplotě motoru respektive chladící kapaliny. Ani v dílenských příručkách pro Fel. nenajdeš přesně rozepsané jednotlivé teploty stupeň po stupni a k nim odpory. Je tam jen tato tabulka a podle ní se při kontrole postupuje... nic víc.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
25.11.10, 09:38 |
|
|
racer
Příspěvky: 67
|
v dílenský příručce pro felicie to řešej trošku jinak. tam propojej kabel s kostrou při zapnutym zapalování a když na multimetru je 86 ohmu a ručička se vychýlý v rozmezí 70-110 stupnů, tak je vadný čidlo. no ale to mě příde taky jako orientační ve smyslu bud nefunguje vůbec a nebo funguje s přesností plusminus 20°. tohle taky vyzkoušim. akorát felicie má na teploměru ty dílky 70 a 110 ° je to tam i napsaný, kdežto favo novej typ to má bez čísel a ten první jesi se nepletu je 75° (už to tady někde řešili). to už máme zas další diferenci. ale už to neřešim. naměřim a uvidim
|
25.11.10, 10:04 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Ten experiment sa cislami im nevysiel, od 98 to ma podobne ako favorit
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
25.11.10, 10:13 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Tak si to přečti ještě jednou v té příručce "Hledání závad" protože postup je tam odlišný než si myslíš a je třeba mezi vodič a kostru zapojit zkušební přístroj pro palubní přístroje s potenciometrem nebo odporovou dekádu. A mě už to nebaví... Já už ti k tomu napsal jak to zkontrolovat aby měření bylo co nejprůkaznější v amatérských podmínkách. Je to pořád dokola mletí o ničem když řešení je nasnadě.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
25.11.10, 10:14 |
|
|
racer
Příspěvky: 67
|
zkušební přístroj pro palubní přístroje je co. jesi to není multák, tak to řešit nemusim, protože nic jinýho nemám.
|
25.11.10, 10:24 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Multimetr to opravdu není. Kontrolní přístroj pro palubní přístroje např. V.A.G 1301 (který je tam přímo zmíněný) je tento http://www.bentleypublishers.com/tech/v ... esting.htm
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
25.11.10, 10:28 |
|
|
racer
Příspěvky: 67
|
to jsem si blbě přečet. v tý změti, kde je jsou vag i gumičky na stěrače se těžko orientuje. Tu divočinu nemám, takže tenhle postup padá.
|
25.11.10, 10:39 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|