Autor |
Zpráva |
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
ak to chceš dlhodobo udržiavať navrhoval by som ti lacnú nabíjačku ( napr. Filson ) a k tomu tie mechanické 24hodinové spínacie hodiny v zásuvke, zapojíš to tak že 1hodinu denne to bude dobíjať... a vyjde ťa to cca do 20eur...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
30.11.10, 09:03 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Radic
Příspěvky: 3198 Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
|
já mám doma toto.. http://www.hobynaradi.cz/index.php?main ... ts_id=1677
je to teda drahé ale zase to má funkci start...to se hodí pokud vás to nestartující auto překvapí když nekam spěcháte...jinak je tem přepínač min a max a když dám na min tak to tam leje enom málo proudu...takže baterku připojím na odpoledne jednou za měsíc a má se dobře...ve sklepě je tak 5°C tak snad vydrží
_________________ Škoda 135 Rapid Ford S-max TDCi Volvo S60 AWDoff 2.4T Škoda 742 Forever Team Škoda TW Coupe Club
|
30.11.10, 10:45 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Michal: Filson nechcem, to by som si houno pomohol oproti tej co mam Chcem uz nejaku poriadnu, ved nabijacka prezije auto, ako ta stara komunisticka co mam, a astale bude fungovat. NIe som taky bohaty aby som kupoval lacne veci
Radic: Start nepotrebujem, staci nosti startovacie kable Ked mas v garazi 2 auta tak to tiez nepotrebujes.
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
30.11.10, 14:28 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
na staré komunistické veci zabudni, ak chceš dnes kvalitu tak musíš zaplatiť...
Filson je dobrá voľba, dokonca to má aj 2 tepelné ochrany, jeden prvok čo sleduje výstupný prúd ( asi termistor ) a druhá je priamo na vinutí... mojou vinou som tú na vinutí odpálil, tá je nevratná ( bola tam 103° dal som tam 120°, akú som našiel ) klasické vinuté EI trafo a prehľadné polovodiče na plošáku čakal som že to bude väčší šmejd... jediná nevýhoda je malý prúd, ale čo by som čakal za tie drobné čo to stálo...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
30.11.10, 14:57 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
FILSON - nie
Som ochotny dat viac aby to daco aj vydrzalo a bola to nejaka kvalita aspon. Ved aj 50e je menej ako jedna plna nadrz tak neviem co tu haliere ratame. Prevadza auta si proste vyzaduje peniaze no...
A nabijacka je lacnejsia ako nova baterka, ktoru stale musim kupovat lebo sa mi ta moja statim furt znici...
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
30.11.10, 15:05 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
ako myslíš... tak to ti neporadím, ja som mal pred tým iba trafo s usmerňovačom a fungovalo to dobre, akurát to bolo nepraktické, nemalo to krabicu, ale zato to dávalo 7-8A, a bolo to s použitých vedcí zadarmo...
a elektika s drahej a lacnej je tá istá... pouvažuj nad mojím riešením...
4,42eur + 300czk =
+
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
30.11.10, 15:29 |
|
|
badopes
Příspěvky: 85
|
michalkatka píše: na staré komunistické veci zabudni, ak chceš dnes kvalitu tak musíš zaplatiť... Filson je dobrá voľba, dokonca to má aj 2 tepelné ochrany, jeden prvok čo sleduje výstupný prúd ( asi termistor ) a druhá je priamo na vinutí... mojou vinou som tú na vinutí odpálil, tá je nevratná ( bola tam 103° dal som tam 120°, akú som našiel ) klasické vinuté EI trafo a prehľadné polovodiče na plošáku čakal som že to bude väčší šmejd... jediná nevýhoda je malý prúd, ale čo by som čakal za tie drobné čo to stálo...
tak chlapi já nevím, zajímavé čtení
http://www.elektroworld.info/modules.ph ... ght=filson
http://www.elektroworld.info/modules.ph ... ght=filson
|
30.11.10, 15:36 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
badopes píše: tak chlapi já nevím, zajímavé čtení
fakt zaujímavé čítanie...
tú moju nabíjačku Filson s Tesca som mal rozobratú, jednu tepelnú poistku má na trafe a druhú na výstupe 12V do série, keď sa mi podarilo urobiť skrat tak sa tá výstupná súčiastka zohriala a mala veľmi vysoký odpor, keď potom vychladla tak má nejakých 0,5Ohm, takže chánená je, ale aj tak ju nechávam vždy na nehorlavej podložke a nech cez ňu môže prúdiť vzduch nech sa chladí, ona má otvory dole aj hore...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
30.11.10, 15:46 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
ale zasa s druhej strany Tronic sa možno kazí, ale ešte som nepočul že by zhorela
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
30.11.10, 15:48 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Ja mám tiež taký Filson zázrak z Tesca (max. prúd 6A, menovitý 4A) a funguje bezchybne už cca 5 rokov...349 Skk onehdá...asi sa tam nemá čo pokaziť...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
30.11.10, 17:18 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Raz som to uz riskol, nevyslo to, sanca na neuspech je pri tychto srackach velka, takze sa tomu budem vyhybat
Ale zase na bosch prachy nemam
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
30.11.10, 17:30 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Já už měl ty nábíječky Filson dvě a obě na hovínko.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
30.11.10, 17:54 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12138 Bydliště: Tynec n.L.
|
Nejlepsi je vzit trafo ze staryho VELKYHO lampovyho radia, spojit do serie 6.3V a 4V vinuti a usmernit. To dava naprazdno akorat 14V a se zatezi stoupa proud slusne.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
30.11.10, 18:12 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Viky píše: Nejlepsi je vzit trafo ze staryho VELKYHO lampovyho radia, spojit do serie 6.3V a 4V vinuti a usmernit. To dava naprazdno akorat 14V a se zatezi stoupa proud slusne.
tak áno, to máš pravdu niet nad poriadne trafo...
ja som núdzovo používal trafo k halogénovým lampám 12V 100VA, to bolo tiež slušné aj s jednocestným usmerňovačom, nechcelo sa mi robiť mostík, bolo by to zrejme viac ako 14V, ale to by sa dalo stabilizovať LM....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
1.12.10, 19:42 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: Autobaterie vs nabijacky
Michale, když si přečteš některé články na tom elektrowordu, v různých knížkách a časopisech, tak i jednocestný usměrňovač není na škodu u nabíječů a některé nabíječky ho používají. Ty staré trafa obřích rozměrů jsou hold kvalitní, né jako dnes ty miniaturní, které jsou tak hrozně přesycované, že po chvíli skoro vaří.
Ta spínaná nabíječka Tronic je taky z Lidlu? Aha, tak to se omlouvám, já viděl v Lídlu jinou značku. Teď si už na název ale nějak nevzpomenu.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
3.12.10, 13:08 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|