Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 10.11.24, 11:59



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 Po GO motoru se zanáší svíčka 
Autor Zpráva
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Po GO motoru se zanáší svíčka
tomas.kk píše:
Nechal jsem si udělat na favorita GO motoru. Od prvního dne se jeden válec chytá až chvilku po startu. Po ujetí 1500km jsem vytáhl svíčky a na svíčce třetího válce byla slušná vrstva karbonu. Vyměnil jsem svíčku. Po dalších 100km jsem ji vytáhl a byla mokrá od oleje. Relkamoval jsem to v servisu. Tam mi tři dny vyměnili kabely a svíčku a přiznali, že to dělá stále. Hlavu mi při GO nechali původní, protože byla repasovaná před pár měsíci. Tlaky jsou prý v pořádku. Může takhle rychle zasírat svíčku třeba vadné gufero ventilu? Nebo např prasklý stírací kroužek? V servisu mi tvrdí, že prasklý stírací kroužek by se na tlacích projevil (moc tomu nevěřím). Nějaký nápad?


a kolik tě stála GO motoru? já msi to ani neumím představit udělat GO za super motor dám 3500 kč miloš


13.4.07, 20:15
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Přinde na to, co si představíš pod pojmem GO, jak čtu, a nejen tady, tak spousta lidí považuje třeba výměny svíček a zapalovacích kabelů za GO...

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


13.4.07, 20:40
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 167
Bydliště: Prostějov
Příspěvek 
Drak píše:
Přinde na to, co si představíš pod pojmem GO, jak čtu, a nejen tady, tak spousta lidí považuje třeba výměny svíček a zapalovacích kabelů za GO...



:D :D :D :D :D :D :D :D :D A ještě vzduchovej filtr a je to generalka jak má být :D :D :D :D :D

_________________
ALFA ROMEO 146 1,9 TD - parádička :-)
AUDI COUPÉ QUATTRO 2,3 20V = pořádná strojovna ( 125 kw :-) )
ŠKODA 120LS, rv 81 - po STK :-) = Už není-totálka :-( , ale né mou vinou ;-)


13.4.07, 22:52
Profil ICQ

Příspěvky: 524
Bydliště: Orlová
Příspěvek 
Teď mi řekni co ti to dělali za GO, když nevyměnily guferka na ventilech :?: :idea: Já jsem dělal GO motoro (sám sobě) + nějaké úpravy (snížená hlava, leštění sac. potr.) a vyšlo mě to na cca 7,5 tisíc. A teď jsem spokojený. Motor švihá jak sviňa. Zatím ho ještě moc nehoním, ale až se zajede, tak ho pořádně profičím. :)

_________________
Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993


14.4.07, 00:21
Profil

Příspěvky: 7
Příspěvek 
Zatím všem díky za odpovědi, ještě to cca 1000km zkusím + někde nezávisle zkusím tlaky.
Stojí si to tak, že pokud by to bylo hlavou, tak bych to zřejmě platil já (Při zadávání GO jsem jim připomenul, že hlava je jejich repasovaná před 10 měsíci a oni to nyní staví tak, že jsem jim řekl, že tam mají moji hlavu nechat.)
Kdyby to byl např obráceně zamontovaný stírací kroužek, tak je to jasně jejich chyba, jenže bych při tom nad nimi asi musel stát, což pravděpodobně nebude možné. Kdyby byl např kroužek prasklý, tak je sporné, zda se jedná o zmetek či chybu montáže, protože jsem si díly koupil sám.


Ještě jeden dotaz, lze bez sundání hlavy, jen otevřením ojničního ložiska povysunout
píst směrem ke klice tak aby se zkontrolovaly kroužky a ještě to pak šlo vrátit zpět?.


14.4.07, 07:32
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27226
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
tomas.kk píše:
Zatím všem díky za odpovědi, ještě to cca 1000km zkusím + někde nezávisle zkusím tlaky.
Stojí si to tak, že pokud by to bylo hlavou, tak bych to zřejmě platil já (Při zadávání GO jsem jim připomenul, že hlava je jejich repasovaná před 10 měsíci a oni to nyní staví tak, že jsem jim řekl, že tam mají moji hlavu nechat.)
Kdyby to byl např obráceně zamontovaný stírací kroužek, tak je to jasně jejich chyba, jenže bych při tom nad nimi asi musel stát, což pravděpodobně nebude možné. Kdyby byl např kroužek prasklý, tak je sporné, zda se jedná o zmetek či chybu montáže, protože jsem si díly koupil sám.


Ještě jeden dotaz, lze bez sundání hlavy, jen otevřením ojničního ložiska povysunout
píst směrem ke klice tak aby se zkontrolovaly kroužky a ještě to pak šlo vrátit zpět?.


písty se vyndavaji nahoru :roll:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


14.4.07, 07:53
Profil ICQ

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Tak to je situace zapeklitá, v podstatě seš v pasti. Nezbyde ti asi nic jinýho, než to nechat tak do 5000 km, jestli se to neupraví, popř si někde jinde nechat změřit tlaky za osobní účasti a potom to řešit.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


14.4.07, 07:56
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
Guferka na ventiloch si mozes vymenit sam. Co sa firmy tyka, profik ked sklada motor tak si hlavu skontroluje, lebo vie, ze bude musiet dat zaruku na celok.


14.4.07, 08:25
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Peter50kw píše:
Guferka na ventiloch si mozes vymenit sam. Co sa firmy tyka, profik ked sklada motor tak si hlavu skontroluje, lebo vie, ze bude musiet dat zaruku na celok.


Tak to se pleteš, nikdo ti nedá záruku na něco o čem řekneš že je v pořádku a že to nechceš dělat, ručej maximálně za těsnění pod hlavou a hlavový šrouby pokuď jim majitel neřekl že chce nechat stary, v tom případě je čistě na nich zda daj nový nebo ne a ručej za ně ale jestli řekl že hlava je opravovaná že s ní nemaj nic dělat tak za ni neručej jestli jsou v pr.... vodítka nebo gufera atd. A s těma pístníma kroužkama to si taky naběhl sám proti sobě protože jestli třeba náhodou prasknul nějakej kroužek tak se bude horko těžko dokazovat čím to bylo jestli špatnou montáží nebo výrobní vadou.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


14.4.07, 12:24
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
Kristensen píše:
Peter50kw píše:
Guferka na ventiloch si mozes vymenit sam. Co sa firmy tyka, profik ked sklada motor tak si hlavu skontroluje, lebo vie, ze bude musiet dat zaruku na celok.


Tak to se pleteš, nikdo ti nedá záruku na něco o čem řekneš že je v pořádku a že to nechceš dělat, ručej maximálně za těsnění pod hlavou a hlavový šrouby pokuď jim majitel neřekl že chce nechat stary, v tom případě je čistě na nich zda daj nový nebo ne a ručej za ně ale jestli řekl že hlava je opravovaná že s ní nemaj nic dělat tak za ni neručej jestli jsou v pr.... vodítka nebo gufera atd. A s těma pístníma kroužkama to si taky naběhl sám proti sobě protože jestli třeba náhodou prasknul nějakej kroužek tak se bude horko těžko dokazovat čím to bylo jestli špatnou montáží nebo výrobní vadou.

Idea je, ze robili GO motora a motor ma problemy. Je na nich minimalne indikovat, ze problem je v hlave. Vzdy je tu priestor pre neistotu. Keby som mal robit taku GO, tak by som venoval 10 minut kontrole hlavy - rovinnost a tesnost ventilov urcite.


14.4.07, 15:39
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
To máš těžký, za sebe, jako autoservis ti řeknu, že ti tu prácu nikdo nezaplatí, za deset minut nepoznáš, jestli je hlava křivá a těsní ventily, a hodinu navíc za kontrolu hlavy zákazníkovi naúčtovat nemůžu, když si nepřál dělat hlavu. Navíc se v tomto případě nejedná o GO, ale jen o částečnou opravu, při GO ti zůstane původní jen blok a agregáty. Záruku bych v tomto případě dal jen na práci s podmínkou, že neručím za škody způsobené vadou na neznámém materiále, tudíž jako organizace bych z toho byl venku. Obecná poučka řiká, že uděláš vrch, tak ti odejde spodek a nebo uděláš spodek a odejde vrch, až na vyjímky se mi to vždy potvrdilo a to mám už dobrou stovku motorů za sebou. Při takových opravách prostě zákazníka upozorním na případný rizika, snažím se mu to vymluvit a když si trvá na svojem, tak po něm chcu, aby podepsal, že vysloveně části a,b,c,d nechce opravovat. Na druhou stranu se při problému snažím vyjít vstříc a problém řešit, ale v tomto případě ne na svoje náklady.

tomas.kk: tadys asi doplatil na to, žes šetřil na nesprávným místě. V jakým rozsahu ta oprava byla dělaná?

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


14.4.07, 16:12
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Drak píše:
To máš těžký, za sebe, jako autoservis ti řeknu, že ti tu prácu nikdo nezaplatí, za deset minut nepoznáš, jestli je hlava křivá a těsní ventily, a hodinu navíc za kontrolu hlavy zákazníkovi naúčtovat nemůžu, když si nepřál dělat hlavu. Navíc se v tomto případě nejedná o GO, ale jen o částečnou opravu, při GO ti zůstane původní jen blok a agregáty. Záruku bych v tomto případě dal jen na práci s podmínkou, že neručím za škody způsobené vadou na neznámém materiále, tudíž jako organizace bych z toho byl venku. Obecná poučka řiká, že uděláš vrch, tak ti odejde spodek a nebo uděláš spodek a odejde vrch, až na vyjímky se mi to vždy potvrdilo a to mám už dobrou stovku motorů za sebou. Při takových opravách prostě zákazníka upozorním na případný rizika, snažím se mu to vymluvit a když si trvá na svojem, tak po něm chcu, aby podepsal, že vysloveně části a,b,c,d nechce opravovat. Na druhou stranu se při problému snažím vyjít vstříc a problém řešit, ale v tomto případě ne na svoje náklady.

tomas.kk: tadys asi doplatil na to, žes šetřil na nesprávným místě. V jakým rozsahu ta oprava byla dělaná?


Tak tak není co dodat.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


14.4.07, 21:11
Profil

Příspěvky: 7
Příspěvek 
Ještě teda pro upřesnění: Tím že jsem koupil sám díly jsem nechtěl ušetřit peníze, ale čas. Koupil jsem novou kliku,vačku, rozvody, spojku plus samozřejmě vložky,písty, kroužky a ložiska. Materiál stál kolem 8tis, za práci si vzali 10a půl tis. Samozřejmě, že to není málo, ale to bylo moje rozhodnutí a to tu řešit nechci. Jestli tu hlavu alespoň zkontrolovali na těsnost ventilů, či vyměnili gufera zkusím zjistit, ale je tam trochu problém s komunikací, střídají se tam tři vedoucí, takže získat nějaké rozumné informace není sranda. Jinak si na ně nechci stěžovat, jsou celkem vstřícní, jde mi jen o to co nejjeddnodušeji a bez zbytečných nákladů pro obě strany, identifikovat a odstranit závadu.
Jinak za tu dobu, co mám škodovky (100,120,Favec - dříve jsem si vše dělal sám) jsem v Brně a okolí viděl několik servisů a viděl jsem tam věci, že ve většině z nich bych se bál nechat auto bez dozoru. Zkuste vůbec najít v Brně servis, kde si ještě pustí do GO starého Favorita..


15.4.07, 06:15
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Když to zaplatíš, tak ti klidně zgenerálkuju aj trabanta, v proncipu sou ty motory na stejný brdo, rozdělej si třeba motor z 1000 a z 1,4 fabie a budeš se divit, co to má společných dílů.
Dá se to řešit ještě jedním způsobem, auto vrať do servisu, ať to rozeberou a zjistí příčinu. Práci ale asi budeš muset platit sám. Jestli je to hlavou, tak máš asi smůlu, nebo zkusit uplatnit reklamaci na hlavu, když řikáš, že byla u nich před 10 měsíci dělaná, v případě materiálu dodanáho tebou požádat o vyjádření autoservisu o způsobu montáže a povaze poruchy na jimi dodaných dílech a uplatňovat náhradu škody po dodavateli ND. Většina obchodníků se to snaží řešit, nedostaneš asi zpět plnou náhradu, většinou ti zdarma vymění díly a přidají nějakou slevu, aby to jako moc nebolelo ani je, ani tebe. Chyba asi bude, jestlis to koupil u nějakýho kutila, co likviduje zásoby nakradené dědečkem ze zásob Mototechna s.p., to už ti zbývá se s tím jít akorát vyfotit. I barevně.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


15.4.07, 09:14
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Hups, tak jestli jsi dal 10 000 CZK jen za práci tak to bych tam teda udělal čóromoro, že dokud ten motor nebude šlapat jak má tak auto nechceš vidět. Jinak jen pro tvoji informaci, pokud bych měl počítat čistě jen práci tak pokud budu mít úplně vše po ruce na ten motor tak je to otázka cca 4 hodin rozebrat a 8 hodin složit což je 3600,- + 1000,- demontáž montáž motoru z vozu takže celkem jen za moji práci 4600,- Nechci to řešit je to jen pro tvoji informaci.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


15.4.07, 09:17
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz