gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
Autor |
Zpráva |
fatal
rejpal
Příspěvky: 18277
|
Re: gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
To ti nepovolil samostav?
|
4.12.10, 19:46 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Povolit musel, šroubovákem jsem do něj šťáral a určitě jsem ho potlačil dolů. Možná se nevrátily pakny, možná tam na mě čeká jiné překvapení. Uvidíme co z toho bude.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
4.12.10, 20:08 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Je to v řiti. By mě zajímalo, co ho tam drží. Samostav jsem určitě stáhnul, šroubovákem jsem se dokonce snažil potáhnout pakny k sobě, buben je na kole úplně volně, ale sundat prostě nejde. Zajedu do toho servisu, snad to stahovákem půjde. Nejvíc mě na tom sere, že před půl rokem jsem ty brzdy rozdělané měl a tehdy jsem sundal oba bubny v pohodě.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
5.12.10, 14:13 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
To je v řiti prostitutka. V servise buben demontoval násilným způsobem, pakny zkřivil a zlomil pružinu, co drží paknu ke štítu - možná už zlomená byla a byl to důvod, proč to nešlo sundat. Doma jsem to ještě jednou rozdělal, pakny narovnal a vše poskládal jak má být... jenže já chuj zapomněl dát tu pružinu dolů. Tak jsem to zas musel sundat a zase to nešlo. Tak jsem použil servisákův postup, pakny zase zkřivil a pružiny prasknul. A zjistil jsem, že mi asi zarezlo prase... kolo nebrzdí, na sněhu smyk neudělá. Nesralo by mě to, kdyby nebylo ani ne rok staré, ale takhle! Teď to opravovat nebudu, zmlátil jsem ho kladivem a pokud to do konce zimy nerozchodí, tak ho na jaře vyměním. Možná to kvůli němu nejde rozumně sundat.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
6.12.10, 15:24 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
A nemáš jenom v bubnech už vybroušené drážky z paken? Když už jsou hluboké, taky dokážou pozlobit. Ty máš ale ještě asi ten starý systém s roztečí 4x98 že?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
6.12.10, 16:19 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
No právě, že na bubnech je ten rantlík minimální. Spíš tam bude zrada v praseti. Teď to řešit nebudu, zbytečně se rozčiluju. Stejně jsem chtěl v létě před TK vyměnit bubny a kotouče, tak to udělám přijednom.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
6.12.10, 16:22 |
|
|
Hiro
Příspěvky: 3206 Bydliště: Havířov
|
Re: gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
takový možná blbý dotaz-dají se ještě sehnat nové bubny? 120 má asi jiný průměr jako fávo že?
_________________ Škoda 120L, 1987 - studentské auto, EDIT: už to není studentské auto. Udržuji vůz v pojízdně chátrajícím stavu Dacia Dokker, 2015 - rodinné auto
|
6.12.10, 16:37 |
|
|
CrazyMan
Příspěvky: 3328 Bydliště: Studénka
|
Re: gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
průměr jak průměr ale 120 má rozteč 4x130 a gokralik buď 4x98 nebo 4x100
_________________ VW Passat 3B3 1.9 TDI 96Kw
|
6.12.10, 19:25 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Mám 4×98. A bubny se dají snad sehnat v pohodě i na škodovku ne?
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
7.12.10, 13:39 |
|
|
CrazyMan
Příspěvky: 3328 Bydliště: Studénka
|
Re: gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
jo dají... taky jsem je normálně koupil...
_________________ VW Passat 3B3 1.9 TDI 96Kw
|
7.12.10, 14:20 |
|
|
Veteranista
Junior TW team
Příspěvky: 6025 Bydliště: Těšnovice
|
Re: gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
Hiro píše: takový možná blbý dotaz-dají se ještě sehnat nové bubny? 120 má asi jiný průměr jako fávo že? Viděls někdy buden ze 120 a z Fáva?
_________________ Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly
|
7.12.10, 15:33 |
|
|
Hiro
Příspěvky: 3206 Bydliště: Havířov
|
Re: gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
no právě že jen ze 120 a to jsem ho nějak moc nezkoumal, proto se asi ptám ne
_________________ Škoda 120L, 1987 - studentské auto, EDIT: už to není studentské auto. Udržuji vůz v pojízdně chátrajícím stavu Dacia Dokker, 2015 - rodinné auto
|
7.12.10, 16:25 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
Dají se koupit na fáčko 4x98 i 4x100. Na škodovky řady 742 nevím, ale když člověk pohledá, určitě je ještě někde najde. Gokralík: a nemáš nějaké potíže se zadními brzdami, třeba že ti brzdí pořád? Většinou zlobí ty samostavy. Naštěstí už u těch novějších fáček to mají vyřešené lépe. U starého fáčka jsem vždycky našrouboval dva delší šrouby M8 do těch děr na bubnu. Musí se dotahovat zhruba rovnoměrně a povolí to. Já měl taky problémy sundat bubny, ale mě to dělaly už velké drážky v bubnu.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
7.12.10, 19:11 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Bubny se dají sehnat na cokoliv proboha, vždyť je to spotřební materiál. Samostavy u starého typu jsou taky OK, akorát se nesmí nechat ležet dvacet let ladem. Já jsem všechny pohyblivé části promazal vazelínou a jak jsem psal, jeden buben sám z kola spadl. Ten trik dvěmi šrouby jsem právě od něj odkoukal, to jsem vůbec neznal... myslel jsem, že ty díry jsou na nějaký spešl stahovák...
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
8.12.10, 00:01 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
Já myslel že je lepší systém uchycení bubnu. Novější fáčka mají buben uchycen jakoby na té hřídeli zadního kola. Má dohromady buden i náboj. Starší typy mají náboj a na něm teprve přišroubovaný buben. Ty díry v bubnu u staršího typu fáčka jsou možná na nějaký stahovák, ale v knížce o fáčkách mám napsané, že když nejde buben sundat, mají se tam našroubovat dva šrouby M8 a tím se buben povolí. Já to tak u starého fáčka taky tak dělal a šlo to krásně. On ten rantl na bubnu nemusí být moc hluboký. Já měl na starém fáčku sice dost hluboký, ale někdy stačí třeba 1mm a už to dělá problémy.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
9.12.10, 07:33 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|