Autor |
Zpráva |
stangha
Příspěvky: 326 Bydliště: Praha
|
omezení spotřeby LPG
zdravim, mám rapida s motorem z FA a mám v něm LPG... když jezdim po praze tak mi bere cca 13 litrů na 100km.. je to normální? nebo se dá ten přívod nějak přiškrtit?
_________________ Škoda 130 Rapid r.v. 1987 - motor 136 Favo + LPG ===> Už je prodaný.... a nový majitel ho už stihnul zrušit :-/
Honda Civic 1.4i 16V r.v. 1995 - 55kW
Škoda Fabia I 1.2 HTP r.v. 2004 - 47kW ===> mámy kára
|
15.4.07, 21:44 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Přiškrtíš-nepojede. Ve městě a kor po praze je ta spotřeba adekvátní.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
16.4.07, 05:34 |
|
|
kovohemil
Příspěvky: 28 Bydliště: praha
|
no nevím ale spotřeba 13l sa mi zdá i na prahu celkem dost zkoušel jsi to trochu přiškrtit já když mi tam před xx lety plyn dali tak to žralo asi 12l a tak jsem přitahoval kolečko tak dlouho dokavad reagoval plyn a výkon
|
16.4.07, 10:27 |
|
|
stangha
Příspěvky: 326 Bydliště: Praha
|
a to je to kolečko na hadici co vede od splynovače do karburátoru? a jak to správně přiškrtím? aby to bylo tak akorát....
_________________ Škoda 130 Rapid r.v. 1987 - motor 136 Favo + LPG ===> Už je prodaný.... a nový majitel ho už stihnul zrušit :-/
Honda Civic 1.4i 16V r.v. 1995 - 55kW
Škoda Fabia I 1.2 HTP r.v. 2004 - 47kW ===> mámy kára
|
16.4.07, 20:51 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Ano, to je ten šroub na silné hadici. Slyšel jsem názor, že by to mělo být 3,5 otáčky od úplného zatažení. Miloš to jinde napsal takto:
slovacek.milos píše: si nastav rukou asi 3000 otáček a drž, škrtící ventil mezi reduktorem a směšovačem žašroubuj až se motor zašne dusit a povol o jednu otáčku a napiš asi chudá nebo bohatá směs miloš
Můžeš s tím také jezdit a postupně utahovat, dokud to pojede a až to ztratí výkon, tak o 1/2 povolíš a máš nastaveno.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
16.4.07, 20:55 |
|
|
stangha
Příspěvky: 326 Bydliště: Praha
|
a nerozházim si to celý? a neztratí to většinu výkonu?
_________________ Škoda 130 Rapid r.v. 1987 - motor 136 Favo + LPG ===> Už je prodaný.... a nový majitel ho už stihnul zrušit :-/
Honda Civic 1.4i 16V r.v. 1995 - 55kW
Škoda Fabia I 1.2 HTP r.v. 2004 - 47kW ===> mámy kára
|
16.4.07, 21:07 |
|
|
Jerry
Příspěvky: 433 Bydliště: Novosedlice(Okr. Teplice)
|
si nejakym zpusobem zaznamenej puvodni nastaveni a kdyz bude nejakej problem, tak to vrat zpatky
|
16.4.07, 21:12 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Tak si prvně odpočítej, kolik otáček máš teď do úplného zavření toho ventilu a kdykoliv to můžeš vrátit zpátky. Jinak to nastavení není vůbec kritické, +/-čtvrt otáčky vůbec nepoznáš.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
16.4.07, 21:16 |
|
|
stangha
Příspěvky: 326 Bydliště: Praha
|
oukej, tak to vyzkouším... a jak je to s tim výkonem?
_________________ Škoda 130 Rapid r.v. 1987 - motor 136 Favo + LPG ===> Už je prodaný.... a nový majitel ho už stihnul zrušit :-/
Honda Civic 1.4i 16V r.v. 1995 - 55kW
Škoda Fabia I 1.2 HTP r.v. 2004 - 47kW ===> mámy kára
|
16.4.07, 21:21 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Tam je to tak, že když to máš úplně povolené, tak máš nejvyšší výkon, ale nehoráznou spotřebu (nespálí se všechno LPG). Když to budeš utahovat, tak bude trochu klesat výkon a bude klesat spotřeba a když budeš utahovat dál, tak v jednom místě by ten výkon měl klesnout velmi znatelně (množství LPG již motoru nestačí). Potom stačí o půl otáčky vrátit zpátky a máš ideální spotřebu i výkon.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
16.4.07, 21:34 |
|
|
jindra
Příspěvky: 478 Bydliště: hodonínsko,zarazice
|
někdo to tu už psal že povolit asi 2 otáčky od úplného zatažení.
_________________ ŠKODA octavia => ŠKODA octavia super => ŠKODA 110L => ŠKODA 105L =>ŠKODA 120LS
=>ŠKODA 125L šedá r.v. 1989
Škoda 742 Forever Team
Ford Focus - 1,8 TDDi - 66kW - 1/2001 - Hatchback - Gold http://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?t=9450
|
16.4.07, 21:39 |
|
|
kovohemil
Příspěvky: 28 Bydliště: praha
|
nemusíš se bát že bys něco rozházel pokud to kolečko utáhneš moc tak to poznáš když přidáš plyn tak motor nebude reagovat pak to trochu povolíš a jeto spotřeba se musí dostat pod 10l
|
17.4.07, 10:01 |
|
|
stangha
Příspěvky: 326 Bydliště: Praha
|
slovacek.milos píše: si nastav rukou asi 3000 otáček a drž, škrtící ventil mezi reduktorem a směšovačem žašroubuj až se motor zašne dusit a povol o jednu otáčku a napiš asi chudá nebo bohatá směs miloš
co znamená to abych si napsal chudá nebo bohotá směs??
_________________ Škoda 130 Rapid r.v. 1987 - motor 136 Favo + LPG ===> Už je prodaný.... a nový majitel ho už stihnul zrušit :-/
Honda Civic 1.4i 16V r.v. 1995 - 55kW
Škoda Fabia I 1.2 HTP r.v. 2004 - 47kW ===> mámy kára
|
17.4.07, 13:57 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Myslel to tak, aby potom sem napsal jak se to chová a že teď je nejspíš chudá nebo bohatá směs a proto mu to nejede. Ty budeš mít moc bohatou směs.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
17.4.07, 16:10 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
jak říká miloš 3000otáček a drž, toč tím šroubem až se začne dusit a povol o 1 až 1,5 otačky, pak uvidíš musíš zkoušet
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
17.4.07, 19:37 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|