Autor |
Zpráva |
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Kristensen píše: Lukas píše: no to jsou veci... min tepla = vetsi vykon - to je pro me potesujici zprava takze az najdu tu diru v chlazeni, kudy mi tam jde vzduch a auti se mi prestane hrat, tak se mi zvysi vykon jo? a s kolika kobylama navic muzu asi tak pocitat ?:D nene špatně jsi to pochopil, na to aby se ti zvednul výkon potřebuješ jen nasávat studenější vzduch, nejlíp je to poznat v létě, odpoledne když je pařák tak auto je prostě takový divný zdá se ti že nejede tak jak by mělo ale jen přijde večr, ochladí se vzduch a auto je jako vyměněný, proto se používá NOS, takže vyhrabej z ledničky nádobku s ledem dej to do sání a možná ti to 15min vydrží
studensi a SUCHSI? alebo vlhkejsi? ak uvazujem logicky tak suchy
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
17.4.07, 10:27 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
deekay píše: Kristensen píše: Lukas píše: no to jsou veci... min tepla = vetsi vykon - to je pro me potesujici zprava takze az najdu tu diru v chlazeni, kudy mi tam jde vzduch a auti se mi prestane hrat, tak se mi zvysi vykon jo? a s kolika kobylama navic muzu asi tak pocitat ?:D nene špatně jsi to pochopil, na to aby se ti zvednul výkon potřebuješ jen nasávat studenější vzduch, nejlíp je to poznat v létě, odpoledne když je pařák tak auto je prostě takový divný zdá se ti že nejede tak jak by mělo ale jen přijde večr, ochladí se vzduch a auto je jako vyměněný, proto se používá NOS, takže vyhrabej z ledničky nádobku s ledem dej to do sání a možná ti to 15min vydrží studensi a SUCHSI? alebo vlhkejsi? ak uvazujem logicky tak suchy
Suchej ne vzpomeň si na jedno Subaru nebo některý z těhle WRC, pouštěj rozprašovačem vodu do sání
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
17.4.07, 10:41 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Kristensen píše: Suchej ne vzpomeň si na jedno Subaru nebo některý z těhle WRC, pouštěj rozprašovačem vodu do sání
ok, takze ked studeny a vlhky to je asi vsetko o detonaciach co? ked je studeny a vlhky znizuje sa pravdepodobnost detonacneho horenia. tak?
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
17.4.07, 10:44 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
deekay píše: Kristensen píše: Suchej ne vzpomeň si na jedno Subaru nebo některý z těhle WRC, pouštěj rozprašovačem vodu do sání ok, takze ked studeny a vlhky to je asi vsetko o detonaciach co? ked je studeny a vlhky znizuje sa pravdepodobnost detonacneho horenia. tak?
Hlavně to je o tom že to nasaje víc vzduchu, protože chladnější má menší objem tudíž se ho do válce vejde víc, a stou vodou bych to viděl asi tak že je složená s kyslíku a vodíku, vodík hoří, kyslík podporuje hoření. Ale musí se to rozprašovat asi jako benzín triskou páč kdyby jsi tam cáknul kýbl tak to asi nepojede
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
17.4.07, 10:55 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
to je motor ne atomovej reaktor tam neni teplota nutná na rozklad vody
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
17.4.07, 11:01 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Kristensen píše: deekay píše: Kristensen píše: Suchej ne vzpomeň si na jedno Subaru nebo některý z těhle WRC, pouštěj rozprašovačem vodu do sání ok, takze ked studeny a vlhky to je asi vsetko o detonaciach co? ked je studeny a vlhky znizuje sa pravdepodobnost detonacneho horenia. tak? Hlavně to je o tom že to nasaje víc vzduchu, protože chladnější má menší objem tudíž se ho do válce vejde víc, a stou vodou bych to viděl asi tak že je složená s kyslíku a vodíku, vodík hoří, kyslík podporuje hoření. Ale musí se to rozprašovat asi jako benzín triskou páč kdyby jsi tam cáknul kýbl tak to asi nepojede
aha, tak skor to bude tym objemom pac podla toho co tvrdis by sa potom vodou hasit nedalo lebo pridanim do ohna by to este viac horelo a auta by pokojne mohli jazdit na vodu pokial sa pamatam z chemie tak na rozklad vody na H2 a O je treba elektrolyzu a ta je enregeticky narocna: potrebujes neporovnatelne viac energie na rozklad nejakeho mnozstva vody ako energia ktoru ziskas vzniknutym vodikom
to je problem ktorym sa fyzici zaoberaju snad 50 rokov aj viac, ked pridu na energeticky nenarocny sposob rozkladu vyriesili sme vsetky problemy s pohonom hocicoho lebo spalovaim vodika vznika len voda
s tym rozkladom zapricinenym teplom, to je skor pripad nitra
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
Naposledy upravil deekay dne 17.4.07, 11:09, celkově upraveno 2
|
17.4.07, 11:04 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Sadra17 píše: to je motor ne atomovej reaktor tam neni teplota nutná na rozklad vody
ani vyssia teplota ti nepomoze
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
17.4.07, 11:05 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
deekay píše: Sadra17 píše: to je motor ne atomovej reaktor tam neni teplota nutná na rozklad vody ani vyssia teplota ti nepomoze
ta by pomoct měla prej se rozkládá př 3000°C a to už by si z motoru měl louži kovu
a ta voda se tam vstřikuje kvuli chlazení motoru zevnitř
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
17.4.07, 11:07 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
No tak v tom případě tu vodu nechápu ale vím že to pouštěj do sání, teď přesně nevim jestli je to Impreza nebo Lancer ale mám za to že ta Impreza STi nebo WRX
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
17.4.07, 11:08 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Kristensen píše: No tak v tom případě tu vodu nechápu ale vím že to pouštěj do sání, teď přesně nevim jestli je to Impreza nebo Lancer ale mám za to že ta Impreza STi nebo WRX
ja som vedel tak ze ta voda sa rozprasuje na motor kvoli chladeniu ale o sani neviem nic
edit: asi si zkratim podpis a zmesim obrazok ked pridem domov lebo neskutocne predlzujem vsetky diskusie
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
17.4.07, 11:10 |
|
|
Serifus
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Příspěvky: 2633 Bydliště: Praha
|
deekay píše: Lukas píše: no to jsou veci... min tepla = vetsi vykon - to je pro me potesujici zprava takze az najdu tu diru v chlazeni, kudy mi tam jde vzduch a auti se mi prestane hrat, tak se mi zvysi vykon jo? a s kolika kobylama navic muzu asi tak pocitat ?:D strucne? ako sa to vezme. pracovna teplota motora je okolo 87 az 89 stupnov celzia. pod touto teplotou ma motor nizsi vykon (ved si zober studeny motor) a nad nou tiez (zacne sa varit voda atd...) takze to neznamena ze ked si napr. kupim este lepsi vacsi chladic tak zvysim vykon... takze pokial mas problemy s chladnim, tak je skor otazka: kolko povodnych koni co odtial usli sa po oprave vrati naspat do ohrady
Já mám standardně podle měřáčku jen 80 stupňů...
_________________ ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
|
17.4.07, 15:03 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Serifus píše: deekay píše: Lukas píše: no to jsou veci... min tepla = vetsi vykon - to je pro me potesujici zprava takze az najdu tu diru v chlazeni, kudy mi tam jde vzduch a auti se mi prestane hrat, tak se mi zvysi vykon jo? a s kolika kobylama navic muzu asi tak pocitat ?:D strucne? ako sa to vezme. pracovna teplota motora je okolo 87 az 89 stupnov celzia. pod touto teplotou ma motor nizsi vykon (ved si zober studeny motor) a nad nou tiez (zacne sa varit voda atd...) takze to neznamena ze ked si napr. kupim este lepsi vacsi chladic tak zvysim vykon... takze pokial mas problemy s chladnim, tak je skor otazka: kolko povodnych koni co odtial usli sa po oprave vrati naspat do ohrady Já mám standardně podle měřáčku jen 80 stupňů...
merak moze byt dost nepresny
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
17.4.07, 15:10 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 28 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|