Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 14.11.24, 08:52



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 prípadná nehoda? 
Autor Zpráva
Příspěvek prípadná nehoda?
Predstavte si situáciu ze mate napriklad v skode 105 motor z favorita a sposobite dobravnu nehodu.( samozrejme motor nebudete mat zapisany v TP)Privolaný policajti sa asi urcie pozru pod kapotu. Zaujímalo by ma ake dôsledky, môže človek očakávať. POistovna v tom priplade asi nepreplati nic.
Je to klasifikovane ako trestny cin? Mozu cloveku naprit vysoku pokutu? Co vsetko by si v takomtom pripade mohli policajti na vas vytahnut a kae by to mohlo mat dosledky.

Prípadne ked vas zastavy hliadka a zisti ze mate pod kapotou iny typ motoru. Aky je v tomto pripade postup? Zoberu vam tecnicky a pojdete domov peso?


17.4.07, 15:01
Pspvek Reklama

   
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
No to by me taky zajimalo ... V lete chci taky upgradovat ... :) Asi se to poresi zapsanim motoru ... (prinejhorsim se namaze). A co se tyka pouze kdyz te zastavi hlidka :arrow: tak mit prasknuty lanko na otvirani, neni to tva povinnost preci :shock:

Me by este zajimalo jak je to s doma delanym vyfukem :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


17.4.07, 15:19
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
No tak záleží jakou nehodu myslíš, pokud někomu nedáš přednost a jen tak do sebe bácnete a nikomu se nic nestane, tak se cajti pod kapotu nedívaj, prostě vyřešej nehodu a nazdar. Horší by možná už bylo pokud by jsi někoho při nehodě zranil nebo tak něco a nebylo třeba jasný jak nehoda vznikla, nebo by jsi se bránil třeba tím že ti ruply brzdy, v tu chvíli se začne zajímat soudní znalec a následek by se dal pak očekávat, ale pokud jde jen o plechy a nikomu se nic nestane tak se v podstatě o to nikdo nezajímá, samozřejmě pokud se nesrazej dvě 120 a z jednej vypadne 1,9 TDi a z druhej třeba boxer Alfa Romeo :lol:

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


17.4.07, 16:08
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 675
Bydliště: Kyšice
Příspěvek 
Matthes píše:
No to by me taky zajimalo ... V lete chci taky upgradovat ... :) Asi se to poresi zapsanim motoru ... (prinejhorsim se namaze). A co se tyka pouze kdyz te zastavi hlidka :arrow: tak mit prasknuty lanko na otvirani, neni to tva povinnost preci :shock:

Me by este zajimalo jak je to s doma delanym vyfukem :)


"Homemadevejfuck" nemá atest, takže...to samý myslim bude platit i na to ostatní, takže zřejmě budou postupovat jako když máš auto nezpůsobilý k provozu... :roll:

_________________
Škoda "Julia alias Černá" 120L 89´ R.I.P.
http://www.youtube.com/watch?v=VYLFkT5jMZI


17.4.07, 16:10
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Thobiash píše:
Matthes píše:
No to by me taky zajimalo ... V lete chci taky upgradovat ... :) Asi se to poresi zapsanim motoru ... (prinejhorsim se namaze). A co se tyka pouze kdyz te zastavi hlidka :arrow: tak mit prasknuty lanko na otvirani, neni to tva povinnost preci :shock:

Me by este zajimalo jak je to s doma delanym vyfukem :)


"Homemadevejfuck" nemá atest, takže...to samý myslim bude platit i na to ostatní, takže zřejmě budou postupovat jako když máš auto nezpůsobilý k provozu... :roll:


Ty polsky vejfuky taky nemaj nic na sobe vyrazenyho :shock: Vlstne ten novej Bosal je prvni vejfuk s atestem :) No tak pri nejhorsim zamaskovat ... :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


17.4.07, 16:12
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Jestli ti zjistí motor z Fava ve Škodovce, tak do toho auta nepatří a máš vozidlo technicky nezpůsobilé k provozu. To jim potom je jedno, kdo zavinil nehodu a i když to do tebe někdo napálí a byla by to jeho vina, tak to bude na tebe, protože to auto nemá na silnici co dělat. Pokud tě chytnou při kontrole, tak je to stejný a půjdeš domů pěšky. Na ten trik s prasklým lankem bych moc nespoléhal, už je to dost známé.

Pokud přerazíš číslo typu motoru, tak stejně lze lehce poznat, že to není motor Š120, třeba podle hlavy, víka ventilů, sání, karburátoru atd. A na to když ti přijdou, tak budeš mít hned dva průsery - ten motor tam nemá co dělat a navíc si falšoval číslo.

Taky jsem si chtěl kdysi dát do auta motor z Favorita, ale když jsem si to promyslel, zjistil jsem, že mi to za to nestojí. Legálně si ho nechat zapsat je prakticky nemožné a nelegálně je to o hubu. Nejsem potom zvědavý na to, aby mi kdesi na druhé straně republiky příslušník sdělil, že mám jít domů pěšky, auto si mám nechat odtáhnout a vzal mi techničák, nebo aby mě obvinily z nehody i když pojedu slušně a podle předpisů. Navíc na STK to určitě neprojde a každý dva roky přehazovat motor je taky trochu otrava.

Takže si to promysli, podle mne to za ty problémy nestojí.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


17.4.07, 16:30
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
jedině přestavbä na 136 tam už by se dal nějak okecat

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


17.4.07, 20:07
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1954
Bydliště: Bratislava
Příspěvek 
Takto, ja som trocha nad tým rozmýšlal. Najlepšie je, ak vezmete š130, dáte výmaz motora z TP a dáte tam motor z fava (výrobca nezakazuje túto výmenu, objem sedí aj parametre skoro) .

Ak bola pôvodna myšlienka dať do š120 ten motor, tak teraz na DI necháte zahlásaiť výmenu karosérie.

Je to troha zdĺhave, náročné, atď... Ale vyššia pravdepodobnosť úspešnosti.

_________________
R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P.
BMW e39 530i r.v. 2000
Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me!
viewtopic.php?t=18421


17.4.07, 20:25
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Upřímnou soustrast při vyřizování, výměnu karoserie na úřadě už sem jednou prodělal a nikdy víc, těch papírů a peněz...

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


17.4.07, 20:30
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
elegant píše:
Takto, ja som trocha nad tým rozmýšlal. Najlepšie je, ak vezmete š130, dáte výmaz motora z TP a dáte tam motor z fava (výrobca nezakazuje túto výmenu, objem sedí aj parametre skoro) .

Ak bola pôvodna myšlienka dať do š120 ten motor, tak teraz na DI necháte zahlásaiť výmenu karosérie.

Je to troha zdĺhave, náročné, atď... Ale vyššia pravdepodobnosť úspešnosti.


Stejně ale pak musíš provést přestavbu protože použiješ jinej typ motoru, výrobce to nezakazuje ale papírově se to musí evidovat takže výmaz motoru nepomůže, to by musel výrobce doslovně uvést že je tato výměna možná bez jakýchkoliv papírů, což v podstatě není páč už jsou ty motory rozdílný jednak konstrukcí, hlučností, některé i výkonově a i když mají třeba stejnej výkon tak kroutící moment je trošku jinde a prostě to jsou dvě rozdílná označení tudíž by v TP musely být od výroby napsány dva motory s veškerýma údajema.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


17.4.07, 20:52
Profil

Příspěvky: 110
Příspěvek 
Martin píše:
Jestli ti zjistí motor z Fava ve Škodovce, tak do toho auta nepatří a máš vozidlo technicky nezpůsobilé k provozu. To jim potom je jedno, kdo zavinil nehodu a i když to do tebe někdo napálí a byla by to jeho vina, tak to bude na tebe, protože to auto nemá na silnici co dělat. Pokud tě chytnou při kontrole, tak je to stejný a půjdeš domů pěšky. Na ten trik s prasklým lankem bych moc nespoléhal, už je to dost známé.

Pokud přerazíš číslo typu motoru, tak stejně lze lehce poznat, že to není motor Š120, třeba podle hlavy, víka ventilů, sání, karburátoru atd. A na to když ti přijdou, tak budeš mít hned dva průsery - ten motor tam nemá co dělat a navíc si falšoval číslo.

Taky jsem si chtěl kdysi dát do auta motor z Favorita, ale když jsem si to promyslel, zjistil jsem, že mi to za to nestojí. Legálně si ho nechat zapsat je prakticky nemožné a nelegálně je to o hubu. Nejsem potom zvědavý na to, aby mi kdesi na druhé straně republiky příslušník sdělil, že mám jít domů pěšky, auto si mám nechat odtáhnout a vzal mi techničák, nebo aby mě obvinily z nehody i když pojedu slušně a podle předpisů. Navíc na STK to určitě neprojde a každý dva roky přehazovat motor je taky trochu otrava.

Takže si to promysli, podle mne to za ty problémy nestojí.


Vinikem nehody je ten kdo ji zpusobil, bez ohledu na to zda nektery ucastnik nehody ma/nema vozidlo technicky zpusobile a zda ma/nema prislusny ridicak. To jsou prestupky (TC ?) ktere se resi samostatne.


18.4.07, 05:31
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Ale v závěru řízení při zjištění technické nezpůsobilosti ti přišijou spoluúčast na nehodě vinou špatného tech. stavu a seš tam, kdes byl.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


18.4.07, 05:35
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Přesně tak :wink:

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


18.4.07, 07:33
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1954
Bydliště: Bratislava
Příspěvek 
Kristensen píše:
elegant píše:
Takto, ja som trocha nad tým rozmýšlal. Najlepšie je, ak vezmete š130, dáte výmaz motora z TP a dáte tam motor z fava (výrobca nezakazuje túto výmenu, objem sedí aj parametre skoro) .

Ak bola pôvodna myšlienka dať do š120 ten motor, tak teraz na DI necháte zahlásaiť výmenu karosérie.

Je to troha zdĺhave, náročné, atď... Ale vyššia pravdepodobnosť úspešnosti.


Stejně ale pak musíš provést přestavbu protože použiješ jinej typ motoru, výrobce to nezakazuje ale papírově se to musí evidovat takže výmaz motoru nepomůže, to by musel výrobce doslovně uvést že je tato výměna možná bez jakýchkoliv papírů, což v podstatě není páč už jsou ty motory rozdílný jednak konstrukcí, hlučností, některé i výkonově a i když mají třeba stejnej výkon tak kroutící moment je trošku jinde a prostě to jsou dvě rozdílná označení tudíž by v TP musely být od výroby napsány dva motory s veškerýma údajema.

elegant píše:
Podľa toho, čo Škodovka vydala vyhlásenie:
citujem: 5) přestavbu vozidel Škoda typ 74x s motory typu 742.10, 742.12, 742.13, 742.135 a 742.136 s použitím moturu typu 781.135 nebo 781.136 nedoporučujeme (nejedná se o nesouhlas). Duvodem je mj. nezaručení spávné funkce mazání motoru a kontroly množství olejové náplně.
strana 5

Ja v tom nevidím problém dať do š120 motor z Fa.
Ale
citujem: 9) s přestavbou vozidel Škoda typ 74x s motory typu 742.10, 742.12, 742.13, 742.135 a 742.136 s použitím motoru nebo bloku motoru typu 781.135B nebo 781.136B nebo 781.135M nebo 781.135M nesouhlasíme.
strana 6

Takže si checkni aký to máš Fa motor. Inak nevidím tam nič o tom, že na akú nápravu to máš zavesiť :wink:
čerpané z vyhlásenia škodovky http://www.mdcr.cz/NR/rdonlyres/C5E79C1 ... 6SKODA.pdf
Dokonca tam neni ani zmienka o tom, že či si máš pri Fa motore zmeniť brzdovú sústavu :twisted:

Ja len hovorím o tom, že ak máš svoju š 120 velmi rád a chceš do nej motor z fava, že ako asi by to bolo istejšie dostať na to pečiatku.

_________________
R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P.
BMW e39 530i r.v. 2000
Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me!
viewtopic.php?t=18421


18.4.07, 10:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1954
Bydliště: Bratislava
Příspěvek 
Kristensen píše:
elegant píše:
Takto, ja som trocha nad tým rozmýšlal. Najlepšie je, ak vezmete š130, dáte výmaz motora z TP a dáte tam motor z fava (výrobca nezakazuje túto výmenu, objem sedí aj parametre skoro) .

Ak bola pôvodna myšlienka dať do š120 ten motor, tak teraz na DI necháte zahlásaiť výmenu karosérie.

Je to troha zdĺhave, náročné, atď... Ale vyššia pravdepodobnosť úspešnosti.


Stejně ale pak musíš provést přestavbu protože použiješ jinej typ motoru, výrobce to nezakazuje ale papírově se to musí evidovat takže výmaz motoru nepomůže, to by musel výrobce doslovně uvést že je tato výměna možná bez jakýchkoliv papírů, což v podstatě není páč už jsou ty motory rozdílný jednak konstrukcí, hlučností, některé i výkonově a i když mají třeba stejnej výkon tak kroutící moment je trošku jinde a prostě to jsou dvě rozdílná označení tudíž by v TP musely být od výroby napsány dva motory s veškerýma údajema.

elegant píše:
Podľa toho, čo Škodovka vydala vyhlásenie:
citujem: 5) přestavbu vozidel Škoda typ 74x s motory typu 742.10, 742.12, 742.13, 742.135 a 742.136 s použitím moturu typu 781.135 nebo 781.136 nedoporučujeme (nejedná se o nesouhlas). Duvodem je mj. nezaručení spávné funkce mazání motoru a kontroly množství olejové náplně.
strana 5

Ja v tom nevidím problém dať do š120 motor z Fa.
Ale
citujem: 9) s přestavbou vozidel Škoda typ 74x s motory typu 742.10, 742.12, 742.13, 742.135 a 742.136 s použitím motoru nebo bloku motoru typu 781.135B nebo 781.136B nebo 781.135M nebo 781.135M nesouhlasíme.
strana 6

Takže si checkni aký to máš Fa motor. Inak nevidím tam nič o tom, že na akú nápravu to máš zavesiť :wink:
čerpané z vyhlásenia škodovky http://www.mdcr.cz/NR/rdonlyres/C5E79C1 ... 6SKODA.pdf
Dokonca tam neni ani zmienka o tom, že či si máš pri Fa motore zmeniť brzdovú sústavu :twisted:

Ja len hovorím o tom, že ak máš svoju š 120 velmi rád a chceš do nej motor z fava, že ako asi by to bolo istejšie dostať na to pečiatku.

Okrem toho na favo motor neuvádzaju nič z toho, že treba povymieňať (aj keď ohľadom bezpečnosti a funkčnosti by bolo lepšie; viď hore moju citaciu).

EDIT: ešte k tomu patri tento kúsok...
elegant píše:
Totiž výmena brzdového systému z š130 alebo Rapid, výmena spojky, výmeny riadenia za hrebeňové, použitie uhlovej kyvadlovej nápravy, 5q a použitie niektorých častí palivovej sústavy z š130 platí len vtedy, ak sa dáva motor 742.130, 742.135 alebo 742.136 do š105, š120, š125 alebo šGarde.
O tom, že to treba aj pri dávani motora z Fa do š105, š120, š125 neni ani zmienka :D


a ešte link:
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.p ... 42&start=0

_________________
R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P.
BMW e39 530i r.v. 2000
Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me!
viewtopic.php?t=18421


18.4.07, 10:31
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz