Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 23.11.24, 21:23



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 teplomer a svetla 
Autor Zpráva
Příspěvek teplomer a svetla
Stalo sa vam nekomu to: minulost:teplota na teplomeru je 80 stupnov pri vypnutych svetlach a 90-95 stupnov pri zapnutych svetlach.teraz: ked zapnem svetla lieta od min do max.a ked su svetla vypnute pekne ukazuje.čidlo aj teplomer som vymenil a nepomohlo.a este kde by mala byt ručička teplomera v novych hranatych pristrojovkach pri spravnej teplote.moja ukazuje asi 2mm pred suvislim bielym pasom.dik


21.4.06, 07:18
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek Re: teplomer a svetla
balki píše:
Stalo sa vam nekomu to: minulost:teplota na teplomeru je 80 stupnov pri vypnutych svetlach a 90-95 stupnov pri zapnutych svetlach.teraz: ked zapnem svetla lieta od min do max.a ked su svetla vypnute pekne ukazuje.čidlo aj teplomer som vymenil a nepomohlo.a este kde by mala byt ručička teplomera v novych hranatych pristrojovkach pri spravnej teplote.moja ukazuje asi 2mm pred suvislim bielym pasom.dik


To je celý nějaký divný - že ukazuje jinak při zapnutých a jinak při vypnutých světlech :shock:
Hledal bych problém v elektrice (ukostření přístrojů, kontrolky světel,...).
Ještě co je to za auto?
Je-li to stodváca (105 - 136), pak ručka teploměru by měla být svisle (na předělu černého a bílého pole) při zahřátém motoru (80°C)

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


21.4.06, 09:58
Profil ICQ

Příspěvky: 59
Bydliště: Jižní Morava,okres Hodonín
Příspěvek 
Nevim jak u novych hranatych budiku,ale u kulatych pomohlo,kdyz se teplomer ukostril samostatne.
Takze zkusit tu kostru a uvidis.

_________________
Škoda 130L (1986);Škoda 130GL (1987)


21.4.06, 15:19
Profil ICQ
Příspěvek Zahada
Jednoznacne zkontroluj a oprav ukostreni pristrojovky. Proud pres kontrolky vyvola napetovy ubytek a tim se rozhodi napetove urovne pro budiky. Kvalita kontaktu se meni vibracema a tak budik lita. Kdyz svetla zhasnes, nesviti kontrolky a proud nekolik miliamper pro budiky problem nedela... Nepoblikavaji ti taky kontrolky ???


21.4.06, 17:34
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12131
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: Zahada
Kevin píše:
Jednoznacne zkontroluj a oprav ukostreni pristrojovky. Proud pres kontrolky vyvola napetovy ubytek a tim se rozhodi napetove urovne pro budiky. Kvalita kontaktu se meni vibracema a tak budik lita. Kdyz svetla zhasnes, nesviti kontrolky a proud nekolik miliamper pro budiky problem nedela... Nepoblikavaji ti taky kontrolky ???
Taky to klidne muze byt blbym ukostrenim motoru, pomuze vzit takovej ten silnej kabel co vede k baterce (samozrejme ne ten, ktery tam mame, ale dalsi takovy) a propojit s nim blok s kastli, nekdy to delal i spoj pricky motoru do kastle. Blby uzemneni motoru muze taky zpusobit ze to nestartuje nebo litaji budiky i pri startovani.


21.4.06, 19:31
Profil ICQ YIM

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Toto je zcela jistě velmi špatné ukostření motoru. Vyčisti v benzínu to měděný lanko u motoru a místa kde má kontakt a bude naprosto OK

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


22.4.06, 08:45
Profil
Příspěvek 
Šemik píše:
Toto je zcela jistě velmi špatné ukostření motoru. Vyčisti v benzínu to měděný lanko u motoru a místa kde má kontakt a bude naprosto OK

Já jsem přesvědčený že má špatnou kostru přístrojovka,světla nemají nic z motorem společnýho.


22.4.06, 14:58
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
petrpetr píše:
Já jsem přesvědčený že má špatnou kostru přístrojovka,světla nemají nic z motorem společnýho.

No, přímo sice né, ale na motoru je alternátor, který napájí ta světla. Kostra alternátoru, stejně jako kostra toho čidla (=kostra motoru) je spojená s autem v jednom místě a tam mohou vznikat úbytky napětí, které to rozhodí.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


22.4.06, 17:34
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Nejlepší bude vyčistit kontakty všude a bude po problému :D

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


23.4.06, 07:29
Profil
Příspěvek Re: teplomer a svetla
balki píše:
Stalo sa vam nekomu to: minulost:teplota na teplomeru je 80 stupnov pri vypnutych svetlach a 90-95 stupnov pri zapnutych svetlach.teraz: ked zapnem svetla lieta od min do max.a ked su svetla vypnute pekne ukazuje.čidlo aj teplomer som vymenil a nepomohlo.a este kde by mala byt ručička teplomera v novych hranatych pristrojovkach pri spravnej teplote.moja ukazuje asi 2mm pred suvislim bielym pasom.dik


Jen pro info
Cim vic je vystup cidla teplomeru bliz k0(-),tim vic teplomer ukazuje=cime vetsi teplota motoru tim ma cidlo mensi odpor.Kdyz se drat od cidla primo ukostri,ukazuje teplomer maximum.Kdyz na nej pripojis + ,ukazuje minimum.Z teto informace se da vychazet pri zjistovani zavady.Bud neni kostra,nebo je tam nekde zkrat.Prolez kabelaz a kostry pro jistotu oprav v celem voze.Dela to hodne,kdyz je vse ukostrene tak jak ma.


_________________
Š Favorit 40KW BMM


24.4.06, 06:38
Příspěvek Re: teplomer a svetla
Dik za odpovede.nemoze byt zly nahodou regler.niekto sa zmienil ci neblikaju kontrolky.kontrolky blikaju pri volnobehu-je to vidiet,ale oni blikaju aj pri otackach-otackami sa blikanie zvysuje,preto nieje to vidiet


24.4.06, 09:55
Příspěvek Re: teplomer a svetla
[m


27.4.06, 09:07
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Na 99% je to uzemnění přístrojového štítu, dříve jsem si toho nevšiml, ale je pravda, že při rozsvícení potkávacích světel (nic jiného na to nemá vliv) se pohne ručka teploměru asi o 1 mm nahoru, způsobuje to proud žároviček, osvětlujících přístrojový štít, tento proud pak má za následek úbytek napětí mezi zemí auta a zemí toho štítu. No a tento úbytek pak způsobí posunutí ručičky.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


29.4.06, 13:46
Profil ICQ
Příspěvek teplomer a svetla
Neper u tebe 1 mimlimeter ale u mne 5 milimetrov


3.5.06, 07:11
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
No, tak jestli ti to dělá přesně to, jak popisuju (jen na potkávací světla), tak je problém v ukostření palubky, dej tam pořádnej drát.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


3.5.06, 17:25
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 67 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz