Autor |
Zpráva |
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Re: Jak nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 136ls
Pozi si discovery channel a zistis ze oturbenie motoru este aj s kombinaciou s kompresorom trva 10h, este ze im to islo az na druhy raz (to by ma uz uplne vystrelo keby stacilo len zmontovat a jazdit) ... ale skus si zavolat do fabriky za kolko ti vyrobia turbo na mieru...
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
1.1.11, 22:44 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: Jak nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 136ls
na co na míru ? fijat Uno bylo 1.3turbo
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
1.1.11, 22:46 |
|
|
John0x
Příspěvky: 180 Bydliště: Jilemnice
|
Re: Jak nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 136ls
Ondras83:pravda je taková, že mě už ani docela dobrej 2litr nebre tak něco okolo 100Kw ale fačko dobře nakoplý s váhou a 900-950kg a s dobrým výkonem slušne sype
Naposledy upravil John0x dne 2.1.11, 13:13, celkově upraveno 1
|
1.1.11, 23:38 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Re: Jak nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 136ls
no vono je taky něco jinýho 100kw v laguně nebo co to máš a 70kw ve favoritu staci tam vzit zatacku jinak nez mas a hned bude i tech 70kw hodne
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
2.1.11, 12:30 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: Jak nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 136ls
Jestli tu jeste nekdo napise "víkon", tak prisaham Sipu Svatemu ze dostane BAN!
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
2.1.11, 12:47 |
|
|
John0x
Příspěvky: 180 Bydliště: Jilemnice
|
Re: Jak nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 136ls
Tak už se situace konečně pohnula dále , sehnal jsem celý spodek motoru z felicie 1.3MPI, chci se zeptat když jsem nic nepřeházel žádný ložiska a ani šály..a motor má najeto okolo 50tis. km musím nechat kliku přebrousit a sahnat nová ložiska ? nebo s jistotou to dát do fav. bloku ? jinak vše jsem pořídil za 375kč na vrakovišti !!
|
10.1.11, 11:55 |
|
|
xXxTRA
Příspěvky: 189 Bydliště: Ostrava
|
Re: Jak nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 136ls
pokud se mi na garáži válí blok 135 43KW karbec, chci ho dát do felky, z důvodu nízkého nájezdu, abych zachoval výkon BMM, tudíž 50KW tak musím vyměnit na motorech (135 vs. 136) hlavu a vačku, že?
_________________ Felicia 1.?
|
10.1.11, 16:52 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Jak nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 136ls
Já myslím že se liší taky tvarem pístů. S tou hlavou si nejsem jistý.
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
10.1.11, 16:55 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Re: Jak nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 136ls
znizit hlavu aby si kompenzoval vybratie v piestoch, hlava ako taka je skoro rovnaka, ale za najvhodnejsiu sa povazuje Mpi po 98 a vacku samozrejme
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
10.1.11, 17:47 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Re: Jak nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 136ls
John0x píše: Tak už se situace konečně pohnula dále , sehnal jsem celý spodek motoru z felicie 1.3MPI, chci se zeptat když jsem nic nepřeházel žádný ložiska a ani šály..a motor má najeto okolo 50tis. km musím nechat kliku přebrousit a sahnat nová ložiska ? nebo s jistotou to dát do fav. bloku ? jinak vše jsem pořídil za 375kč na vrakovišti !! vem to z MPI bloku a dej do favo bloku, tak jak vyndas, nic nebrousit, nic nevymenovat, jen znovu uloz vlozky s timhle spodkem to bude mit seriovou kompresi 10:1 a to je uz dobry snizil bych hlavu o 0,6 (komprese 10,6:1) k tomu 260/260 vačku, trosku poladit ty kanaly a budes jezdit jako kral
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
10.1.11, 19:18 |
|
|
John0x
Příspěvky: 180 Bydliště: Jilemnice
|
Re: Jak nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 136ls
jojo a můžu dát ojnice a písty z MPi a vložky původní abych nemusel dělat přesahy ? jinak hlavu mam sníženou o 1.3mm a vačku konečně 270/270 jak jsem zmiňoval dolícoval sem kanály a předělal na průměr 30mm
|
10.1.11, 20:16 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: Jak nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 136ls
1.3 je moc
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
10.1.11, 20:21 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Re: Jak nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 136ls
na tu 135 by sa to ale dalo. Na tu Mpi by to uz detonovalo
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
10.1.11, 20:39 |
|
|
John0x
Příspěvky: 180 Bydliště: Jilemnice
|
Re: Jak nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 136ls
pravě blok je 135 takže by to mělo být dobrý s tím snížením doufam protože na tý hlavě mam tak cca 20h práce broušení leštění atd..
|
10.1.11, 20:44 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Jak nejlepe upravit motor z fačka 135LS popř. 136ls
KP pri použití piestov MPi a hlavy stiahnutej 1,3mm je veľmi veľký... ak máš hlavu stiahnutú 1,3mm tak už 135 piesty sú tak na hrane max KP
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
10.1.11, 20:52 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|