Autor |
Zpráva |
balki
|
teplomer a svetla
Stalo sa vam nekomu to: minulost:teplota na teplomeru je 80 stupnov pri vypnutych svetlach a 90-95 stupnov pri zapnutych svetlach.teraz: ked zapnem svetla lieta od min do max.a ked su svetla vypnute pekne ukazuje.čidlo aj teplomer som vymenil a nepomohlo.a este kde by mala byt ručička teplomera v novych hranatych pristrojovkach pri spravnej teplote.moja ukazuje asi 2mm pred suvislim bielym pasom.dik
|
21.4.06, 07:18 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Re: teplomer a svetla
balki píše: Stalo sa vam nekomu to: minulost:teplota na teplomeru je 80 stupnov pri vypnutych svetlach a 90-95 stupnov pri zapnutych svetlach.teraz: ked zapnem svetla lieta od min do max.a ked su svetla vypnute pekne ukazuje.čidlo aj teplomer som vymenil a nepomohlo.a este kde by mala byt ručička teplomera v novych hranatych pristrojovkach pri spravnej teplote.moja ukazuje asi 2mm pred suvislim bielym pasom.dik
To je celý nějaký divný - že ukazuje jinak při zapnutých a jinak při vypnutých světlech
Hledal bych problém v elektrice (ukostření přístrojů, kontrolky světel,...).
Ještě co je to za auto?
Je-li to stodváca (105 - 136), pak ručka teploměru by měla být svisle (na předělu černého a bílého pole) při zahřátém motoru (80°C)
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
21.4.06, 09:58 |
|
|
colaczech
Příspěvky: 59 Bydliště: Jižní Morava,okres Hodonín
|
Nevim jak u novych hranatych budiku,ale u kulatych pomohlo,kdyz se teplomer ukostril samostatne.
Takze zkusit tu kostru a uvidis.
_________________ Škoda 130L (1986);Škoda 130GL (1987)
|
21.4.06, 15:19 |
|
|
Kevin
|
Zahada
Jednoznacne zkontroluj a oprav ukostreni pristrojovky. Proud pres kontrolky vyvola napetovy ubytek a tim se rozhodi napetove urovne pro budiky. Kvalita kontaktu se meni vibracema a tak budik lita. Kdyz svetla zhasnes, nesviti kontrolky a proud nekolik miliamper pro budiky problem nedela... Nepoblikavaji ti taky kontrolky ???
|
21.4.06, 17:34 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12131 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: Zahada
Kevin píše: Jednoznacne zkontroluj a oprav ukostreni pristrojovky. Proud pres kontrolky vyvola napetovy ubytek a tim se rozhodi napetove urovne pro budiky. Kvalita kontaktu se meni vibracema a tak budik lita. Kdyz svetla zhasnes, nesviti kontrolky a proud nekolik miliamper pro budiky problem nedela... Nepoblikavaji ti taky kontrolky ??? Taky to klidne muze byt blbym ukostrenim motoru, pomuze vzit takovej ten silnej kabel co vede k baterce (samozrejme ne ten, ktery tam mame, ale dalsi takovy) a propojit s nim blok s kastli, nekdy to delal i spoj pricky motoru do kastle. Blby uzemneni motoru muze taky zpusobit ze to nestartuje nebo litaji budiky i pri startovani.
|
21.4.06, 19:31 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Toto je zcela jistě velmi špatné ukostření motoru. Vyčisti v benzínu to měděný lanko u motoru a místa kde má kontakt a bude naprosto OK
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
22.4.06, 08:45 |
|
|
petrpetr
|
Šemik píše: Toto je zcela jistě velmi špatné ukostření motoru. Vyčisti v benzínu to měděný lanko u motoru a místa kde má kontakt a bude naprosto OK
Já jsem přesvědčený že má špatnou kostru přístrojovka,světla nemají nic z motorem společnýho.
|
22.4.06, 14:58 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
petrpetr píše: Já jsem přesvědčený že má špatnou kostru přístrojovka,světla nemají nic z motorem společnýho.
No, přímo sice né, ale na motoru je alternátor, který napájí ta světla. Kostra alternátoru, stejně jako kostra toho čidla (=kostra motoru) je spojená s autem v jednom místě a tam mohou vznikat úbytky napětí, které to rozhodí.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
22.4.06, 17:34 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Nejlepší bude vyčistit kontakty všude a bude po problému
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
23.4.06, 07:29 |
|
|
rakyroky
|
Re: teplomer a svetla
balki píše: Stalo sa vam nekomu to: minulost:teplota na teplomeru je 80 stupnov pri vypnutych svetlach a 90-95 stupnov pri zapnutych svetlach.teraz: ked zapnem svetla lieta od min do max.a ked su svetla vypnute pekne ukazuje.čidlo aj teplomer som vymenil a nepomohlo.a este kde by mala byt ručička teplomera v novych hranatych pristrojovkach pri spravnej teplote.moja ukazuje asi 2mm pred suvislim bielym pasom.dik
Jen pro info
Cim vic je vystup cidla teplomeru bliz k0(-),tim vic teplomer ukazuje=cime vetsi teplota motoru tim ma cidlo mensi odpor.Kdyz se drat od cidla primo ukostri,ukazuje teplomer maximum.Kdyz na nej pripojis + ,ukazuje minimum.Z teto informace se da vychazet pri zjistovani zavady.Bud neni kostra,nebo je tam nekde zkrat.Prolez kabelaz a kostry pro jistotu oprav v celem voze.Dela to hodne,kdyz je vse ukostrene tak jak ma.
_________________
Š Favorit 40KW BMM
|
24.4.06, 06:38 |
|
|
balki
|
Re: teplomer a svetla
Dik za odpovede.nemoze byt zly nahodou regler.niekto sa zmienil ci neblikaju kontrolky.kontrolky blikaju pri volnobehu-je to vidiet,ale oni blikaju aj pri otackach-otackami sa blikanie zvysuje,preto nieje to vidiet
|
24.4.06, 09:55 |
|
|
Návštěvník
|
Re: teplomer a svetla
[m
|
27.4.06, 09:07 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Na 99% je to uzemnění přístrojového štítu, dříve jsem si toho nevšiml, ale je pravda, že při rozsvícení potkávacích světel (nic jiného na to nemá vliv) se pohne ručka teploměru asi o 1 mm nahoru, způsobuje to proud žároviček, osvětlujících přístrojový štít, tento proud pak má za následek úbytek napětí mezi zemí auta a zemí toho štítu. No a tento úbytek pak způsobí posunutí ručičky.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
29.4.06, 13:46 |
|
|
Návštěvník
|
teplomer a svetla
Neper u tebe 1 mimlimeter ale u mne 5 milimetrov
|
3.5.06, 07:11 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
No, tak jestli ti to dělá přesně to, jak popisuju (jen na potkávací světla), tak je problém v ukostření palubky, dej tam pořádnej drát.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
3.5.06, 17:25 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|