Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 23:03



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
 Regulace tlaku paliva u karburátoru. 
Autor Zpráva
Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 362
Bydliště: Praha 4
Příspěvek Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
patrik-hp: Asi to nejprve skusím,když to nebude ono,tak někde seženu ten karbec z toho rencka,snad to s tím scháněním nebude tak hrozné,na nějakém foru jsem četl že za 1500,- se dá v poho sehnat,tak nevim :roll:

_________________
Škoda Favorit, teď už 135- šneček


11.1.11, 14:23
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
Ani som to necital cele, sa priznam, ale Roman Heller mal seriovu Ac pumpu na fave co slo 210 podla GPS a vobec mu to neprekazalo ;)

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


11.1.11, 15:13
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
Ale co je mi známo tak Roman měl atmosféru ne?

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


11.1.11, 15:16
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
A já myslel, že ten Roman měl nějaké elektrické čerpadlo. :shock:

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


11.1.11, 15:40
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
Ano, Roman mal atmosferu. Ako vravim, vzhladom na zakladatela threadu som usudil ze to ani nebudem cele citat :D I´m sory
Je to v prdeli, clovek tu tyzden nie je vsetko je cervene a nie je sanca to vsetko podrobne studovat, tak napisem co viem a si to potom vyfiltrujete, odignorujete popripade :D

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


11.1.11, 16:31
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
No tak Roman je taky trochu jiná káva, ten ví, že než zavírat karbec do papiňáku není zrovna nejlepší cesta k závoďáku...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


11.1.11, 16:38
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
deekay píše:
Ani som to necital cele, sa priznam, ale Roman Heller mal seriovu Ac pumpu na fave co slo 210 podla GPS a vobec mu to neprekazalo ;)

ten měl dva dvojitý Solexy ne ? :mrgreen:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


11.1.11, 17:45
Profil ICQ
Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 362
Bydliště: Praha 4
Příspěvek Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
CROWACK:Ono každej automaticky tvrdí že je to naprd a přitom to nikdo nikdy nezkoušel,ani nikdy neviděl,že.
Skusit se to může a když to nebudo ono tak se hold šáhne po karbu z rencka,no 8)

_________________
Škoda Favorit, teď už 135- šneček


11.1.11, 20:13
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
Ale bude to fungovat,né že né..Je to jednoduchý a funkční,pokud tedy je vše utěsněno,lanko plynu,hadice,kabely...Ale palivo musíš regulovat,protože AC pumpa s 15kpa sotva přemůže tlak turbodmychadla :wink: ...I na Renckovi je křížovej regulátor kterej má přívod od palivový pumpy s přetlakem 250kpa a dodávky 80l/h... Přívod od přetlaku turba tlačící na membránu,odvod do plovákový komory a vratku do nádrže...Při přetlaku ventil zavírá otvor do nádrže,při omezení tlaku ventil otevře a přepouští i palivo zpět do nádrže,protože jde stále do karburátoru,jen s tlakem cca AC pumpy,nic jinýho na tom není....Ale musí to tam být...Tlak paliva by byl totiž abnormální,přitom požadavek jen minimální...Jehla by to neudržela.Plovák by se rozkmital a palivo by přetejkalo při každym delším ubrání plynu,volnoběhu,atd...Stálý obtok dízou by zas nazaručil dostatečný tlak při akceleraci.Je tam prostě potřeba...

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=v1fMnGwZ ... re=related !!! ;)
http://www.youtube.com/watch?v=NAbsLE88 ... re=related ...


11.1.11, 23:20
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
a aky karbec by sa hodil na jednouche oturbenie?
R5gT alebo uno 1,4fire... co dalej?

mam totiz nejake male turbo na policke, motor, hadice, chladic by sa tiez nasiel... 8)

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


11.1.11, 23:46
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
:D Já mám turbo už rok se vším v rohu,jen na hlavu nějak není čas :) Dělám jinou na atmosféru...Jinak já asi nafoukám Lekr (Sol.32dis T. je k nesehnání)s mechanicky otevíránou druhou komorou a jinak všecko přebytečný dopryč,prostě holej,krom vnitřku samozřejmě,obohacovač tam zůstane bude tlačit pořád no,což nevadí a snad se i z akceleračkou ještě poladí,membrána totiž zasahuje do atmosféry a což není na místě aby se tak dělo .No a regulátor musim vyrobit,koupit nebo udělat z dvou palivovejch lišt z atmosféry...karbík z Fiata nebo R5T 32DIS je to vlastně atmosférovej R5 jen s jinym a to pryžovym těsnením místo papíru a více vývodama na přetlak z T. pro obohacovač a membránu akcelerace.Hořejšek je z hořčíku,pak je v některý části rozšířen oproti atmos.pro lepší efekt T...Ale v podstatě atmosféra...Mimochodem tlaková komora řeší všecky tyhle úskalí laděnýho karbíku na turbo a tak tam můžeš dát prakticky cokoliv a pojede to,aníž bys s karbem kromě natryskování něco dělal.Samozřejmě podtlak tam nebude ale to už jsou nicotnosti...Tak že Kwiko,turbo tam klidně šoupni a laboruj... :D Na Virtu už někdo udělal V8 ze dvou bloků tak proč ty bys nedal do výfuku šneka. :lol:

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=v1fMnGwZ ... re=related !!! ;)
http://www.youtube.com/watch?v=NAbsLE88 ... re=related ...


12.1.11, 00:16
Profil
Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 362
Bydliště: Praha 4
Příspěvek Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
patrik-hp: Takže v turbo bedně problém nevidíš,no aspoň někdo :)
Regulátor paliva a el. pumpa je potřeba,konečně jsem se to dozvěděl :D

Tak ještě pár otázek,vim jsem otravnej :mrgreen:

1,Co na to posilovač brzd?
2,Je něco na ůpravě hlavy,krom zmenšení komprese? Nebo se může upravit jak u atmosféry?
3,Ten jehlovej ventil může zustat, když tam bude regulátor paliva?

O turbení škodovek jsem toho přečetl hodně,ale o tomhle se nikde nezmiňovali,tak když budete vědět...
dík za odpověď

_________________
Škoda Favorit, teď už 135- šneček


12.1.11, 14:34
Profil Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
1,Co na to posilovač brzd?
maji vývěvu- vytváří podtlak
2,Je něco na ůpravě hlavy,krom zmenšení komprese? Nebo se může upravit jak u atmosféry?
ne komprese se ladí podle zbytku
3,Ten jehlovej ventil může zustat, když tam bude regulátor paliva?
u atmosféry regulátor tlaku nejni potřeba, u turba už jo

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


12.1.11, 17:40
Profil ICQ

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
Podtlak nebude v komoře navrchu karburátoru,nebude ani takový během jízdy jako u atmosféry,protože tam bude přetlak že.Samozřejmě při ubrání vznikne pod klapkou,tak že posilovač řeš max.ještě jedním zpětným ventilem a třeba mezi ventily nádobkou na podtlak,je lépe mít zásobu,když bude posilovač nějakej nezdravej,jinak nic s tim nemusíš.Při ubrání automaticky vznikne podtlak jako u atmosféry...Vývěva tedy nemusí být..
Jehlovej ventil zůstat?? :shock: A jako čím bys reguloval tok do karbíku???Doufám že víš co to je a kde se to nachází... :)Tedy neřeš. U atmosféry není regulátor tlaku paliva třeba,protože není požadavek na zvýšený tlak od palivového čerpadla při přechodu na částečné a plné zatížení...(Musíš přemoci tlak vzduchu proto ten regul).Jinak atmosféra a vstřikování je též regulováno,ale to už jsme od karburátoru jinde....

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=v1fMnGwZ ... re=related !!! ;)
http://www.youtube.com/watch?v=NAbsLE88 ... re=related ...


12.1.11, 23:32
Profil
Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 362
Bydliště: Praha 4
Příspěvek Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
patrik-hp:No já jsem právě myslel že ten tlak by do karbecu reguloval tim regulátorem tlaku paliva...

Takže posilovač řešit nemusím, podtlak tam vznikne když dám nohu s plynu. Ten 2 zpětnej ventil dám kam? A jak funguje ta nádobka na zásobu podtlaku?

Dík za vysvětlení,jsem otravnej vim :D

_________________
Škoda Favorit, teď už 135- šneček


13.1.11, 11:21
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 57 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz