Regulace tlaku paliva u karburátoru.
Autor |
Zpráva |
czechino
Tydýt
Příspěvky: 362 Bydliště: Praha 4
|
Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
patrik-hp: Asi to nejprve skusím,když to nebude ono,tak někde seženu ten karbec z toho rencka,snad to s tím scháněním nebude tak hrozné,na nějakém foru jsem četl že za 1500,- se dá v poho sehnat,tak nevim
_________________ Škoda Favorit, teď už 135- šneček
|
11.1.11, 14:23 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
Ani som to necital cele, sa priznam, ale Roman Heller mal seriovu Ac pumpu na fave co slo 210 podla GPS a vobec mu to neprekazalo
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
11.1.11, 15:13 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
Ale co je mi známo tak Roman měl atmosféru ne?
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
11.1.11, 15:16 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
A já myslel, že ten Roman měl nějaké elektrické čerpadlo.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
11.1.11, 15:40 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
Ano, Roman mal atmosferu. Ako vravim, vzhladom na zakladatela threadu som usudil ze to ani nebudem cele citat I´m sory Je to v prdeli, clovek tu tyzden nie je vsetko je cervene a nie je sanca to vsetko podrobne studovat, tak napisem co viem a si to potom vyfiltrujete, odignorujete popripade
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
11.1.11, 16:31 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
No tak Roman je taky trochu jiná káva, ten ví, že než zavírat karbec do papiňáku není zrovna nejlepší cesta k závoďáku...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
11.1.11, 16:38 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
deekay píše: Ani som to necital cele, sa priznam, ale Roman Heller mal seriovu Ac pumpu na fave co slo 210 podla GPS a vobec mu to neprekazalo ten měl dva dvojitý Solexy ne ?
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
11.1.11, 17:45 |
|
|
czechino
Tydýt
Příspěvky: 362 Bydliště: Praha 4
|
Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
CROWACK:Ono každej automaticky tvrdí že je to naprd a přitom to nikdo nikdy nezkoušel,ani nikdy neviděl,že. Skusit se to může a když to nebudo ono tak se hold šáhne po karbu z rencka,no
_________________ Škoda Favorit, teď už 135- šneček
|
11.1.11, 20:13 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
Ale bude to fungovat,né že né..Je to jednoduchý a funkční,pokud tedy je vše utěsněno,lanko plynu,hadice,kabely...Ale palivo musíš regulovat,protože AC pumpa s 15kpa sotva přemůže tlak turbodmychadla ...I na Renckovi je křížovej regulátor kterej má přívod od palivový pumpy s přetlakem 250kpa a dodávky 80l/h... Přívod od přetlaku turba tlačící na membránu,odvod do plovákový komory a vratku do nádrže...Při přetlaku ventil zavírá otvor do nádrže,při omezení tlaku ventil otevře a přepouští i palivo zpět do nádrže,protože jde stále do karburátoru,jen s tlakem cca AC pumpy,nic jinýho na tom není....Ale musí to tam být...Tlak paliva by byl totiž abnormální,přitom požadavek jen minimální...Jehla by to neudržela.Plovák by se rozkmital a palivo by přetejkalo při každym delším ubrání plynu,volnoběhu,atd...Stálý obtok dízou by zas nazaručil dostatečný tlak při akceleraci.Je tam prostě potřeba...
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=v1fMnGwZ ... re=related !!! http://www.youtube.com/watch?v=NAbsLE88 ... re=related ...
|
11.1.11, 23:20 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
a aky karbec by sa hodil na jednouche oturbenie? R5gT alebo uno 1,4fire... co dalej? mam totiz nejake male turbo na policke, motor, hadice, chladic by sa tiez nasiel...
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
11.1.11, 23:46 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
Já mám turbo už rok se vším v rohu,jen na hlavu nějak není čas Dělám jinou na atmosféru...Jinak já asi nafoukám Lekr (Sol.32dis T. je k nesehnání)s mechanicky otevíránou druhou komorou a jinak všecko přebytečný dopryč,prostě holej,krom vnitřku samozřejmě,obohacovač tam zůstane bude tlačit pořád no,což nevadí a snad se i z akceleračkou ještě poladí,membrána totiž zasahuje do atmosféry a což není na místě aby se tak dělo .No a regulátor musim vyrobit,koupit nebo udělat z dvou palivovejch lišt z atmosféry...karbík z Fiata nebo R5T 32DIS je to vlastně atmosférovej R5 jen s jinym a to pryžovym těsnením místo papíru a více vývodama na přetlak z T. pro obohacovač a membránu akcelerace.Hořejšek je z hořčíku,pak je v některý části rozšířen oproti atmos.pro lepší efekt T...Ale v podstatě atmosféra...Mimochodem tlaková komora řeší všecky tyhle úskalí laděnýho karbíku na turbo a tak tam můžeš dát prakticky cokoliv a pojede to,aníž bys s karbem kromě natryskování něco dělal.Samozřejmě podtlak tam nebude ale to už jsou nicotnosti...Tak že Kwiko,turbo tam klidně šoupni a laboruj... Na Virtu už někdo udělal V8 ze dvou bloků tak proč ty bys nedal do výfuku šneka.
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=v1fMnGwZ ... re=related !!! http://www.youtube.com/watch?v=NAbsLE88 ... re=related ...
|
12.1.11, 00:16 |
|
|
czechino
Tydýt
Příspěvky: 362 Bydliště: Praha 4
|
Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
patrik-hp: Takže v turbo bedně problém nevidíš,no aspoň někdo Regulátor paliva a el. pumpa je potřeba,konečně jsem se to dozvěděl Tak ještě pár otázek,vim jsem otravnej 1,Co na to posilovač brzd? 2,Je něco na ůpravě hlavy,krom zmenšení komprese? Nebo se může upravit jak u atmosféry? 3,Ten jehlovej ventil může zustat, když tam bude regulátor paliva? O turbení škodovek jsem toho přečetl hodně,ale o tomhle se nikde nezmiňovali,tak když budete vědět... dík za odpověď
_________________ Škoda Favorit, teď už 135- šneček
|
12.1.11, 14:34 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
1,Co na to posilovač brzd? maji vývěvu- vytváří podtlak 2,Je něco na ůpravě hlavy,krom zmenšení komprese? Nebo se může upravit jak u atmosféry? ne komprese se ladí podle zbytku 3,Ten jehlovej ventil může zustat, když tam bude regulátor paliva? u atmosféry regulátor tlaku nejni potřeba, u turba už jo
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
12.1.11, 17:40 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
Podtlak nebude v komoře navrchu karburátoru,nebude ani takový během jízdy jako u atmosféry,protože tam bude přetlak že.Samozřejmě při ubrání vznikne pod klapkou,tak že posilovač řeš max.ještě jedním zpětným ventilem a třeba mezi ventily nádobkou na podtlak,je lépe mít zásobu,když bude posilovač nějakej nezdravej,jinak nic s tim nemusíš.Při ubrání automaticky vznikne podtlak jako u atmosféry...Vývěva tedy nemusí být.. Jehlovej ventil zůstat?? A jako čím bys reguloval tok do karbíku???Doufám že víš co to je a kde se to nachází... Tedy neřeš. U atmosféry není regulátor tlaku paliva třeba,protože není požadavek na zvýšený tlak od palivového čerpadla při přechodu na částečné a plné zatížení...(Musíš přemoci tlak vzduchu proto ten regul).Jinak atmosféra a vstřikování je též regulováno,ale to už jsme od karburátoru jinde....
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=v1fMnGwZ ... re=related !!! http://www.youtube.com/watch?v=NAbsLE88 ... re=related ...
|
12.1.11, 23:32 |
|
|
czechino
Tydýt
Příspěvky: 362 Bydliště: Praha 4
|
Re: Regulace tlaku paliva u karburátoru.
patrik-hp:No já jsem právě myslel že ten tlak by do karbecu reguloval tim regulátorem tlaku paliva... Takže posilovač řešit nemusím, podtlak tam vznikne když dám nohu s plynu. Ten 2 zpětnej ventil dám kam? A jak funguje ta nádobka na zásobu podtlaku? Dík za vysvětlení,jsem otravnej vim
_________________ Škoda Favorit, teď už 135- šneček
|
13.1.11, 11:21 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 61 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|