Autor |
Zpráva |
cmelak008
Příspěvky: 10
|
Re: Přechlastná Felicie
Ano, promeril, cidlo teploty vody konci na pinu 42.
|
11.1.11, 12:39 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
superflo
Příspěvky: 555 Bydliště: Košice, Bratislava
|
Re: Přechlastná Felicie
teraz nad tym tak rozmyslam. skus to napojit na ohm-meter a ponor cidlo do teplej vody, ak sa bude menit odpor cidla malo by to byt dobre. viem ze pri MPičku je odpor cca od 1500-2000ohm pri teplote cca 30st.C, a pri teplote cca 80st.C ma byt odpor 275-300ohm. no pri BMM to budu asi ine hodnoty. ale pokial sa ti odpor bude menit v zavislosti na teplote tak by malo byt cidlo OK...
_________________ Škoda Fabia Ambiente, 1,4TDi - 51kW, r.v. 2006, 235 000km - fičíííí Škoda Felícia LXi, 1,6MPi - 55kW, r.v. 1996, 184 000km - predaná
|
11.1.11, 13:27 |
|
|
xXxTRA
Příspěvky: 189 Bydliště: Ostrava
|
Re: Přechlastná Felicie
i tak se odpor muze menit v zavislosti na teplote, ale presto cidlo muze byt spatne... to ale rekne vag
_________________ Felicia 1.?
|
11.1.11, 13:59 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Přechlastná Felicie
Já psal, že NE čídlo teploty vzduchu, ale čidlo teploty kapaliny. O čidle teploty nasávaného vzduchu začal čmelák, ne já. Což je špatně, to moc vliv na chod motoru nemá, i když v menší míře asi ano. Nejdůležitější je právě to čidlo kapaliny na sání, podle toho ŘJ určuje bohatost. Ale já psal, že je více druhů těch čidel, měl jsem však na mysli to čidlo na sání. Jednou jsem ho kupoval taky, asi před rokem a v obchodě mi nabízeli asi tři druhy. Jaký je v tom ale rozdíl nevím.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
11.1.11, 15:22 |
|
|
xXxTRA
Příspěvky: 189 Bydliště: Ostrava
|
Re: Přechlastná Felicie
prave ze cidlo teploty kapaliny je ze zadu na sani a pisu prave o nem, vag ukaze teplotu kterou anmeri toto cidlo, jenomze pri venkovni teplote okolo 3°C muze byt uplne mrtve, pri jine fungovat jinak a to treba pri 60-ti stupnich davat udaj o 90-ti.... tady opravdu napovi vag, nicmene toto cidlo bude onen problem
_________________ Felicia 1.?
|
11.1.11, 17:13 |
|
|
slavihen
Příspěvky: 21
|
Re: Přechlastná Felicie
Zatím díky za odpovědi, zkusím překontrolovat kabely a vyměnit čidlo teploty kapaliny v sání. (Tady je zezadu.) Ale potřebuju poradit kam ty kabely od čidla vedou? Je mi jasný, že na řídící jednotku ale , jak poznám který dva to jsou? Abych je mohl proměřit bez rozmotávání svazku.
|
11.1.11, 19:27 |
|
|
xXxTRA
Příspěvky: 189 Bydliště: Ostrava
|
Re: Přechlastná Felicie
jednoduse to zkus ohmicky promerit, to znamena chytnes jeden kontakt na cidlu jednim kolikem multimetru a druhym budes zkouset kontakty na RJ... jestli se ti u jednoho z kontaktu nikde nic na konektoru rj nepromitne, tak to budes muset rozmotat a najit chybu
_________________ Felicia 1.?
|
11.1.11, 19:49 |
|
|
slavihen
Příspěvky: 21
|
Re: Přechlastná Felicie
Dobrý nápad. Dík.
|
11.1.11, 20:25 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Re: Přechlastná Felicie
připojit na diagnostiku a sledovat dvě hodnoty, teplotu motoru zda stoupá a v bloku hodnot v sekci 000 sledovat hodntou 5 která se musí pohybovat nějako mezi 106 až 160 pokud je pořád na cca 128 tak je v háji lambda která takhle jak popisuješ ulejvala už hezkou řadu aut a lidi pořád jezdili jezdili až místo oleje byla sračka oleje brutálně naředěnýho benzínem a došlo k zadření motoru. U BMM jsem viděl špatný čidlo teploty pro jednotku asi jen dvakrát, lambda je každou chvilku.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
11.1.11, 21:27 |
|
|
slavihen
Příspěvky: 21
|
Re: Přechlastná Felicie
tak ta diagnostika asi moc nepomůže.... teplota motoru nebude vůbec stoupat, protože jak jsem psal na úplném začátku, motor nelze vůbec nastartovat, tudíž se nebude zahřívat. A myslím, že asi ani tu hodnutu 5 v sekci 000 nebudu moct sledovat jak se vyvýjí u nenastartovaného motoru.
|
12.1.11, 11:26 |
|
|
cmelak008
Příspěvky: 10
|
Re: Přechlastná Felicie
diagnostika pomuze, musis odpojit vstrik, vyfouknout benzin a pak to nahodis. Stahni vzduchovej filtr (3 srouby), jemne ho odklop a je to ten konektor co jde sikmo od tebe dopredu doleva. Ten stahni, protoc to a pak ho nandej a nahodis to.
|
12.1.11, 12:24 |
|
|
slavihen
Příspěvky: 21
|
Re: Přechlastná Felicie
Vyndal jsem svíčky, odpojil přívod paliva, (nebo vyndal relé palivového čerpadla). několikrát jsem to protáčel abych vyfoukl veškeré palivo , potom jsem počkal skoro hodinu aby se zbytky benzínu vypařili otvory pro svíčky. A po té zkoušel nahodit. A jak jsem psal na začátku motor si trošku pokuckne ale okamžitě se uchlastá benzínem a pak už nic. Zkusím to s tím odpojením vstřikovadla jak píšeš, ale podle mě tento postup jak jsme pospal by měl být ve výsledku stejný.
|
12.1.11, 13:49 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Re: Přechlastná Felicie
a jak jsi laboroval s předstihem? tam se nastavuje nula na řemenici a palec proti důlku na obalu, a co kabely? 1342 máš to dobře zapojený? protože stačí přehodit kable a už to bude semtam jen poblafávat a svíce se hnedka ulejou
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
12.1.11, 22:59 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Přechlastná Felicie
Taky pravda, máš dobře zapojené kabely na rozdělovači? Nejsou přeházené? Když se to po krátké době přechlastá, to spíše vypadá na zapalování. Buď nedává jiskru vůbec, ale když to blafne, tak spíše dává ale slabou. Zkusil bych vyměnit ten zapalovací modul.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
13.1.11, 10:55 |
|
|
slavihen
Příspěvky: 21
|
Re: Přechlastná Felicie
Tak to vypadá, že závada odstraněna. Bylo opravdu jebnuté čidlo teploty umístěné vzadu na sání. Nové čidlo jsem ze zvědavosti zkoušel proměřit tak při nastavení multimetru na měřitelné maximální rozpětí 200k to ukazovalo nějakých 2,9 u toho starého čidla jsem naměřil velký kulový. Takže došlo k jeho průrazu. Čido jsem vyměnil, proměřil ještě kabely k čidlu ty jsou OK, pak jsem vyndal svíčky, odpojil vstřikovač, protočil motor abych ho vyplách čistým vzduchem. Vše napojil zpět a nastartoval. Pak jsem felicii projel, jela dobřa. Zkusil chcípnout a znova nastartovat. Chytla bez problémů. Nechal ji stát a šel si vypýt kávu aby vystydla a mohl ji zkusit natočit studenou. Chytla na poprvé. Takže závěrem: jebnuté čidlo teploty umístěné vzadu na sání. Takže v bloku měřených hodnot tedy zřejmně byla náhradní teplota motoru mínus -49.5 stupňů celsia, proto si řídící jednotka myslela že se nacházím na severním pólu a valila moc paliva. Všem mockrát děkuji a přeji mnoho šťastných kilometrů.
|
13.1.11, 16:57 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 62 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|