Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 21:51



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 Přechlastná Felicie 
Autor Zpráva

Příspěvky: 10
Příspěvek Re: Přechlastná Felicie
Ano, promeril, cidlo teploty vody konci na pinu 42.


11.1.11, 12:39
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 555
Bydliště: Košice, Bratislava
Příspěvek Re: Přechlastná Felicie
teraz nad tym tak rozmyslam. skus to napojit na ohm-meter a ponor cidlo do teplej vody, ak sa bude menit odpor cidla malo by to byt dobre. viem ze pri MPičku je odpor cca od 1500-2000ohm pri teplote cca 30st.C,
a pri teplote cca 80st.C ma byt odpor 275-300ohm. no pri BMM to budu asi ine hodnoty.
ale pokial sa ti odpor bude menit v zavislosti na teplote tak by malo byt cidlo OK... :)

_________________
Škoda Fabia Ambiente, 1,4TDi - 51kW, r.v. 2006, 235 000km - fičíííí
Škoda Felícia LXi, 1,6MPi - 55kW, r.v. 1996, 184 000km - predaná


11.1.11, 13:27
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 189
Bydliště: Ostrava
Příspěvek Re: Přechlastná Felicie
i tak se odpor muze menit v zavislosti na teplote, ale presto cidlo muze byt spatne... to ale rekne vag

_________________
Felicia 1.? :)


11.1.11, 13:59
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Přechlastná Felicie
Já psal, že NE čídlo teploty vzduchu, ale čidlo teploty kapaliny. O čidle teploty nasávaného vzduchu začal čmelák, ne já. Což je špatně, to moc vliv na chod motoru nemá, i když v menší míře asi ano. Nejdůležitější je právě to čidlo kapaliny na sání, podle toho ŘJ určuje bohatost. Ale já psal, že je více druhů těch čidel, měl jsem však na mysli to čidlo na sání. Jednou jsem ho kupoval taky, asi před rokem a v obchodě mi nabízeli asi tři druhy. Jaký je v tom ale rozdíl nevím.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


11.1.11, 15:22
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 189
Bydliště: Ostrava
Příspěvek Re: Přechlastná Felicie
prave ze cidlo teploty kapaliny je ze zadu na sani a pisu prave o nem, vag ukaze teplotu kterou anmeri toto cidlo, jenomze pri venkovni teplote okolo 3°C muze byt uplne mrtve, pri jine fungovat jinak a to treba pri 60-ti stupnich davat udaj o 90-ti.... tady opravdu napovi vag, nicmene toto cidlo bude onen problem

_________________
Felicia 1.? :)


11.1.11, 17:13
Profil

Příspěvky: 21
Příspěvek Re: Přechlastná Felicie
Zatím díky za odpovědi, zkusím překontrolovat kabely a vyměnit čidlo teploty kapaliny v sání. (Tady je zezadu.)
Ale potřebuju poradit kam ty kabely od čidla vedou? Je mi jasný, že na řídící jednotku ale , jak poznám který dva to jsou? Abych je mohl proměřit bez rozmotávání svazku.


11.1.11, 19:27
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 189
Bydliště: Ostrava
Příspěvek Re: Přechlastná Felicie
jednoduse to zkus ohmicky promerit, to znamena chytnes jeden kontakt na cidlu jednim kolikem multimetru a druhym budes zkouset kontakty na RJ... jestli se ti u jednoho z kontaktu nikde nic na konektoru rj nepromitne, tak to budes muset rozmotat a najit chybu

_________________
Felicia 1.? :)


11.1.11, 19:49
Profil

Příspěvky: 21
Příspěvek Re: Přechlastná Felicie
Dobrý nápad. Dík. :idea:


11.1.11, 20:25
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek Re: Přechlastná Felicie
připojit na diagnostiku a sledovat dvě hodnoty, teplotu motoru zda stoupá a v bloku hodnot v sekci 000 sledovat hodntou 5 která se musí pohybovat nějako mezi 106 až 160 pokud je pořád na cca 128 tak je v háji lambda která takhle jak popisuješ ulejvala už hezkou řadu aut a lidi pořád jezdili jezdili až místo oleje byla sračka oleje brutálně naředěnýho benzínem a došlo k zadření motoru. U BMM jsem viděl špatný čidlo teploty pro jednotku asi jen dvakrát, lambda je každou chvilku.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


11.1.11, 21:27
Profil

Příspěvky: 21
Příspěvek Re: Přechlastná Felicie
tak ta diagnostika asi moc nepomůže.... :mrgreen:
teplota motoru nebude vůbec stoupat, protože jak jsem psal na úplném začátku, motor nelze vůbec nastartovat, tudíž se nebude zahřívat.
A myslím, že asi ani tu hodnutu 5 v sekci 000 nebudu moct sledovat jak se vyvýjí u nenastartovaného motoru.


12.1.11, 11:26
Profil

Příspěvky: 10
Příspěvek Re: Přechlastná Felicie
diagnostika pomuze, musis odpojit vstrik, vyfouknout benzin a pak to nahodis. Stahni vzduchovej filtr (3 srouby), jemne ho odklop a je to ten konektor co jde sikmo od tebe dopredu doleva. Ten stahni, protoc to a pak ho nandej a nahodis to.


12.1.11, 12:24
Profil

Příspěvky: 21
Příspěvek Re: Přechlastná Felicie
Vyndal jsem svíčky, odpojil přívod paliva, (nebo vyndal relé palivového čerpadla). několikrát jsem to protáčel abych vyfoukl veškeré palivo , potom jsem počkal skoro hodinu aby se zbytky benzínu vypařili otvory pro svíčky. A po té zkoušel nahodit. A jak jsem psal na začátku motor si trošku pokuckne ale okamžitě se uchlastá benzínem a pak už nic.
Zkusím to s tím odpojením vstřikovadla jak píšeš, ale podle mě tento postup jak jsme pospal by měl být ve výsledku stejný.


12.1.11, 13:49
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek Re: Přechlastná Felicie
a jak jsi laboroval s předstihem? tam se nastavuje nula na řemenici a palec proti důlku na obalu, a co kabely? 1342 máš to dobře zapojený? protože stačí přehodit kable a už to bude semtam jen poblafávat a svíce se hnedka ulejou

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


12.1.11, 22:59
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Přechlastná Felicie
Taky pravda, máš dobře zapojené kabely na rozdělovači? Nejsou přeházené? Když se to po krátké době přechlastá, to spíše vypadá na zapalování. Buď nedává jiskru vůbec, ale když to blafne, tak spíše dává ale slabou. Zkusil bych vyměnit ten zapalovací modul.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


13.1.11, 10:55
Profil

Příspěvky: 21
Příspěvek Re: Přechlastná Felicie
Tak to vypadá, že závada odstraněna. Bylo opravdu jebnuté čidlo teploty umístěné vzadu na sání.
Nové čidlo jsem ze zvědavosti zkoušel proměřit tak při nastavení multimetru na měřitelné maximální rozpětí 200k to ukazovalo nějakých 2,9 u toho starého čidla jsem naměřil velký kulový. Takže došlo k jeho průrazu.
Čido jsem vyměnil, proměřil ještě kabely k čidlu ty jsou OK, pak jsem vyndal svíčky, odpojil vstřikovač, protočil motor abych ho vyplách čistým vzduchem.
Vše napojil zpět a nastartoval. :-D
Pak jsem felicii projel, jela dobřa. Zkusil chcípnout a znova nastartovat. Chytla bez problémů. Nechal ji stát a šel si vypýt kávu aby vystydla a mohl ji zkusit natočit studenou. Chytla na poprvé.
Takže závěrem: jebnuté čidlo teploty umístěné vzadu na sání. Takže v bloku měřených hodnot tedy zřejmně byla náhradní teplota motoru mínus -49.5 stupňů celsia, proto si řídící jednotka myslela že se nacházím na severním pólu a valila moc paliva.
Všem mockrát děkuji a přeji mnoho šťastných kilometrů.


13.1.11, 16:57
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 76 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz