Autor |
Zpráva |
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
PetrVTR píše: Matthes píše: 135 i 6 maj hlinikovou palici, tudiz i tvrzeny sedla, a kvuli tomu benzinu nic jinyho nepotrebujes Pozor, prvni mototy 136 dle udaju vyrobce tvrzena sedla nemely 135 je mely vsechny od zacatku vyroby. Duvodem udajne byla skutecnost, ze nebyli schopni sehnat tvrzenych sedel dostatecne mnozstvi tak do hlav 136 zpocatku lisovali nejaka nahradni sedla (mekka). Melo by se to tykat jem motoru 136 z roku 87.
Trošku si to špatně vysvětluješ, u čtvrtého válce jsou takový dva kulatý nálitky horní je menší a spodní je větší. Pokud ten spodní má v sobě vývrt (navrtanou dirku) tak se jedná o hlavu Š135 L. 135 GL, Rapid 135, vyráběly se až do 8,89 a u nich je možno používat trvale benzín bezolovnatý. Nálitkem bez dirky je do 8,89 označená hlava pro motory Š136 L, 136 GL, Rapid 136, a u nich je možno používat trvale benzín olovnatý i bezolovnatý. Od roku 9,89 až do konce výroby jsou použity hlavy s nálitkem bez vývrtu jak pro motory 135 tak i pro 136 a také můžou trvale používat olovnatý a bezolovnatý benzín.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
23.4.07, 10:54 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
PetrVTR
Příspěvky: 110
|
Kristensen píše: PetrVTR píše: Matthes píše: 135 i 6 maj hlinikovou palici, tudiz i tvrzeny sedla, a kvuli tomu benzinu nic jinyho nepotrebujes Pozor, prvni mototy 136 dle udaju vyrobce tvrzena sedla nemely 135 je mely vsechny od zacatku vyroby. Duvodem udajne byla skutecnost, ze nebyli schopni sehnat tvrzenych sedel dostatecne mnozstvi tak do hlav 136 zpocatku lisovali nejaka nahradni sedla (mekka). Melo by se to tykat jem motoru 136 z roku 87. Trošku si to špatně vysvětluješ, u čtvrtého válce jsou takový dva kulatý nálitky horní je menší a spodní je větší. Pokud ten spodní má v sobě vývrt (navrtanou dirku) tak se jedná o hlavu Š135 L. 135 GL, Rapid 135, vyráběly se až do 8,89 a u nich je možno používat trvale benzín bezolovnatý. Nálitkem bez dirky je do 8,89 označená hlava pro motory Š136 L, 136 GL, Rapid 136, a u nich je možno používat trvale benzín olovnatý i bezolovnatý. Od roku 9,89 až do konce výroby jsou použity hlavy s nálitkem bez vývrtu jak pro motory 135 tak i pro 136 a také můžou trvale používat olovnatý a bezolovnatý benzín.
No vychazim k navodu k obsluze. Je tam vyslovne uvedeno, ze motor 135 muze vzdy pouzivat bezolovnaty benzin, motor 136 pouze pokud je prislusne oznacen (muslim znak /8 na konci cisla motoru). Pokud neni je nutno pouzivat benzin olovnaty, aditiva, nebo michat 1:1 olovnaty s bezolovnatym. Navod k obsluze z roku 88.
|
23.4.07, 11:19 |
|
|
PetrVTR
Příspěvky: 110
|
PetrVTR píše: Kristensen píše: PetrVTR píše: Matthes píše: 135 i 6 maj hlinikovou palici, tudiz i tvrzeny sedla, a kvuli tomu benzinu nic jinyho nepotrebujes Pozor, prvni mototy 136 dle udaju vyrobce tvrzena sedla nemely 135 je mely vsechny od zacatku vyroby. Duvodem udajne byla skutecnost, ze nebyli schopni sehnat tvrzenych sedel dostatecne mnozstvi tak do hlav 136 zpocatku lisovali nejaka nahradni sedla (mekka). Melo by se to tykat jem motoru 136 z roku 87. Trošku si to špatně vysvětluješ, u čtvrtého válce jsou takový dva kulatý nálitky horní je menší a spodní je větší. Pokud ten spodní má v sobě vývrt (navrtanou dirku) tak se jedná o hlavu Š135 L. 135 GL, Rapid 135, vyráběly se až do 8,89 a u nich je možno používat trvale benzín bezolovnatý. Nálitkem bez dirky je do 8,89 označená hlava pro motory Š136 L, 136 GL, Rapid 136, a u nich je možno používat trvale benzín olovnatý i bezolovnatý. Od roku 9,89 až do konce výroby jsou použity hlavy s nálitkem bez vývrtu jak pro motory 135 tak i pro 136 a také můžou trvale používat olovnatý a bezolovnatý benzín. No vychazim k navodu k obsluze. Je tam vyslovne uvedeno, ze motor 135 muze vzdy pouzivat bezolovnaty benzin, motor 136 pouze pokud je prislusne oznacen (muslim znak /8 na konci cisla motoru). Pokud neni je nutno pouzivat benzin olovnaty, aditiva, nebo michat 1:1 olovnaty s bezolovnatym. Navod k obsluze z roku 88.
kua, neumim psat, sorry
|
23.4.07, 11:20 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Já mám technickou dokumentaci z 91"
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
23.4.07, 11:26 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
23.4.07, 12:10 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Vana? Teď teda nějak nechápu, jo a ty klávesy pápi hodil do šrotu páč to prej nebylo kompletní.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
23.4.07, 13:10 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
To je vtip?
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
23.4.07, 13:29 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
sorry, blbe sem cet, jednou pise šísu a podruhy hlavu a ja to videl jako vanu... tak nic, asi moc chodim do skoly
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
23.4.07, 15:39 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|