Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 10.11.24, 11:48



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Šíša 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
PetrVTR píše:
Matthes píše:
135 i 6 maj hlinikovou palici, tudiz i tvrzeny sedla, a kvuli tomu benzinu nic jinyho nepotrebujes :)

Pozor, prvni mototy 136 dle udaju vyrobce tvrzena sedla nemely 135 je mely vsechny od zacatku vyroby. Duvodem udajne byla skutecnost, ze nebyli schopni sehnat tvrzenych sedel dostatecne mnozstvi tak do hlav 136 zpocatku lisovali nejaka nahradni sedla (mekka). Melo by se to tykat jem motoru 136 z roku 87.


Trošku si to špatně vysvětluješ, u čtvrtého válce jsou takový dva kulatý nálitky horní je menší a spodní je větší. Pokud ten spodní má v sobě vývrt (navrtanou dirku) tak se jedná o hlavu Š135 L. 135 GL, Rapid 135, vyráběly se až do 8,89 a u nich je možno používat trvale benzín bezolovnatý. Nálitkem bez dirky je do 8,89 označená hlava pro motory Š136 L, 136 GL, Rapid 136, a u nich je možno používat trvale benzín olovnatý i bezolovnatý. Od roku 9,89 až do konce výroby jsou použity hlavy s nálitkem bez vývrtu jak pro motory 135 tak i pro 136 a také můžou trvale používat olovnatý a bezolovnatý benzín.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


23.4.07, 10:54
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 110
Příspěvek 
Kristensen píše:
PetrVTR píše:
Matthes píše:
135 i 6 maj hlinikovou palici, tudiz i tvrzeny sedla, a kvuli tomu benzinu nic jinyho nepotrebujes :)

Pozor, prvni mototy 136 dle udaju vyrobce tvrzena sedla nemely 135 je mely vsechny od zacatku vyroby. Duvodem udajne byla skutecnost, ze nebyli schopni sehnat tvrzenych sedel dostatecne mnozstvi tak do hlav 136 zpocatku lisovali nejaka nahradni sedla (mekka). Melo by se to tykat jem motoru 136 z roku 87.


Trošku si to špatně vysvětluješ, u čtvrtého válce jsou takový dva kulatý nálitky horní je menší a spodní je větší. Pokud ten spodní má v sobě vývrt (navrtanou dirku) tak se jedná o hlavu Š135 L. 135 GL, Rapid 135, vyráběly se až do 8,89 a u nich je možno používat trvale benzín bezolovnatý. Nálitkem bez dirky je do 8,89 označená hlava pro motory Š136 L, 136 GL, Rapid 136, a u nich je možno používat trvale benzín olovnatý i bezolovnatý. Od roku 9,89 až do konce výroby jsou použity hlavy s nálitkem bez vývrtu jak pro motory 135 tak i pro 136 a také můžou trvale používat olovnatý a bezolovnatý benzín.


No vychazim k navodu k obsluze. Je tam vyslovne uvedeno, ze motor 135 muze vzdy pouzivat bezolovnaty benzin, motor 136 pouze pokud je prislusne oznacen (muslim znak /8 na konci cisla motoru). Pokud neni je nutno pouzivat benzin olovnaty, aditiva, nebo michat 1:1 olovnaty s bezolovnatym. Navod k obsluze z roku 88.


23.4.07, 11:19
Profil

Příspěvky: 110
Příspěvek 
PetrVTR píše:
Kristensen píše:
PetrVTR píše:
Matthes píše:
135 i 6 maj hlinikovou palici, tudiz i tvrzeny sedla, a kvuli tomu benzinu nic jinyho nepotrebujes :)

Pozor, prvni mototy 136 dle udaju vyrobce tvrzena sedla nemely 135 je mely vsechny od zacatku vyroby. Duvodem udajne byla skutecnost, ze nebyli schopni sehnat tvrzenych sedel dostatecne mnozstvi tak do hlav 136 zpocatku lisovali nejaka nahradni sedla (mekka). Melo by se to tykat jem motoru 136 z roku 87.


Trošku si to špatně vysvětluješ, u čtvrtého válce jsou takový dva kulatý nálitky horní je menší a spodní je větší. Pokud ten spodní má v sobě vývrt (navrtanou dirku) tak se jedná o hlavu Š135 L. 135 GL, Rapid 135, vyráběly se až do 8,89 a u nich je možno používat trvale benzín bezolovnatý. Nálitkem bez dirky je do 8,89 označená hlava pro motory Š136 L, 136 GL, Rapid 136, a u nich je možno používat trvale benzín olovnatý i bezolovnatý. Od roku 9,89 až do konce výroby jsou použity hlavy s nálitkem bez vývrtu jak pro motory 135 tak i pro 136 a také můžou trvale používat olovnatý a bezolovnatý benzín.


No vychazim k navodu k obsluze. Je tam vyslovne uvedeno, ze motor 135 muze vzdy pouzivat bezolovnaty benzin, motor 136 pouze pokud je prislusne oznacen (muslim znak /8 na konci cisla motoru). Pokud neni je nutno pouzivat benzin olovnaty, aditiva, nebo michat 1:1 olovnaty s bezolovnatym. Navod k obsluze z roku 88.


kua, neumim psat, sorry


23.4.07, 11:20
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Já mám technickou dokumentaci z 91" :lol:

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


23.4.07, 11:26
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
hlinikova vana je pro provoz na bezolovo samozrejme PODMINKOU :!: :!: :!:

:wink:

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


23.4.07, 12:10
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
kachnis píše:
hlinikova vana je pro provoz na bezolovo samozrejme PODMINKOU :!: :!: :!:

:wink:


Vana? Teď teda nějak nechápu, jo a ty klávesy pápi hodil do šrotu páč to prej nebylo kompletní.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


23.4.07, 13:10
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
kachnis píše:
hlinikova vana je pro provoz na bezolovo samozrejme PODMINKOU :!: :!: :!:

:wink:


To je vtip?
:lol:

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


23.4.07, 13:29
Profil ICQ
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
sorry, blbe sem cet, jednou pise šísu a podruhy hlavu a ja to videl jako vanu... tak nic, asi moc chodim do skoly :roll:

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


23.4.07, 15:39
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz