Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 16:23



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Central Fanous 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Central Fanous
mám origo centrál Brano, s RJ pre Uni servá to nešlo dobre..

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


18.1.11, 19:17
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
No tak pak je to třeba asi vyzkoušet...

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


18.1.11, 19:22
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Central Fanous
ono na tej RJ sa malo dať aj prepnúť na pneumatické servá ( ale to som na mojej neskúšal ), tam by mala dávať dlhšie impulzy takže to treba vyskúšať. ja som mal origo k dispozícii tak som ju tam šupol a hotovo...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


18.1.11, 19:24
Profil

Příspěvky: 14804
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Central Fanous
Já mám taky origo centrál zn. Brano a napojené na jednotku DO od Jablotronu. Nemám problém, vše funguje jak má. Jak jsem kdysy psal, tak Michale: Není to tak. Ta má jednotka od Jablotronu, má možnost přepnutí na elektrické serva nebo pneumatický systém. U pneumatického je to jasné. U elektrického se navíc dá dát více režimů.
1. Krátký jeden impulz
2. Dva krátké impulzy
3. Jeden prodloužený impulz, ten se prý může zapnout jen když jsou serva napojené přes svoji jednotku. Ta má od Jablotronu totiž umožňuje, buď zapojit serva rovnou, nebo zapojit na jednotku od serv zvlášť, a používat ji jen jako DO s alarmem.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


19.1.11, 14:05
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz