Autor |
Zpráva |
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Re: Základní předstih Š120
Nejsem Sadra.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
24.1.11, 14:58 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
novomi
Příspěvky: 4270 Bydliště: kousek od Tábora
|
Re: Základní předstih Š120
A při kolika otáčkách to tak +- může cvrdlikat ?
_________________ Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM
|
24.1.11, 15:04 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Základní předstih Š120
na 105 je rozsah predstihu na stojicim motoru 3-5st, u 120 je to 5-7, na natural muzes trochu pridat. pri nastavovani toc motorem jenom ve smeru otaceni at se ti tam poskladaji vule..na strobo je pak predstih na volnobeh vyssi asi okolo 10ti jestli se nemylim. 10 na stojicim motoru uz je podle me hodne..
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
24.1.11, 15:29 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Re: Základní předstih Š120
novomi píše: A při kolika otáčkách to tak +- může cvrdlikat ? Prakticky je to jedno. Dulezity je, aby to v zatahu do kopce na plnej plyn necvakalo v zadnych otackach.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
24.1.11, 15:36 |
|
|
chemer
Moderátor
Příspěvky: 9916
|
Re: Základní předstih Š120
Dělám to jak píše Matthes. Nastavim vysokej předstih a pak snižuju, dokud jde motor dusit 2000ot. na 4q do kopce bez cvrdlikání.
|
24.1.11, 16:26 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Re: Základní předstih Š120
Tyjo ja bych se chtel svezt nekdy 120, abych si zas uvedomil, jaky to vlastne je.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
24.1.11, 16:45 |
|
|
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
Re: Základní předstih Š120
To cvrlikání už jsem slyšel od různých lidí. Bohužel když ti nikdo ale přesně neukáže, co to cvrlikání je, těžko ho uslyšíš. Proto si předstih nechávám dělat na Paltestu a mám pokoj. Nebo tomu alespoň věřim.
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
24.1.11, 16:49 |
|
|
novomi
Příspěvky: 4270 Bydliště: kousek od Tábora
|
Re: Základní předstih Š120
Cvrdlikání jsem už kolikrát do kopce slyšel, ale říkal jsem si že to jsou ventily . Teď už dlouhou dobu nic takovýho neslyšim, to bude teda těma 15° co tam jsou. Taky pravda, že to hůř startuje. Budu postupně snižovat a uvidim. Díky za vysvětlení.
_________________ Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM
|
24.1.11, 16:56 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Re: Základní předstih Š120
Petr105: treba ho mas malej a zbytecne se obiras o vykon. Slyset to je dost jasne, proste to tak divne cvrdlika Kdyz uberes plyn, prestane... Kdyz sem ladil novej motor, tak mi to detonovalo i na rovine na ctvrt plynu, to bylo strasny, pak sem odpojil podtlak.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
24.1.11, 16:59 |
|
|
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
Re: Základní předstih Š120
To jsi trefil. Taky si to pořád říkám, ale nemám odvahu a zkušenosti to zkoušet ladit sám, tak věřím profesionálům
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
24.1.11, 17:01 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
Re: Základní předstih Š120
Matthes píše: Kdyz sem ladil novej motor, tak mi to detonovalo i na rovine detonace u benzinovho motoru? prestan brat drogy nebo se rozdel , za jiste mas na mysli samozapaly,nikoliv detonacni horeni ktere se od samozapalu lisi rychlosti sireni plamene a to o dost ja steluju predstih tak, ze nastaviim zakladni cca 7st, pak zvysim otacky tam kde se pohybuji nejcastejs, cili tak kolem 3500ot a pootacim rozdelovacem dokud otacky samovolne jeste nerostou, nez dosahnu mozneho maxima, cuknu kousek zpatky a mam to..pak se jen musi zkusit, zda jde motor nastartovat za studena
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
24.1.11, 17:19 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Re: Základní předstih Š120
Ano, ano, tak to je úplně špatně...
|
24.1.11, 18:29 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: Základní předstih Š120
No to cvrdlikanie je skôr niekedy dosť hlasný klepot...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
25.1.11, 06:26 |
|
|
novomi
Příspěvky: 4270 Bydliště: kousek od Tábora
|
Re: Základní předstih Š120
Teď jsem vyzkoušel, že při 9° to do kopce ani nikde jinde necvrdliká, takže to tak nechávám. Doufám že se mi tím zlepší studený starty. Edit: Jen jsem musel přidat otáčky na volnoběh. Nějak klesly.
_________________ Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM
Naposledy upravil novomi dne 25.1.11, 09:53, celkově upraveno 1
|
25.1.11, 09:15 |
|
|
john simple
Příspěvky: 6811 Bydliště: Slezsko
|
Re: Základní předstih Š120
mě to na rapidu detonuje už při startování
Naposledy upravil john simple dne 25.8.11, 10:25, celkově upraveno 1
|
25.1.11, 09:53 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 50 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|