|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Občasné chcípání fáčka BMM
Autor |
Zpráva |
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Občasné chcípání fáčka BMM
občas mi teď dělá, že když nastartuji studený motor, tak to chcípá. Pokud to nedržím chvíli na plynu, tak to chcípne úplně. Stačí to točit třeba i jen na 1500 otáček pár sekund a pak už to drží. Někdy to chytně normálně na nějakých 1100-1200ot./min. což je normální. U teplého motoru drží volnoběh normálně. To slavné čidlo teploty chl. kapaliny na sacím mám nové a blbne to pořád. Co by to ještě mohlo prosím být?
Omlouvám se, asi by to mělo být v kategorii motor.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
Naposledy upravil varok dne 25.1.11, 18:06, celkově upraveno 1
|
25.1.11, 15:35 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Stinovlas
Příspěvky: 589 Bydliště: Slaný
|
Re: Občasné chcípání fáčka BMM
zblbly nejaky cidlo? i novy muze blbnout. taky me to dela, ale nechce se mi v tom ted vrtat, nejak preziju pripadny druhy startovani OT: neprijde vam volnobeh cca 1000rpm moc? na pickupu jsme to tak nejdriv taky meli, pak to ze servisu prislo s cca 500rpm. favorit to mel tak taky az nez skapal (pickup i favo karbec), forman je bmm a ma to taky na 500rpm a nezaznamenal jsem ze by tomu neco chybelo..
_________________ Mam svuj svet-punk's not dead!
|
25.1.11, 17:30 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: Občasné chcípání fáčka BMM
Jestli myslíš to moje, tak ty otáčky 1100-1200 jsou jen u studeného motoru. U teplého motoru jsou volnoběžné otáčky asi 800-850/min. No, čidlo teploty chl. kapaliny je nové, ale nevím jestli origo, asi ne. Stálo myslím jen 250,- kč. Origo prý stojí nějakých 900,- kč myslím. Že by bylo kaput i to nové čidlo? Po výměně to nedělalo, začlo to až teď. Dlouho jsem s fáčkem nejezdil, ale teď se mi pokakala felda, tak jsem ho musel oprášit. Někdy to naskočí ihned na těch asi 1200ot./min. a někdy na třeba 500-700/min. a dusí se to. Pokud tomu nepřidám plyn. pedálem tak chcípne.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
25.1.11, 18:05 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Re: Občasné chcípání fáčka BMM
nejakou diagnostiku si delal....pokud ne tak chyba..pokud ano..tak jak je na tom ta teplota a co treba lambda sonda?
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
25.1.11, 22:35 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: Občasné chcípání fáčka BMM
Lambda sondu jsem měnil asi před půl rokem, plus mínus. Byla ale nějaká moc levná. Prý Bosch a stála jen 1440,- kč. Co jsem se díval po jiných obchodech, tak stojí o hodně více. Na diagnostice jsem nebyl, jsou u nás samí podvodníci. Zatím jsem nenašel slušný servis s diagnostikou. U nás jen za prohlídnutí paměti závad a pod. chtějí 1000,- kč. To je nějak moc ne? Mám sice koupený kabel na vag i s programem, na feldě MPi mi funguje, ale na fáčku nemám zatím udělanou redukci.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
26.1.11, 12:51 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|