Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 15:08



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
 Občasné chcípání fáčka BMM 
Autor Zpráva

Příspěvky: 14804
Bydliště: Havířov
Příspěvek Občasné chcípání fáčka BMM
občas mi teď dělá, že když nastartuji studený motor, tak to chcípá. Pokud to nedržím chvíli na plynu, tak to chcípne úplně. Stačí to točit třeba i jen na 1500 otáček pár sekund a pak už to drží. Někdy to chytně normálně na nějakých 1100-1200ot./min. což je normální. U teplého motoru drží volnoběh normálně. To slavné čidlo teploty chl. kapaliny na sacím mám nové a blbne to pořád. Co by to ještě mohlo prosím být?

Omlouvám se, asi by to mělo být v kategorii motor.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


Naposledy upravil varok dne 25.1.11, 18:06, celkově upraveno 1



25.1.11, 15:35
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 589
Bydliště: Slaný
Příspěvek Re: Občasné chcípání fáčka BMM
zblbly nejaky cidlo? i novy muze blbnout. taky me to dela, ale nechce se mi v tom ted vrtat, nejak preziju pripadny druhy startovani :)

OT: neprijde vam volnobeh cca 1000rpm moc? na pickupu jsme to tak nejdriv taky meli, pak to ze servisu prislo s cca 500rpm. favorit to mel tak taky az nez skapal (pickup i favo karbec), forman je bmm a ma to taky na 500rpm a nezaznamenal jsem ze by tomu neco chybelo..

_________________
Mam svuj svet-punk's not dead!


25.1.11, 17:30
Profil

Příspěvky: 14804
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Občasné chcípání fáčka BMM
Jestli myslíš to moje, tak ty otáčky 1100-1200 jsou jen u studeného motoru. U teplého motoru jsou volnoběžné otáčky asi 800-850/min. No, čidlo teploty chl. kapaliny je nové, ale nevím jestli origo, asi ne. Stálo myslím jen 250,- kč. Origo prý stojí nějakých 900,- kč myslím. Že by bylo kaput i to nové čidlo? Po výměně to nedělalo, začlo to až teď. Dlouho jsem s fáčkem nejezdil, ale teď se mi pokakala felda, tak jsem ho musel oprášit. Někdy to naskočí ihned na těch asi 1200ot./min. a někdy na třeba 500-700/min. a dusí se to. Pokud tomu nepřidám plyn. pedálem tak chcípne.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


25.1.11, 18:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek Re: Občasné chcípání fáčka BMM
nejakou diagnostiku si delal....pokud ne tak chyba..pokud ano..tak jak je na tom ta teplota a co treba lambda sonda?

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


25.1.11, 22:35
Profil ICQ

Příspěvky: 14804
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Občasné chcípání fáčka BMM
Lambda sondu jsem měnil asi před půl rokem, plus mínus. Byla ale nějaká moc levná. Prý Bosch a stála jen 1440,- kč. Co jsem se díval po jiných obchodech, tak stojí o hodně více. Na diagnostice jsem nebyl, jsou u nás samí podvodníci. Zatím jsem nenašel slušný servis s diagnostikou. U nás jen za prohlídnutí paměti závad a pod. chtějí 1000,- kč. To je nějak moc ne? Mám sice koupený kabel na vag i s programem, na feldě MPi mi funguje, ale na fáčku nemám zatím udělanou redukci.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


26.1.11, 12:51
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 5 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 54 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz