Jakub 120 GLS píše:
zkus vyměnit regulaci dobíjení - v těchto případech je dobré postupovat metodou tzv. stopování závady, takže začni tím, že skusíš pustit vent. při vypnutém motoru - a jestli bude kontrolka svítit, je prblm v instalaci pod přístrojovkou - možná ukostření... a pokud se to děje při nastart. motoru, zkus ten regulátor...
No, jestli jde ten ventilátor zapnout jen při zapnutém zapalování, tak tahle metoda ztrácí smysl, protože se kontrolka rozsvítí stejně, páč se netočí motor a ono to nedobíjí, spíš bych zkusil odpojit ten drátek od regulátoru (předpokládám polovodičový, ale to je asi jedno) a při zapnutém zapalování a vypnutém motoru pozorovat kontrolku v závislosti na zapnutí/vypnutí větráku, neměla by dělat nic, naopak když se ten drátek spojí, teď nevím jestli ze zemí, nebo s plusem, ale to je jedno, tak by se v jednom případě nemělo stát nic ve druhém se to musí rozsvítit.