|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 2 ] |
|
Autor |
Zpráva |
shrekzv
Příspěvky: 692 Bydliště: Zvolen, SR
|
90A magneton?
zdravim pani
mam tu 90A magneton, rad by som ho vopchal do skdovky, neviete ako je na tom s dobijanim na volnobehu? vsade citam ze valeo 14V pri volnobehu v zatazi, spotrebu nemam extremnu v aute...drziak mi je jasne ze musim tvorit, ale uz ma benavi platat skodovacke alternatory a 13,5V v zatazi v otackach mi priam lezie na nervy,
zaujima ma remenica, neprirovnaval some ste ci je mensia oprot tej na klinovy remen, oplati sa davat na klinovy remen? alebo radsej zvysok dat na drazkovy? vplyv na otacky alternatora?
to 4 bodove uchytenie, viem ze do feldy na ten krasny drziak v 1.3ke pre klimu/servo sa da chytit aj bosch alternator, je teda toto 4 bodove uchytenie univerzalne?..ze ked spravim drziak pojde tam aj bosch aj valeo? alebo co auto to original?(neekonomicke pre vyrobcu alternatorov)
vdaka
_________________ Škoda 105 S, rv.86 - raz to bude ulozenka Volkswagen Caravelle, rv.97, VR6, LPG - Spotrebak www.pixsite.net
|
3.2.11, 21:37 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Re: 90A magneton?
No konecne dalsi rozumnej clovek. Ovsem Magneton 90A neznam popravde. Remenici dej co nejmensi, myslim, ze to vychazi na 60mm prumer. Drzak musis vyrobit na mitu, aby byl remen rovne na vsech remenicich a nebezel do strany. Kdyztak hod foto.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
3.2.11, 21:40 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 2 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|